Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken software bruger i til at checke jeres placeringer i google, live osv?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvilken software bruger i til at checke jeres placeringer i google, live osv? I søger vel ikke hver gang, jeg forestiller mig noget software, der dagligt checker ens placeringer m.v.

Er det noget generelt seo software der kan anbefales, det kan også være et der tæller keywords, etc.

Hvad er bedst og hvorfor? Behøver ikke være gratis.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:10
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg bruger naturligvis selv SEO Supporten - jeg er for doven til at ordne den slags manuelt :)

Men at tjekke den slags dagligt er spild af tid - brug hellere din tid på optimering, og tjek så en gang om måneden, hvordan det går med resultaterne af arbejdet.

Man bliver ikke rig af at sidde og stirre på sit bankudtog - men ved at få banket nogle flere penge ind på kontoen :)

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Skrevet kl. 23:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:
Man bliver ikke rig af at sidde og stirre på sit bankudtog - men ved at få banket nogle flere penge ind på kontoen :)

Det er vel et spørgsmål om hvor mange penge man har på kontoen, renterne er jo fornuftige for tiden :-)

Jeg kender godt til Seosupport, og har også overvejet det på mit hoved domæne, men nu har jeg jo en del domæner, og så vidt jeg er orienteret er seosupporten abn. kun for et domæne? Synes måske det er i overkanten at have 15 abn. hos dig, selvom du uden tvivl nok ville blive lidt gladere for at se på dit bankudtog :-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:38

> og så vidt jeg er orienteret er seosupporten abn. kun for et domæne?

Nej, du kan tilføje ligeså mange domæner som du ønsker. Med hvert ekstra domæner følger et nyt sæt konkurrenter og keywords, samt retten til at stille spørgsmål i Brevkassen om dette domæne. Ekstra domæner er endda billigere end det første - 399 pr. måned, i modsætning til de 499 som første domæne starter på. Og har du rigtig mange domæner, så finder vi en særlig pris til dig. Vi er til at forhandle med :)

Hvis du tilmelder flere domæner får du en ekstra rapport, som dem med et do,æne ikke får. I denne rapport kan du sammenligne dine forskellige domæners samledes Visibility Score over tid og således meget enkelt få et overblik over hvor stærkt de hver især står i søgemaskinerne - også selvom de sigter mod forskellige keywords. Det er en af de rigtig smarte ting ved den normaliserede Visibilty Score!

En enkelt af de Amerikanske kunder vi p.t. snakker med, som vil på den Amerikanske version af SEO Supporten, har 250 domæner. I Dag er det helt håbløst for dem, at få et samlet overblik over hvilke sites det går godt for, hvilke det går mindre godt for - og ikke mindst sammenligne det på en valid måde. Det kan de med SEO Supporten, og det synes det er rigtig meget værd. Det kan jeg godt forstå.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:39

Jeg er selv bruger hos SEO supporten og overvejer selv at tilføje et ekstra domæne. Det koster 399 kr. ekstra pr. måned pr. domæne og dertil får du så konkurrenter og keywords med til det domæne. Altså sådan at du kan følge domæner seperat uanset marked.

Alt indhold m.m. skal du jo kun bruge engang....men 15 domæner oveni...de kan vel ikke alle være lige vigtige? Jeg gør det kun på domæner der skal kunne tjene udgiften til SEOsupporten 100 gange ind igen :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:41

Ja, okay. Mikkel var hurtigere!!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:44

Jeg har bare stillet mit ur på computeren 5 miutter frem - så er jeg altid foran alle andre :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 23:55

Hos Deducta Online MArketing har vi udviklet vores eget monitor system der dagligt checker Top 100 for udvalgte søgeord. Efterfølgende kan vi så trække konkurrentanalyser og visibilityscores for samtlige domæner i top 100.

Selvom man hverken bliver rig af at kigge på kontoudtog eller positionsanalyser dagligt, så er det en utrolig styrke at kunne gå tilbage og se eksakt hvilken dag en kundes website er gået op eller ned i SERPs på et givent søgeord.

Mvh Jesper Jørgensen

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 00:09

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Skrevet kl. 00:18

Ikke lige det jeg havde i tankerne.

Jeg har overvejede AWR, men ville gerne have andre inputs.

Seosupporten kunne være interessant, men umiddelbart kun for mit hoveddomæne.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)