Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

5000 flyers skal trykkes - tilbud?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Solrød
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal bruge 5000 flyers trykt inden 5. november. Det skal 4+4 A6 eller M65.

Vi er en nystartet virksomhed, så vi har et forholdsvis stramt budget, og jeg har set rundt på flere hjemmesider (vistaprint.dk, print2people.dk osv.) og generelt er problematikken faktisk, at jeg finder siderne ret dårlige til at guide en rookie som mig, igennem det at lave en flyer :-)

Så jeg søger en god pris med lidt pædagogik involveret :-)

/Louise

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Har du prøvet discoutprint.dk? Synes selv de har en meget overskuelig hjemmeside...

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise,

Jeg vil gerne hjælpe dig med designet af flyeren, så den bliver leveret klar til tryk. Så er du sikker på ikke at få et dårligt resultat i sidste ende.

Det behøver ikke koste alverden.

Lad mig høre fra dig - nikolaj@standoutdesign.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 62
Fra  Relation House ApS Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

lasertryk.dk er billige.

Du skal bare sende dem en fil med det du vil have trykt. I pricippet kan du sende en wordfil.

Jeg tror ikke du finder et trykkeri hvor du får et grundkursus i indesign med i prisen.

 

Jon Hauge

relationhouse.com

31 62 62 04

Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Louise du er velkommen til at skrive til mig på mb@detextil.dk vi har et samarbejde med et godt og billigt trykkeri og laver også tryksager for kunder. Så kan jeg sende dig en pris.

Med venlig hilsen

M. Bellajrou

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Louise

Zuccez er en full-service grafisk tegnestue baseret på et netværk af freelancere. Og har fokus på fleksibilitet og minimering af vore omkostninger uden at gå på kompromis med kvaliteten i vore løsninger.

De bedste ideer opstår, når der er noget i luften. Hos os vibrerer den med frugtbare svingninger, malende fagter og livlig arbejdsglæde. Det slår forrygende gnister, når vi dagligt render panderne sammen. Skal vi være geniale for dig?

MVH
Ann

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med at sætte din tryksag op, og evt. også tage et kig på designet, jo mindre du selv har fuldstændig styr på det - Så skal jeg ikke blande mig :-)

Vi har en god aftale med et trykkeri, sådan at vi får procenter på de ting du får produceret hos dem. Det betyder at vi, på grund af denne indtjening, gerne hjælper dig med klargøring og bestilling af din tryksag ganske gratis. Skal vi også hjælpe med design, bliver dette afregnet efter tilbud eller timepris, afhængigt af hvad der passer jer bedst.

Har jeg vagt din interesse, må du meget gerne maile mig på mv(snabela)mediatown.dk, så vi kan aftale nærmere. Jeg ser frem til at høre fra dig.

Venligste Hilsner

Michael Valentin

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Langeskov
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Vi trykker gerne dine flyeres idne den 5. november, og er da
også behjælpelige med hvordan de skal sættes op m.v.

Du kan fange mig på tlf.: 5050 2020 eller mail: hbst@megatryk.dk

Dbh.
Henrik B.S. Thomsen

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Lad mig høre lidt om hvordan designet skal være og hvad du har af billeder - så skal jeg fremkomme med en pris incl. pædagogik Smile

Prisen på trykket er;

5.000stk. A6 flyer 135g  4/4 CMYK 1.048,- ex. moms

5.000stk. A6 flyer 250g  4/4 CMYK 1.098,- ex moms

Skriv til mig på ks@mgdk.dk eller ring til mig på min direkte tlf.: 51 49 05 49 så kan jeg evt. sende dig et par eksempler på de flyer's som vi netop har udført for andre kunder hvilket måske kan gi' dig en ide om prisen på design. Det er sjældent så dyrt som mange tror !!!!

De bedste hilsner

Medie-Gruppen Danmark

Fra Jyderup
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

 

Jeg vil forslå du kigger ind på billigtryksag.dk, de er meget hjælpsomme. Desuden har de guides, og skabeloner.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)