Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.mostbeautifulbags.com

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper!

Du vil nok blive overrasket over at høre, at folkene bag hjemmesiden er et af de største, danske webfirmaer, som har stor erfaring i design og salgsoptimering. Jeg må hellere undlade at nævne navne.

Da en af de andre rådgivere her på Amino har angivet, at danskere bruger Dankort til indkøb på Internettet, og at man ikke kan ændre ved det, må jeg vist stå af. Worldpay kender intet til Dankort.

Ellers tak for interessen.

Hilsen fra Thorkild.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:17

Det ville måske være en ide at markedsføre den mere som en europæisk webshop, hvor man så også kunne bruge det danske sprog - fortsat det virkede altså :)

Så ville den i mine øjne virke mere troværdig. Men som det er lige nu, så motivere den ikke til nogen form for salg, primært pga designet og måden "checkout" fungere på

Tilmeldt 23. Oct 08
Skrevet kl. 09:25

Tak for mere kritik. Jeg skal lade din mening gå videre til designeren, som er et stort, dansk webfirma, der har stort udvalg af disse templates.

Firmanavnet er simpelthen hjemmesidenavnet - og man skal da ikke være medlem. Hvor læser du det?? Adressen står angivet, men ikke bankkontoen. Som skrevet kan man anmode om at overføre betaling via en bank, og jeg oplyser så gerne om kontonr. Men ALLE i Danmark bruger åbenbart Dankort(?)

Hilsen fra Thorkild.

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 09:26

Thorkild S.:
men når jeg betragter mange danske hjemmesiders betingelser, står der faktisk skrevet, at kun prisen for produktet refunderes.

Det kan godt være, men det gør det ikke mere lovligt af den grund. Og igen handler det om tillid. Man kan ikke tillid til et firma der skriver noget ulovligt i deres betingelser.

Thorkild S.:
Told kommer muligvis oveni prisen, men Toldvæsenet interesserer sig normalt ikke for så små forsendelser indeholdende f.eks. 1 taske og med en vægt på 500 g. Der forlanges kun 7% i afgift, så udskriving af en regning på kr. 10.-  lyder absurd

Det kan godt være, du mener der er småting, men folk har krav på at vide det inden de bestiller. Desuden tager Post Danmark 150 kr i fortoldningsgebyr. Jeg er sikker på, at folk vil blive sure, hvis du har købt en taske til 100 kr og der så kommer toldgebyr på. Du er nød til at spille med åben kort og gøre folk opmærksomme på risikoen. Du kunne evt. garantere, at folk får refunderet toldomkostningerne, hvis de skulle være uheldige. Det har jeg set andre gør. Det skaber tryghed og tillid og hvis det sker en gang ud af 100 er det jo ingen ting for dig.

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 09:35

Thorkild S.:

man skal da ikke være medlem. Hvor læser du det?? Adressen står angivet, men ikke bankkontoen. Som skrevet kan man anmode om at overføre betaling via en bank, og jeg oplyser så gerne om kontonr. Men ALLE i Danmark bruger åbenbart Dankort(?)

Hilsen fra Thorkild.

Når jeg går til betaling, kommer der en medlemsting.....allerede der, er mange mennesker videre. Folk HADER at skulle være medlem, for at kunne købe. Hvis man ikke skal være medlem, så få det fjernet ;o)

Det kan godt være at der er skrevet en adresse, men jeg har ikke set den. Sandsynligheden er, at andre så heller ikke ser den. Anyway....det er jo in beslutning ;o)

Du må, for min skyld, gerne argumentere for at den slags info ikke er nødvendig og at man kan indtaste i en boks, men det handler om tillid. Det er dit tab og ikke mit. Du bad om feedback og det har du fået. Feedback lytter man til og så tager man det som man kan bruge. Det er jo ikke mig du skal overbevise, men dine 'kunder', der ikke vil købe ;o) - en masse menesker er kommet med god feedback, så du kan tjene penge via din shop. Tag det du selv synes at du kan bruge og se hvordan det går. Hvis det ikke går som du håber, så kig på noget af det, som du ikke, til at starte med, synes at du kunne bruge. 

I øvrigt er det da meget meget interessant, hvem der har lavet den shop til dig, da vi jo er mange som skal have lave shops/sites. Så hjælper du jo os andre ;o)

Held og lykke med shoppen ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 23. Oct 08
Skrevet kl. 10:00

Hej Martin!

Jo, jeg kan sagtens love folk refusion af told, hvis de bliver opkrævet et beløb.

Jeg vil bestemt ikke snyde mine kunder, og mine refusionsbetingelser er helt lovlige og er standardbetingelser for et firma, som er registreret uden for Danmark.

Hilsener fra Thorkild.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 10:09

Thorkild S.:

Hej Jesper!

Du vil nok blive overrasket over at høre, at folkene bag hjemmesiden er et af de største, danske webfirmaer, som har stor erfaring i design og salgsoptimering. Jeg må hellere undlade at nævne navne.

Da en af de andre rådgivere her på Amino har angivet, at danskere bruger Dankort til indkøb på Internettet, og at man ikke kan ændre ved det, må jeg vist stå af. Worldpay kender intet til Dankort.

Ellers tak for interessen.

Hilsen fra Thorkild.  

Vil meget gerne høre hvilket af "de største" bureauer som har laveret denne løsning til dig. Mit skriv var egentlig ikke et tilbud, så bare kast en mail til mig med lidt mere info om dig og shoppen - så skal jeg nok prøve at sende lidt konstruktivt tilbage :-)

// Jesper Skov

Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 10:23

Lige mine 2 cent:

10EUR for en taske kan måske virke afskrækkende - for billigt, dårlig kvalitet - det var mine første tanker?

Du skriver der ingen konkurrence er, så burde der ikke være grund til dumpingpriser.

Overvej evt. en højere pris men med gratis levering?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:05

Thorkild S.:
Du vil nok blive overrasket over at høre, at folkene bag hjemmesiden er et af de største, danske webfirmaer, som har stor erfaring i design og salgsoptimering

Hej Thorkild

Enten er du blevet snydt af dem eller også er det udsagn ikke korrekt. Din shop vækker på ingen måde tillid, der manger beskrivelser af varene, et fornuftigt layout og i det hele taget er der ikke noget, som hænger sammen designmæssigt eller "salgsoptimeringsmæssigt".

Kig på nogle af de større webshops herhjemme, hvordan de er skruet sammen. Det virker som om, at du er faldet i en fælde, hvor din egen begejstring over dine produkter overskygger, at du faktisk skal have det solgt til dine besøgende og derfor er nødt til at "vinde dem over". Tag imod den gode, konstruktive kritik, du får her på Amino - hvis du ikke gør, så kan du lige så godt lukke shoppen igen.

Venlig hilsen
Ole

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)