Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmesideopgave

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jul 05
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er forholdsvis nyopstartet i København City.


Lige nu står jeg virkelig og mangler en god "mand" til at lave en fin hjemmeside. Er du dén, der bare kan det kram, eller kender du én, der kan og har tid, vil jeg meget gerne høre fra dig!

 

Mvh

Emilia
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :
  Emilia, du kan eventuelt prøve at kontakte mig på nedenstående emailadresse. MediaMouse laver ikke blot hjemmesider men også alt det andet grafiske som en typisk virksomhed/butik har brug for - alt lige fra design og tryk af visitkort og kuverter til messestande og skilte.

jesper snabela mediamouse.dk

/Jesper


 
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emilia.


Hvis du "bare" søger en almindelig hjemmeside, kan jeg hjælpe.

 

Kan programmere php med Mysql til husbehov. Det vil sige jeg kan lave nyhedssystemer, CMS systemer og ting i den stil.

 

Kan dog ikke lave Flash (Grafisk animations løsning)

 

Bruger Photoshop en del, til at lave grafik. Har før lavet nogen små opgaver for sjov på eksperten.

Hvis du vil se nogle af mine værker eller har nogen spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig på rasmus.madsen@gmail.com.

 

Med venlig hilsen Rasmus Madsen
Tilmeldt 24. Jul 05
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emilia


Vi kan let hjælpe dig. Vi har selv installeret en Mambo CMS løsning på HRupdate.dk, og den kan vi let hjælpe dig med at lave.

 

Mambo er gratis at installere :-)

 

skriv en mail, så kan vi lige ringe til dig.

 

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 03:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emilia


Jeg kan tilgengæld IKKE lave systemer og databser og den slags (desværre) - men jeg vil gerne snakke med dig om hvilken slags hjemmeside du gerne vil have, hvad du egentlig gerne vil sige på din hjemmeside og bruge den til.. Og derudover er jeg ret ferm til at lave grafik og animation og den slags.. Derudover er det mest grafisk identitet (visitkort, brevparpir og "feel" på hjemmesiden, som jeg er bedst til at lave..)


Altså: jeg vil gerne tilbyde mig selv som én der kan lave noget konceptuel og visuel -  jeg jo også finde ud af at lave en helt almindelig statisk html-hjemmeside. Men skal den kunne opdateres nemt af dig (og det synes jeg den nok skal..), så må du snakke med nogle af de andre; og vi kan eventuelt alle tre, fire eller hvor mange, stikker hovederne sammen :)

 

(PS. jeg er billig på den fede måde :)

 

David

-

 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 17. May 05
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Goddag Emilia,

Hos Macro-Design udvikler vi hjemmesider hvor brugervenlighed, funktionalitet og design er sat i højsæde.

Hvis du har lyst til at læste mere, kan du klikke dig ind på vores hjemmeside - Macro-Design.org.
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten. Du har sgu styr på detderflash! :) Du skulle måske alliere dig med en grafisk designer (måske en som mig ) så du kan koncentrere dig om at lave noget supersmooth programmering.

Det var bare lige hvad jeg fik lyst til at sige :)
 
 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)