Kunne vi evt. få at vide hvilken webshop du benytter dig af ?. |

![]() |
Nyt projekt: polterabend . Eller prøv teambuilding.dk
Selvfølgelig.. Oscommerce... ;-) |
Jeg må også tilstå det er svært for ikke experter af finde ud af hvem, hvad og hvor meget man skal gøre for at ens hjemmeside er så god som den kan blive med hensyn til søgemaskinerne. For man kan jo sådan set blive ved, og på den måde købe sig fattig. Folk kan snakke om fuldstændig det samme produkt og havde totalt forskellige meninger om hvad der skal gøres, så hvordan skal vi ikke experter finde ud af at vælge hvilken model som er den rette og til den rette pris? |
Hjemmesiden er ikke alene et firmas ansigt på Internettet og dermed ud mod verden, den er også firmaets primære markedføringsredskab på Internettet. Og i en tid hvor de fleste bruger søgemaskinerne til at få informationer (og ikke mindst leverandører - til f.eks. malerarbejde), er firmaets hjemmeside altså intet værd, hvis den ikke kan findes i søgemaskinerne. Så enkelt er det reelt. Få evt. en idé om her, hvordan søgemaskinerne arbejder med synlighed
Dårlig rådgivning og dårlige hjemmeside leverandører, kan helt afgjort være dyre bekendtskaber.
Hvad mener du med "fuldstændig samme produkt" ? Jeg går ud fra, at du i anden del af dit spørgsmål mener - hvilket CMS du skal vælge og hvad der er den rette pris for dig ? Kontakt evt. en eller flere kunder på CMS producentens hjemmeside:
Hvad angår prisen, er det jo helt op til dig at vurdere, hvor meget dit firma er værd. |
Feks er alle de sider jeg har set med dit system identiske bortset fra farver. Det er da ikke noget man bruger i markedsføring når man netop skal skilde sig ud fra andre. en fast template kan aldrig skilde noget som helst ud. Jeg henviser her til siderne loweneck.dk, top-senior.dk og lowesite.dk (man kan finde flere på dine referencer! de ligger sig meget tæt op af hinanden pånær farver og billeder)! Derudover har du en underlig menustruktur. Når man kommer ind på en underside kan man ikke se de andre menupunkter i navigationen - kun undersider, så skal man tilbage og det er bøvlet og uhensigtsmæssigt. derudover kan man ikke se skærmbilleder af systemet, videoklip eller noget andet, så man kan vurdere hvad man har med at gøre. Det gør også at folk (i hvert fald mig) vælger det fra og finder et sted, hvor de faktisk viser, hvad man køber i et miljø hvor man selv kan teste og prøve det. Med hensyn til top-Senior så er den side jo ret enestående i forhold til søgeord. Hvis du søger på dem, så er der ikke mange der direkte har den kombination du søger efter, og så er det let at få en god placering. Hvor ligger den på f.eks. på ordet erhverv? |
|
Hej Hr. Andersen ! Tak for den store interesse, du har vist LøweSite CMS. Du har virkelig brugt megen tid på at undersøge systemet og finde frem til de spørgsmål, du ikke umiddelbart via hjemmesiden har kunnet finde svarene på. Dette er jeg meget glad for og jeg vil derfor prøve at svare på dine spørgsmål, efter bedste evne. Jeg mener jeg er en god CMS udbyder, først og fremmest fordi jeg er ærlig. Dernæst leverer jeg et stærkt produkt til den rigtige pris. Og det er vel at bemærke en fast pris, så du kender din TCO på forhånd. Det gør det nemmere for dig som kunde, at beregne din ROI. I ethvert stykke avanceret software, er der mulighed for fejl. Og jo mere avanceret, jo større mulighed for fejl. Og LøweSite CMS har haft mange fejl, siden udviklingen af systemet startede i 2001. Men fejl har jo den positive side, at man lærer af dem. Netop derfor er LøweSite CMS så utroligt stærkt i dag. Og udviklingen fortsætter kontinuerligt. Lige så snart der er en opdatering (udvikling/fejlretning) af systemet klar, bliver den automatisk rullet på hjemmesiderne. Så har kunderne altid den nyeste version af LøweSite CMS systemet, kørende på deres hjemmeside. Jeg er også meget glad for, at du nævner designet. For LøweSite CMS er faktisk utroligt stærkt, også på designsiden. Systemet er i stand til automatisk at ændre udseende og design, ikke alene i forhold til årstiden, men også i forhold til brugerens foretrukne sprog. LøweSite CMS systemet har idag 18 design skabeloner og behersker 8 sprog. Alt i alt findes der således 18x2x8x12 designmuligheder ! Man kan næsten sige, at LøweSite CMS kan blive helt kamæleonfarvet ;-)) LøweSite CMS kan desuden hilse virksomhedens kunder velkommen på deres eget foretrukne sprog. At siderne ser ud som de gør, beror ene og alene på kundernes valg. Menustrukturen kan, som du ganske rigtigt har bemærket, forbedres. Derfor har det også høj prioritet i den videre udvikling. At det er en meget kompliceret opgave skyldes, at LøweSite CMS ikke bruger Frames, Tables, Java, JavaScript eller lignende i Frontend''en. Og det er samtidig en medvirkende årsag til, at LøweSite CMS som et af meget få CMS systemer, der som udgangspunkt leverer professionelle udskrifter via browserens almindelige udskriftsmuligheder og valideret kode der er komprimeret. Yderligere er systemet WAI AAA og Section 508 compliant. LøweSite CMS er bl.a. derfor crossbrowser compatibelt, så firmaets hjemmeside vises rimeligt ens i de forskellige browsere og kan vises på både WAP og PDA ! Og du er som LøweSite CMS kunde derfor allerede nu, klar til at imødegå trenden og dermed fremtidens krav om tilgængelige hjemmesider. En visualisering af brugerinterfacet''s enkelhed, som du efterlyser, er faktisk undervejs. I mellemtiden, er du da mere end velkommen til at ringe til mig på 98 86 90 31 eller 22 30 89 60, så du kan få LøweSite CMS systemet demonstreret. Dette er naturligvis helt uforbindende. Jeg er især glad for, at du har bemærket hvor stærkt top-senior ligger i søgemaskinerne :-)) Men det er nu ikke særligt enestående i LøweSite CMS sammenhæng. Alle LøweSite CMS kunder, med SEO modulet, ligger stærkt i søgemaskinerne - meget stærkt endda. Hvad man som kunde mener er relevant at blive fundet på, er det der bliver optimeret efter. Og det er naturligvis forskelligt fra hjemmeside til hjemmeside. Derfor er "erhverv" ikke så interessant for top-senior, som f.eks. "senior ålborg". Som du ganske rigtigt har bemærket, har mine kunder den sorte løve, mit logo, på deres sider. Det er faktisk en fravælgelig option. At den sorte løve er på deres sider, beror altså ene og alene på kundernes valg. |
Hej Løwen Håber du stadig eksisterer, ved godt det er en gammel tråd. Men om ikke andet kan jeg ikke lade være med at spørge, hvad det præcist er der gør at dit CMS leverer gode SEO resultater? |