">Hvem henvender du dig til og hvad betyder din 'Edit:' sætning ?" Jeg henvendte mig til dig ang. Løwen CMS. Undskyld forvirringen. "Edit:" sætningen betyder at jeg har tilføjet linien efter jeg oprindeligt skrev indlægget. Jeg har redigeret (editeret) min post. |
CMS - spar 50% samt GRATIS SEO
Nyt projekt: polterabend . Eller prøv teambuilding.dk
Det er en af de bedste måder at bygge din side op til SEO. Men da ens kunder jo ikke ved en skid om dette (formegentligt), vil SEO aldrig kunne virke helt i et CMS, hvor de selv må styde det som de vil. CMS kan dog bruges til at det bliver billigere for firmaet at få en webmaster til at skrive deres indhold ind, så det passer overens med deres SEO. Dette vil han kunne gøre meget hurtigere fra et CMS end med alm. HTML. Og der vil de så spare noget på ham i timelønnen. Så hvis kunden vil have bedst mulig SEO, er det svært at lade dem indtaste det hele selv. |
Yep yep, det er også derfor at jeg var interesseret i at høre hvordan Løwen CMS løste den problemstilling. Det kunne jo godt være at han hjalp med at skrive tekster osv. |
Det er så rigtigt jo. Jeg skal til at have lavet mig et nyt design til min hjemmeside. Den skal opdateres, og der skal flere services på, og andre priser. |
|
|
Hmm, men hvad snakker vi om at man søger på her ??.. Er det firmaets navn, eller hvad er det ?. For i det tilfælde er det jo for det meste sådan at det man ønsker komme frem som nummer 1, da der helst ikke skulle være andre sider der hed det samme som ens firmanavn ?.. |
top-senior: erhverv nordjylland erhverv jylland senior nordjylland senior jylland senior hjørring senior ålborg senior viborg senior thy senior mors Jeg går ud fra, at det var eksempler nok. |
Jo, det er jo fint nok med de referencer. Men din SEO viser først sin sande styrke når du finder nogle begreber som der er kamp om. |
Hejsa! Jeg er lidt forvirret over alle de ting i skriver. Jeg har lidt svært ved at holde styr på hvad der virker, og hvad man skal gøre ift. søgemaskineoptimering. Er der nogen der kan fortælle mig, om min web-shop er "SEO" venlig.. Og evt. fortælle mig, hvad jeg skal gøre for at gøre den bedre. Jeg har en smykkeforretning. Når jeg f.eks. søger på øreringe, så står jeg på side 4.. Jeg kunne godt tænke mig at komme op på side 1 el. 2. Ciao |