Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS - spar 50% samt GRATIS SEO

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

">Hvem henvender du dig til og hvad betyder din 'Edit:' sætning ?"

Jeg henvendte mig til dig ang. Løwen CMS. Undskyld forvirringen.

"Edit:" sætningen betyder at jeg har tilføjet linien efter jeg oprindeligt skrev indlægget. Jeg har redigeret (editeret) min post.

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 21:51
Til god SEO skal der jo først og fremmest laves de enkelte MET tags, derefter skal dine H1 og H2 og H3 passe så godt som muligt på dine keywords, derefter skal der gerne indgå keywords i starten og slutningen af alt din tekst, og til sidst skal der så gerne stå noget der har med keywords eller description at gøre, i bunden.

Det er en af de bedste måder at bygge din side op til SEO.
Men da ens kunder jo ikke ved en skid om dette (formegentligt), vil SEO aldrig kunne virke helt i et CMS, hvor de selv må styde det som de vil.

CMS kan dog bruges til at det bliver billigere for firmaet at få en webmaster til at skrive deres indhold ind, så det passer overens med deres SEO.
Dette vil han kunne gøre meget hurtigere fra et CMS end med alm. HTML. Og der vil de så spare noget på ham i timelønnen.

Så hvis kunden vil have bedst mulig SEO, er det svært at lade dem indtaste det hele selv.

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 21:54
Dato: 5/8/2006 9:50:34 PM Forfatter: Fraende Til god SEO skal der jo først og fremmest laves de enkelte MET tags, derefter skal dine H1 og H2 og H3 passe så godt som muligt på dine keywords, derefter skal der gerne indgå keywords i starten og slutningen af alt din tekst, og til sidst skal der så gerne stå noget der har med keywords eller description at gøre, i bunden.

Det er en af de bedste måder at bygge din side op til SEO.
Men da ens kunder jo ikke ved en skid om dette (formegentligt), vil SEO aldrig kunne virke helt i et CMS, hvor de selv må styde det som de vil.

CMS kan dog bruges til at det bliver billigere for firmaet at få en webmaster til at skrive deres indhold ind, så det passer overens med deres SEO.
Dette vil han kunne gøre meget hurtigere fra et CMS end med alm. HTML. Og der vil de så spare noget på ham i timelønnen.

Så hvis kunden vil have bedst mulig SEO, er det svært at lade dem indtaste det hele selv.

Yep yep, det er også derfor at jeg var interesseret i at høre hvordan Løwen CMS løste den problemstilling. Det kunne jo godt være at han hjalp med at skrive tekster osv.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 21:58
Mmh.

Det er så rigtigt jo.
Jeg skal til at have lavet mig et nyt design til min hjemmeside.
Den skal opdateres, og der skal flere services på, og andre priser.

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 23:17

Jeg henvendte mig til dig ang. Løwen CMS. Undskyld forvirringen.

''Edit:'' sætningen betyder at jeg har tilføjet linien efter jeg oprindeligt skrev indlægget. Jeg har redigeret (editeret) min post.

Selvom jeg da er glad for din store interessere for mit produkt og min prispolitik, ser jeg dog ingen grund til at informere dig om mit systems virkemåde.

Mht. din bemærkning omkring min kode,- så har du en anden mening end søgemaskinerne. Jeg har indtil nu, nemt kunnet give _alle_ mine kunder 1 pladser og andre gode placeringer - _hver_ gang.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 23:27
Vil du komme med nogle eksempler på kunder du har optimeret for, og på hvilke søgeord ?
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 23:33

Jeg har indtil nu, nemt kunnet give _alle_ mine kunder 1 pladser og andre gode placeringer - _hver_ gang.

Hmm,  men hvad snakker vi om at man søger på her ??.. Er det firmaets navn, eller hvad er det ?. For i det tilfælde er det jo for det meste sådan at det man ønsker komme frem som nummer 1, da der helst ikke skulle være andre sider der hed det samme som ens firmanavn ?..
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 00:13
Vil du komme med nogle eksempler på kunder du har optimeret for, og på hvilke søgeord ?

top-senior:

erhverv nordjylland

erhverv jylland

senior nordjylland

senior jylland

senior hjørring

senior ålborg

senior viborg

senior thy

senior mors

Jeg går ud fra, at det var eksempler nok.

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 08:55
Jo, det er jo fint nok med de referencer. Men din SEO viser først sin sande styrke når du finder nogle begreber som der er kamp om.

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:07
Hejsa!

Jeg er lidt forvirret over alle de ting i skriver. Jeg har lidt svært ved at holde styr på hvad der virker, og hvad man skal gøre ift. søgemaskineoptimering.

Er der nogen der kan fortælle mig, om min web-shop er "SEO" venlig.. Og evt. fortælle mig, hvad jeg skal gøre for at gøre den bedre.

Jeg har en smykkeforretning. Når jeg f.eks. søger på øreringe, så står jeg på side 4.. Jeg kunne godt tænke mig at komme op på side 1 el. 2.

Ciao

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)