Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS - spar 50% samt GRATIS SEO

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 06:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej !

Hvor tit får du et tilbud, du ikke kan sige nej til ? Ikke så tit, vel

Men her er et af slagsen:

Hvis du før har oplevet problemer omkring synligheden af din side, kan du få noget gjort ved det nu. Og samtidigt spare bunker af penge.

Og systemet er brugervenligt. Du kan lære det på 5 min. BOGSTAVELIGT TALT.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 13:58
Hey..

Er det et CMS du selv har kodet, eller hvad ?..
Jeg benytter mig af et OpenSource CMS, da jeg ikke selv går så meget op i den store programering, men går meget op i design, og det er ligesom der jeg har mine stærke sider..

Hvis du personligt er mere til kodning, kunne det da være vi kunne finde ud af noget samarbejde engang, hvis du altså er interesseret ?..

Pt. arbejder jeg på en webshop www.babyblue-shop.dk , hvor jeg laver design af siden og design af visitkort.

Hvad benytter du af SEO ?..

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 14:03
Hey..

Er det et CMS du selv har kodet, eller hvad ?..
Jeg benytter mig af et OpenSource CMS, da jeg ikke selv går så meget op i den store programering, men går meget op i design, og det er ligesom der jeg har mine stærke sider..

Hvis du personligt er mere til kodning, kunne det da være vi kunne finde ud af noget samarbejde engang, hvis du altså er interesseret ?..

Pt. arbejder jeg på en webshop www.babyblue-shop.dk , hvor jeg laver design af siden og design af visitkort.

Hvad benytter du af SEO ?..

Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 16:01
Er det et CMS du selv har kodet, eller hvad ?

Ja, det er et system jeg startede med at udvikle i 2002.

Jeg benytter mig af et OpenSource CMS, da jeg ikke selv går så meget op i den store programering, men går meget op i design, og det er ligesom der jeg har mine stærke sider.
Hvis du personligt er mere til kodning, kunne det da være vi kunne finde ud af noget samarbejde engang, hvis du altså er interesseret ?

Jeg er da sikker på, at vi kan finde ud af noget samarbejde. For jeg er nok nærmest lidt af en kodenørd ;-)) Du kan da lige smide mig en mail eller ringe til mig.

Jeg skal også til at lave et shopsystem :-))

Hvad benytter du af SEO ?

Hvad mener du ?

LøweSite CMS systemet har sit eget SEO modul (der er med i det aktuelle tilbud). Det er nærmest uhyggeligt effektivt til at give gode placeringer i søgemaskinerne.

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 19:01
Undskyld at jeg blander mig, men er et SEO modul ikke noget som burde være standard? Eller modulet gør måske andet end bare at levere god kode? Hvis det gør det, så er det vel kunden selv der står for SEO-tekster eller hvad?

Edit: Ja, jeg kan da se at det ikke er SEO-optimal html/css du har på din side....

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 19:11
Hmm, altså tror ikke SEO er standart for mange, men burde det nok, da det er virkelig effektivt..

SEo kan jo være så meget.. SEO er både META kodning, optimering af kode, tilmelding til søgemaskiner osv. osv... Der ligger meget i det..

De sider jeg laver til folk, vil jeg altid optimere bedst muligt med det SEO jeg kan... Det er ikke det jeg sælger, og det er derfor heller ikke der vil vægte højest i mine designs.
Men kan da se at du beskæftiger dig med SEO, så du burde da vide lidt om det ? hehe..

Forresten, hvilken side er du hentyder til at der ikke er SEO venlige koder på ?.. Løwens, eller hvad ?..

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 21:06
Jo, jeg ved da noget om det. Specielt omkring god xhtml og css som vores cms løsninger altid bliver lavet i. Og det er egentlig standard i alt hvad vi laver, det er ikke noget vi tager ekstra for. Men jeg undrede mig bare over hvad der gør Løwen's cms godt til SEO. Html'en osv. er fint nok, og kan sagtens læses af søgemaskiner, men jeg vil nok påstå at html'en kunne være bedre, og derved kunne SEO'en også være bedre. Så derfor kunne jeg godt tænke mig at vide hvad der hjælper med SEO'en igennem hans CMS når det ikke er koden. For hvis det ikke er koden, så må det vel være teksten? Og teksten er vel noget man selv putter ind i cms'et?

Det kan godt være at jeg bare er en smule forvirret, og egentlig bare burde lukke computeren ned idag, og så vågne lidt mere frisk imorgen...

Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 21:33
Undskyld at jeg blander mig, men er et SEO modul ikke noget som burde være standard? Eller modulet gør måske andet end bare at levere god kode? Hvis det gør det, så er det vel kunden selv der står for SEO-tekster eller hvad?

Edit: Ja, jeg kan da se at det ikke er SEO-optimal html/css du har på din side....

Hvem henvender du dig til og hvad betyder din "Edit:" sætning ?

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 21:36
Oki.. Ved heller ikke lige hvad det er det gør for at kunne fremstille noget godt SEO, men må du jo snakke med ham om, hehe..
Ellers så kig på hans referencer, og hvordan de popper op på fx google.. Så kan du da selv se hvor effektivt/ueffektivt det er, hehe..

Hvad syntes du om mine koder www.fraende.dk .. jeg benytter mig af et OS CMS der hedder WebsiteBaker.. Har studeret lidt SEO, og har jeg så brugt samme med det.. Hvad sys du om det?..

Jeg er nummer
2. på "enkelt billigt webdesign"
1. på "enkelt flot webdesign"
2. på "flot og billigt webdesign"
23. på "flot webdesign"

Desvære skal jeg have mindst 2 af mine søgeord, og så "webdesign" med, for at jeg kommer godt frem på google.. hmm..

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 21:44
Det er god kode der er på din hjemmeside. Helt efter reglerne

Der er nu ikke noget galt med at blive fundet på en kombination af 2 ord. Der er statistik der viser at folk oftere søger på to ord, end 1 ord. (har ikke lige en kilde til den info dog).

Men ellers ligger den egentlige SEO jo i ens tekst. En god kode giver bare en bedre forudsætning for tekstens SEO styrke.

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)