Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS - hvad kan anbefales?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg skal til at bruge CMS for (stort set) første gang.

Har I forslag til gode systemer - både gratis og ikke-gratis?

Dbh Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:13

Jeg tror at du skal være lidt mere specifik....

"For første gang" skriver du..............skal du selv programmere, sætte op etc.?

Hvad skal det bruges til?

Hvilke krav har du til det?

osv osv osv....

Jo bedre spørgsmål du stiller, jo bedre svar får du ;o)

Held og lykke med det...

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 22:20

Jeg ved ikke, hvor vanskeligt det er at sætte op. Hvis sværhedsgraden er den samme som fx opsætning af Wordpress, så kan jeg klare det selv.

Jeg skal bruge det til hjemmesider med blogs og andre funktioner, fx afstemninger. Ellers er kravene ikke så store.

Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:28

Hej Marcus

Noget af det bedste vi kører med er DynamicWeb(lidt dyrere end det der normalt omtales herSmile)

Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:20

Hej Marcus

Vi kører med vores eget CMS-system, Sputnick. Et godt og solidt system, som vi selv har udviklet.

Jeg vil gerne give dig et tilbud på et tidspunkt, hvis det er.

Mvh.

Martin Timm

Argumenta

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 16:19

Det bedste CMS system jeg har arbejdet med er helt klar Joomla - det slår alle de andre CMS-systemer jeg har arbejdet med, er brugervenligt, internationalt - over 2 millioner brugere på verdensplan - rigtig godt til søgemaskineoptimering - både SEO og SEF - og så er det tilmed gratis - læs mere på www.joomla.org og www.joomla.dk

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 18:27

Blog og afstemninger skriver du  - så ville jeg vælge Drupal

Et lille fedt CMS er MODx som jeg altid bruger til mindre hjemmesider

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 19:18

jeg har rigtig god erfaring med måde siteloom og kontender CMS og anbefaler normalt et af disse til vores kunder.....

dbh

Jesper

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 20:05

Jeg  er ikke den store ørn til html kodning osv. Har fundet frem til et nemt system ved www.bricksite.com - hvor man stort set redigerer som i word.

Siden er gratis, med mulighed for tilkøb af moduler som indkøbskurv, afstemninger, nyhedsbrev, firma log-in og meget mere. Dette er engangsbeløb som betales - og til meget rimelige priser, synes jeg. Dvs man betaler ikke noget månedligt beløb og køber kun de moduler man har brug for.

Jeg har min egen hjemmeside hos dem. Har i de knap 3 år ikke oplevet nedetid.

Med farverig hilsen

Charlotte Eland  •   webgalleri - www.charlotte-eland.dk

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 20:35
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Et meget godt (ikke gratis) system er Sitecore, men det koster.. http://www.sitecore.net.  Systemet er danskudvilket og meget intutivt, og du arbejer fra en "MS Windows lignede" desktop/skrivebord i cms systemet som gør det meget nemt og enkelt/velkendt at arbejde med.

Se video demo af Sitecore

Ellers er Dotnetnnuke et meget system byget på .NET teknologi og Micrsoft SQL server http://wwww.dotnetnuke.com , samt Joomla et meget godt bud http://www.joomla.org - og de begge to gratis og open source. Begge systemer har styrker, dotnetnuke bla. at det er specifikt bygget til windows og Microsofts teknologier, joomla er bredere sagt på den måde at det er operativ system uafhængigt og kan afvikles både på mac, Linux og Windows..

I sidste ende handler det om du kan lide hindbær eller jordbær symbolisk sagt. Hvad der dine behov og hvad kan du lide at systemet skal kunne udføre for dig og dine medarbejdere.

Held og lykke med dit projekt! Stick out tongue

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)