Syntes wordpress opfylder de flestes krav, med en smule php forstand, så kan man nærmest lave wordpress om til alle slags hjemmesider.
Her lægger du op til det spørgsmål, jeg har stillet mig selv: Kan man lige så godt bruge Wordpress? Eller får man mere ud af de CMS-løsninger, der er nævnt?? Jeg tænker også på, hvor søgemaskinevenlige siderne bliver...
Her lægger du op til det spørgsmål, jeg har stillet mig selv: Kan man lige så godt bruge Wordpress? Eller får man mere ud af de CMS-løsninger, der er nævnt?? Jeg tænker også på, hvor søgemaskinevenlige siderne bliver...
Hvis hjemmesiderne primært skal være nogle få faste sider samt en blog og lidt halløj med afstemninger, så kan Wordpress og en stak passende plugins måske godt klare jobbet?
Mht. søgemaskinevenlighed, så kan plugins som All-in-one-SEO-pack eller Headspace II gøre meget godt for en Wordpress-installation. Hvis der skal være yderligere feinschmeickeri, kan du skrive en skarp robots.txt og tænke grundigt over en fornuftig intern linking (f.eks. med hjælp fra en related posts plugin).
Hvis du er villig til at betale en smule for det, kan nogle af Wordpress-hajerne som Brian Brandt eller Anders Saugstrup sikkert bygge en lækker side til dig.