Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS - hvad kan anbefales?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

I skal have mange tak for de gode bidrag.

Nu vil jeg undersøge forslagene nærmere...

Dbh Smile1

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:57

Jeg har rodet med Karitas CMS fra Dansk Hosting, den er uhyre nem hvis man gerne vil have nemt ved at vedligeholde og redigere sin webside

Kan klart anbefales, og det er vist ikke ret dyrt i forhold til mange af deres konkurrenter, har kun prøvet deres demo, men det virker lovende..

Linket hertil er www.karitascms.dk

/Jens Christian

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 23:22

Syntes wordpress opfylder de flestes krav, med en smule php forstand, så kan man nærmest lave wordpress om til alle slags hjemmesider

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 23:51

verdens rigeste mand:

Syntes wordpress opfylder de flestes krav, med en smule php forstand, så kan man nærmest lave wordpress om til alle slags hjemmesider. 

Her lægger du op til det spørgsmål, jeg har stillet mig selv: Kan man lige så godt bruge Wordpress? Eller får man mere ud af de CMS-løsninger, der er nævnt?? Jeg tænker også på, hvor søgemaskinevenlige siderne bliver...

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 00:03

Marcus Janby:

Her lægger du op til det spørgsmål, jeg har stillet mig selv: Kan man lige så godt bruge Wordpress? Eller får man mere ud af de CMS-løsninger, der er nævnt?? Jeg tænker også på, hvor søgemaskinevenlige siderne bliver...

Hvis hjemmesiderne primært skal være nogle få faste sider samt en blog og lidt halløj med afstemninger, så kan Wordpress og en stak passende plugins måske godt klare jobbet?

Mht. søgemaskinevenlighed, så kan plugins som All-in-one-SEO-pack eller Headspace II gøre meget godt for en Wordpress-installation. Hvis der skal være yderligere feinschmeickeri, kan du skrive en skarp robots.txt og tænke grundigt over en fornuftig intern linking (f.eks. med hjælp fra en related posts plugin).

Hvis du er villig til at betale en smule for det, kan nogle af Wordpress-hajerne som Brian Brandt eller Anders Saugstrup sikkert bygge en lækker side til dig.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)