Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online julekalender???

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Julen står for døren og vi går og snakker om, hvad sjov vi kan lave online i december. Vi har ingen butik, kun en online shop, så ekstra skal der gøres.  Vi har snakket lidt om en online julekalender. Tanken går lidt på, at man kan åbne låger og så deltage i en ny konkurrence hver dag, om en vare man kan vinde. Men vi syntes, at det er lidt "kedeligt", da vi ved, at mindst 2 andre webshopper med rideudstyr gjorde det sidste år. Vi tænker og tænker men der sker ikke rigtig noget på dette punkt! Så hvad er bedre end at høre jer?

Her kommer mine spørgsmålSmile

Hvem kan lave en online julekalender, hvor man ved hver låge kan tilmelde sig en konkurrence?

Er der nogen, der har en anden, måske bedre ide, til "online jule sjov"?

Jeg håber, at høre fra nogenBig Smile

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:10
Fra København
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 62
Fra  Relation House ApS Skrevet kl. 14:12

Vi har lavet en del af den slags ting.

Det kan laves i flash så det ser rigtig flot ud :)

Men jeg ved ikke om du kan trække nok ekstra omsætning på rideudstyr til at detale for løsningen så det giver mening.

Men det kan selvfølgelig gøres på mange måder - så prisen varierer jo efter hvad du ønsker.

Jon Hauge

relationhouse.com

31 62 62 04

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:26

Tak for linket! Det ser virkelig flot ud men priserne kniber lige en anelse eller mere ;-) Sidste år havde vi et nyt tilbud hver dag, men erfaringen var, at mange kunder var "bange" for at bestille, for hvad hvis tilbuddet den næste dag var bedre eller en vare de ønskede sig endnu mere? Derfor er vi lidt i vilrede i år og desværre er budgettet ikke til en julekalender til 30.000 kr. Men tak for linketBig Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:28

Jon: Som jeg kunne se i linket oven over, er priserne vi lige i overkanten for os lige nu. Vi kan desværre ikke bruge mere end et par tusinde på det, som tingene ser ud pt. Så medmindre du kender en måde at gøre det på for kun et par tusinde, må vi vist hellere vende jule tankerne en anden vej; en lidt billigere vej ;-)

Fra København
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 62
Fra  Relation House ApS Skrevet kl. 18:46

Hej Janne,

Jeg var så fræk lige at prøve at ringe til dig netop for at afstemme forventningsniveauet - for der er jo en verden af muligheder.

Giv mig et kald på 31 62 62 04 når du har tid - så kan vi lige vende sagen.

Jon Hauge

relationhouse.com

31 62 62 04

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 19:15

Hej Janne,

Jeg har sendt dig en mail omkring kalenderen, da vi helt sikkert kan være dig behjælpelige med det.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 19:17

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)