Hej Amino´er! Jeg har netop lanceret www.tilbudsland.dk, som er en tilbudsportal. Idéen er - ganske indlysende - at samle forskellige gode tilbud. Siden er ganske ny, og stadig ikke søgemaskineoptimere, da jeg skal godkendes af forskellige affiliate-programmer. Som den er lige nu, kører jeg primært AdTool fra Tradedoubler som indhold, og desuden nogle få bannere fra bl.a Tradedoubler og et par andre. Målet er på sigt, at selvstændige - f.eks. webshops (så kom I BARE IGANG... Er der andre herinde der har gode erfaringer med andre affiliate-programmer, meget gerne i stil med TD AdTool, da jeg foretrækker tekst i stedet for en masse bannere?? Idéer modtages med største taknemlighed. På forhånd tak for hjælpen. |
Hej.
TradeDoubler er nok det affiliateprogram som betaler MINDST pr. salg/klik eller tilmelding.
TradeDoubler har desuden den tumbede regel, at de først afregner når kunden har betalt. Dette burde jo være aldeles uvedkommende for en affiliate!
Jeg har brugt forskellige programmer, og det program som betaler MEST (af dem jeg har kendskab til) er AdService.
Håber du kan bruge svaret.
Mvh.
ditbrugtmarked