Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.tilbudsland.dk - ny tilbudsportal.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Amino´er!

Jeg har netop lanceret www.tilbudsland.dk, som er en tilbudsportal.

Idéen er - ganske indlysende - at samle forskellige gode tilbud.

Siden er ganske ny, og stadig ikke søgemaskineoptimere, da jeg skal godkendes af forskellige affiliate-programmer.

Som den er lige nu, kører jeg primært AdTool fra Tradedoubler som indhold, og desuden nogle få bannere fra bl.a Tradedoubler og et par andre.

Målet er på sigt, at selvstændige - f.eks. webshops (så kom I BARE IGANG...Big Smile ) selv skal oprette tilbud derinde, men i starten ønsker jeg naturligvis en del indhold, så bruger ikke føler de går for meget forgæves.

Er der andre herinde der har gode erfaringer med andre affiliate-programmer, meget gerne i stil med TD AdTool, da jeg foretrækker tekst i stedet for en masse bannere??

Idéer modtages med største taknemlighed.

På forhånd tak for hjælpen.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 13:09
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Hej.

TradeDoubler er nok det affiliateprogram som betaler MINDST pr. salg/klik eller tilmelding.

TradeDoubler har desuden den tumbede regel, at de først afregner når kunden har betalt. Dette burde jo være aldeles uvedkommende for en affiliate!

Jeg har brugt forskellige programmer, og det program som betaler MEST (af dem jeg har kendskab til) er AdService.

Håber du kan bruge svaret.

Mvh.

ditbrugtmarked

Fra Slagelse
Tilmeldt 19. Oct 08
Skrevet kl. 17:14
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Fik skrevet at jeg bruger AdTool.....

Det er Content Unit i deres AdTool program

Beklager fejlinfo.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 19:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tradedoubler er ikke særlig fede... Men okay, hvis du har bygget siden op sådan, så kan du næsten ikke undvære adtool. Forstår ikke der står et antal tilbud under hver katagori, men når man trykker så stemmer det ikke? Du skal også ha fixet din kode, så adtool kan køre æøå. 

Tvivler på du bliver rig på siden, men hvis det kan give lidt, så det vel også fint ;) 

Men hvordan vil du lokke folk ind på din side?

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Slagelse
Tilmeldt 19. Oct 08
Skrevet kl. 08:45
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Takker for feed-back!

Lige nu, i opstarten, kører jeg TradeDoubler, men er selvfølgelig altid åben for bedre alternativer.

Grunden til, at antal ikke passer er, at AdTool svarer til én annonce, selvom der kan være fem i den.
Jeg regner også med at skal ha´ fjernet den, når den ikke er helt korrekt.

Umiddelbart er det TD, der leverer koden, så jeg er ikke sikker på, om vi selv har mulighed for at rette i forhold til Æ, Ø, Å?!?!

Meningen er ikke at skulle blive rig, det er blot en lille ting ved siden af et ganske almindeligt job.
Håber selvføleligt, at jeg på sigt kan få en rimelig indtægt, men har ingen forventninger....

Måske Amino´erne herinde kan være med til at sparke nogle gode idéer over til mig, som kan hjælpe på vej.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 09:08
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tænkte bare at det kunne være at siden ikke ordentligt angiver at området omkring reklamerne skal køre tegnsættet "utf-8"... Eller noget.. Tradedoubler burde kunne køre æøå.

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Slagelse
Tilmeldt 19. Oct 08
Skrevet kl. 20:37

Takker for tip mht. kode til ÆØÅ - det er nu rettet.

Samtidig har jeg lavet AdTool højere..

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 22:10

Erhh jeg er lidt forvirret over din side.

Jeg så der stod 1 PC-skærm som tilbud, og ville kigge på det, når jeg så klikker vælter en totalt kaotisk og usorteret liste af skærme i hovedet på mig.

Efter at have sundet mig, og kigget lidt op og ned på listen, klikker jeg på 24" Samsung-skærm til den nette sum af 13879.00
 og bliver smidt videre til kelkoo, der skriver en smule om skærmen, men har ikke nogen leverandør af skærmen til rådighed.

Jeg checker prisen hos EDBpriser, og kan slet ikke fide skærmen der, og tænker fair enough, har måske været uheldig, herefter tager jeg en ny skærm - og præcis det samme sker. Kelkoo dukker op, ingen forhandlere og skærmen er ikke til at opdrive.

Jeg skal ikke kunne sige om de andre kategorier virker bedre, men efter denne her oplevelse bliver de mange annoncekroner du skulle have fra mig, når jeg skal på tilbudsjagt efter bleer, batterier og deodoranter nok aldrig en realitet.

Jeg kan ellers godt lide ideen - men er mildest talt forundret over implementeringen.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:19

Jeg fatter heller ikke konceptet....

Prøvede håndholdte (3 - men da jeg klikkede, kom der rigtig mange) og blev sendt til kelkoo, uanset om jeg klikkede på teksten eller ok (som jeg heller ikke forstår). På kelkoo viser de så produktet, men ingen steder, hvor produktet kan ses.

Konklusion: En tilbudsside, som linker til kelkoo, som ikke linker til et sted hvor produktet kan købes *klør mig lidt i 'håret'*

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Slagelse
Tilmeldt 19. Oct 08
Skrevet kl. 09:45

Takker for feed-back.

Det antal der står under kategorierne, viser et forkert tal, da dem der er i midten kun tæller for én. Dvs, at er der et banner i hver side, samt en liste i midten, tæller det for tre.

DET BLIVER FJERNET!

Alle annoncerne i midten er AdTool fra Tradedoubler, så det er (vist) lidt ude af mine hænder.

Grunden til at AdTool er valgt er, at jeg gerne vil have andet indhold i starten end blot bannere, da jeg mener det er pænere.

Hvis der er forslag til andre værktøjer (andre udbydere) til tilbud i midten, hører jeg MEGET gerne.

Jeg skal gerne have en portal på sigt, som fungerer bedre, end den tilsynladende gør, så jeg er MEGET modtagelig for idéer og tips.

Mange hilsner

Per

www.tilbudsland.dk

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)