Nu har jeg klikket på nogle forskellige indlæg og ville så til at nærlæse disse inkl. resten af trådende, men hvor i alverden finder jeg så mine favoritter? ;o)
Går ud fra du mener de indlæg du har svaret på? For disse ligger på forsiden i højre side over "Aktive diskussioner" og "Ubesvaret indlæg" og hedder "Mine diskussioner". Håber det var det:)
Jamen det skal du sandelig ikke gå ud fra....du skal gå ud fra det jeg skriver ;o)
I hvert eneste indlæg findes der fire knapper i det grå felt i toppen. Favoritter er den næstyderste mod højre. Her kan man tilføje indlæg til favoritter og det er dem jeg ikke kan finde ;o)
Jeg er ret sikker på du finder dem ved at klikke på dit brugernavn øverst oppe til højre på siden, og så kigger nedad i venstre menu/side. Lige under listen med funktioner :-)
Imellem "Funktioner" og "Gode feeds" har jeg 3 favoritindlæg jeg har mærket af for længe siden. Har du prøvet at mærke et nyt af? Sådan, for en god ordens skyld?
Jeg har lige prøvet at føje dit indlæg ovenfor til mine favoritter, og det fungerer fint for mig (ikke at det hjælper dig ret meget ;-) )