Ja, jeg får præcis den lille box og klikker på den øverste.... |
Hvis du går ind i "Ret profil" så vil du næsten nederst på den første side se en mulighed for at "Dele Indlæg". Det kan være at du har slået det fra.
Dbh Martin
Ja, jeg får præcis den lille box og klikker på den øverste.... |
Nu kan det snart være nok..... ;o)
Hvis du går ind i "Ret profil" så vil du næsten nederst på den første side se en mulighed for at "Dele Indlæg". Det kan være at du har slået det fra. |
BINGOOOOOOOOOOOOO ;o) Jeg siger tak til emigranten i alligatorland ;o) Do har jeg så lige et par kommentarer/spørgsmål... Jeg mindes ikke at have ændret noget i opsætningen, så måske er der andre der har samme udfordring uden at vide det. Hvad er formålet med "del dine favoritter" ja/nej, hvis man ikke selv kan få fat i dem, hvis den er sat til nej? Anyway...tak for hjælpen Martin. |
Jeg var faktisk ikke klar over at den stod til Nej som default, det ændrer vi. |
Ja, det er jo fint ;o) Tilbage står så......hvorfor ja/nej, når man kun kan se dem hvis den står til ja? ;o) Jeg fik så også det ud af denne tråd, at det gik op for mig at jeg kan klikke på overskriften til favoritter. Jeg trode ikke at den havde registreret alle min klik, så jeg trode at de fleste manglede.... Det fik mig så også til at klikke på overskriften i mine diskussioner på oversigten.............og der dukkede så alle mine diskussioner op ;o) Så jeg fik enddog endnu mere ud af denne tråd....he he Resultat af denne tråd......I'm a happy camper |
Spørg her: http://telligent.com/ |