Som overskriften lyder så ser det desværre ud til at jeg har en fejl i mit shopsystem, hvilket medfører at nogen ikke kan betale for deres varer. Shopsystemet er et osCommerce (Zen-Cart) og ligger på http://www.sjovhilsen.dk Problemet kommer efter folk har fundet deres varer, går hele vejen igennem checkout og når de så har valgt at betale med kreditkort og videre til bekræft orden så ender de på en side der siger deres indkøbskurv er tom istedet for at komme til quickpay betalingssiden. Der har desværre været en del tilfælde hvor folk har ringet og gjort opmærksom på problemet og gud vide hvor mange som bare har givet op :(. Case 1: En kunde som sidder på bærbar Zepto computer bruger IE7.0 og xp får denne fejl, hun prøver på huset stationærer og her går det fint. (også IE7.0) Case 2: En kunde prøver på Acer bærbar Opera browser, dur ikke. Prøver så på Firefox browser og her kører det fint. Ingen af de 2 kunder skulle have ændrert deres sikkerhedsinstillinger for browserne Jeg/vi kan ikke selv påtvinge denne fejl, er der nogen der har nogen bud på hvad der kan være galt. Nogen der gider teste om i kan få en quickpay side op .. I skal ikke oprette konto (det havde ingen af de 2 føromtalte kunder) Hjælp!! Det er fandme ikke fedt at miste folk der sidder med kreditkortet i hånden :/
Jimmy |
Hej Jimmy,
Jeg har prøvet nu fra en 230 Volts Lenovo thinkpad med 15" skærm uden problemer :)
Jeg må indrømme at jeg nok ville prøve at simplifisere købsprocessen en andelse for der er godt nok lang vej igennem og mange unødige ting på skærmen som forvirrer. Måske er det faktisk fejl som slet ikke er batalingsgatewayen med tidligere hvor hæmmede kunder mister overblikket.
Jeg ved ikke helt hvad det var jeg købte, er du flink at slette ordren :) så lover jeg at shoppe lidt rundt for at se om der skulle være noget jeg kan bruge ;)
MVH
Jon Hauge
31 62 62 04