Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opdatering af hjemmeside www.nrgee.frac.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 15. Oct 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

På baggrund af meget god kritik har vi endnu engang valgt at ændre design på hjemmesiden.

Vi søger ris/ros på vores design ikke så meget indholdet da det lige PT bare er fyld :)

www.nrgee.frac.dk

Mvh Nicolas og Rasmus

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 14:45

Sådan meget kort sagt vil jeg mene at det er en om'er på næsten alle punkter.

Kodemæssigt er der alt for mange fejl; ingen doctype, alt for meget ligegyldigt snask, inline css etc - formentlig lavet i Publisher eller Word?

Sidens tekst er næsten umulig at læse i Firefox, billeder er grynet og flere ting virker slet ikke deri.

Designmæssigt er i måske 10 år for sent på den, lidt for gråt i gråt og for mange photoshop-effekter.

Ked af de hårde ord - men bedre held næste gang :)

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:59

Er enig med keysersoze

Ud over det vil jeg stille spørgsmåltegn ved seriøsiteten, da man næppe kan tillade sig at rådgive andre i at tjene penge, hvis man selv har baseret sin hosting på Gratis webhosting

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 15:04

Hey gutter...

Få nu fat i en designer i stedet. Lige nu er designet lige så godt som indholdet ;o)

Mit bedste råd er.... "Hvis I vil tages seriøst af Jeres 'kunder', så start med at tage Jer selv seriøst". I skal nok heller ikke regne med at folk gider at blive ved med at komme med feedback, hvis I ikke rigtig lytter til den.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 15:21

Hej hej

Jeg kiggede kort forbi jeres side sidst, men brugte ikke lige et par minutter på at komme med feedback, da jeg ikke var sikker på at I mente det seriøst. Nu har jeg lige kigget igen og jeg kan godt se I har ændret lidt rammer osv., men beklager, det er bare ikke godt nok. Det ligner for en uvidende på feltet (mig) noget der er bikset sammen i Frontpage eller Publisher og bare smidt på.

I må nok gøre jer nogle alvorlige overvejelser omkring hvad I vil med dette projekt, da ambitionsniveauet ligenu ser ud til at være ret lavt og beklager, men så tror jeg desværre ikke I overlever i den branche. Troværdighed og professionalisme er altafgørende for jer med den type hjemmeside og min mening er at den ikke rummer nogle af disse kvaliteter.

Men har I mod på det, så op på hesten igen og kig lidt på andre hjemmesider i genren. Se hvad de gør, "lån" lidt ideer og allerbedst, find ud af hvordan I vil gøre det bedre end de andre.

Mange hilsner

Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 15:29

// Jesper Skov

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 17:13

Puuha!

Jeg syntes i skal prøve at tage jeres hjemmeside med f.eks. denne side (www.amino.dk), og så prøve at sammenligne lidt, så kan i se at jeres side = ***

Det er en ommer som nævnt tidligere, søg inspiration på nogle større websites som amino/arto osv.og få læst denne hjemmeside igennem: www.Html.dk ;)

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 23:23

html.dk er ikke det helt rigtige sted at gå hen hvis man skal lære noget - i hvert fald hvis man skal lære noget rigtigt. Tanken er god, skrivemåden er god - indholdet er ikke.

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 19:15

keysersoze:

html.dk er ikke det helt rigtige sted at gå hen hvis man skal lære noget - i hvert fald hvis man skal lære noget rigtigt. Tanken er god, skrivemåden er god - indholdet er ikke.

Hvad mener du med at det ikke er det rigtige sted? Før de skal kunne lave et website skal de starte med at kunne html fra bunden af - så de kan slippe af med frontpage/dreamweawer eller hvilket program de nu bruger til at "lave" hjemmesider.

Fra København SV
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 19:23

Hej Nicolas og Rasmus

Artiklerne ovre til venstre kan desværre ikke læses.

Jeg synes også siden ser meget grynet ud.

Teksten lyder lidt for godt til at være sandt (men hvem ved?).

Håber i kan bruge det.

Mvh. Esben Gadsbøll

www.Ahvidevarer.dk/www.WhiteAway.com

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)