Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opdatering af hjemmeside www.nrgee.frac.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

LarsBoThomsen:

keysersoze:

html.dk er ikke det helt rigtige sted at gå hen hvis man skal lære noget - i hvert fald hvis man skal lære noget rigtigt. Tanken er god, skrivemåden er god - indholdet er ikke.

Hvad mener du med at det ikke er det rigtige sted? Før de skal kunne lave et website skal de starte med at kunne html fra bunden af - så de kan slippe af med frontpage/dreamweawer eller hvilket program de nu bruger til at "lave" hjemmesider.

Jeg siger ikke at man skal undlade at lære html - kun at html.dk ikke er det rigtige sted at gøre det da de har utallige fejl. Tanken bag sitet og sproget artiklerne er skrevet i er utrolig god - desværre er det tekniske ofte forkert, og det vil være lidt trist at bruge en masse tid på at lære noget der måske ser ud til at fungere men i bund og grund er teknisk forkert.

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at i skal få købt jer et rigtigt .dk domæne.

Til jeres side kan i jo bare bruge noget som one.com - 300kr om året. Gratishosting er ikke vejen frem, hvis man vil føre til noget seriøst.

Opsætnings-, design- og programmeringsmæssigt ligger siden langt fra web 2.0 stilen man finder på de fleste "store" hjemmesider i dag.

Mit forslag til jer er, at i skal se at få det domænepjat ordnet, få hyret en designer (spørg evt. her eller på andre forums) - i kan sagtens få en dygtig designer for små penge.

Tænk over jeres adplacering, jeg vil tro at i får $0 ind på de positioner.

Arbejd lidt med søgemaskineoptimering, det mindste i kan gøre er at skrive jeres keywords i <title>, så man kan se hvad siden går ud på i google.

Hvordan vil i have, at folk skal finde jeres website?

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)