Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

konstruktiv feedback af billigkoste.dk søges.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Vi valgte for nogle år tilbage at tilføre 2 hjemmesider til vores handelsfirma, for at imødekomme det voksende ønske om mindre kontakt og muligheden for at bestille varer når tiden er til det. Desuden fik vi også en del henvendelser fra private der ønskede at handle hos os. På trods af de to hjemmesider (billigkoste.dk til erhvervsdrivende og billigstøvsuger.dk til private) ønsker vi dog på ingen måde, at tilsidesætte den gode service, og vores mål er hele tiden at forbedre os.

Dette er årsagen til, at vi nu ønsker feedback omkring især brugen, men også layout, tekster osv. på vores hjemmeside henvendt til erhvervsdrivende, da disse står for den største del af vores omsætning.  

Vi håber på, at der er rigtig mange der vil bruge et par minutter på vores hjemmeside:

www.billigkoste.dk

Venlig hilsen

Kappers Agentur/billigkoste.dk      

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:34

Vedr Billigkoste.dk - så syntes jeg den rammer meget godt når man tænker på det er erhvervdrivende der er jeres kunder.
Den er nogenlunde overskuelig selv om kategorierne måske er lidt roede (de giver sikkert mening for nogle der er i branchen, men det er jeg som kunde jo ikke). Selve shopdelen er god og overskuelig. Det er rart det ikke kræver så mange klik før ordren er behandlet, nogle shops har 8-10 klik før en ordre er gennemført

Har i overvejet et partner program, så i kan få jeres banner ud på folks private sider?
Afløn salg genereret gennem de links med en % sats og ikke en klik baseret løsning.

Personligt syntes jeg der mangler sider som din der reklamere gennem partner net som http://www.partner-ads.com/dk/ og www.tradedoubler.dk

Jeg har flere hjemmesider jeg gerne ville have reklamer op fra jer af, når siderne er klar
(er først lige begyndt at opbygge danske sider, har ellers kun engelsksprogede sider) 

Alternativt
- Google Adwords
- Køb bannerplads på sider med dokumenteret kvalitetstrafik

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 20:46

Enkel og nem, lige hvad erhvervsdrivende ønsker sig i en tvavl hverdag.

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)