Kære Venner ( Det ser ud til at min fremtidige anvendelse af Adsense i al fremtid er uladesiggørlig. Er der nogle der kan fortælle mig om det kræver en ny IP adresse, en ny faktura adresse eller domænenavn, hvis jeg har mod på at gøre et forsøg mere? Jeg kan læse at der er nogle herinde der ikke fatter hvor dumme andre mennesker kan være, nå disse mennesker kan være så ufattelige stupide at trykke på deres egne adsens links. Ja, det er så blandt andet mig der er så ufattelig dum. For mit eget vedkommen, jeg er som sagt helt ny i blog/hjemmesidebranchen, fulgte jeg vores egen Martin Thorborgs opfordring (lydfil "Martin Thorborg sparker dig i røven" se link i bunden) til at komme igang med at gøre noget ved sine tanker og blive selvstændig eller lave en hjemmeside, for ellers syntes han jeg var DUM og DOVEN og det ville jeg ikke have siddende på mig. Så jeg hev 15-20 timer ud af mit liv, og satte mig ind i lidt domænekøb, hosting, wordpress, html, adsense og en masse andre ting (for jeg ville lave det hele selv). Som tidligere skrevet sprang jeg lidt let hen over læsning af alle betingelserne jeg accepteret undervejs. Derfor (og fordi jeg ikke søgte råd herinde først - for så skal jeg love for, at jeg aldrig nogensinde havde turde gøre det) var jeg lidt for frisk til at klikke på mine egne adsense links, med en "bad standing" til følge. Så kære venner, der ikke forstår hvorfor folk trykker på egne adsense reklamer, så kunne det tænkes det var uvidenhed. Fornuftige mennesker der er bekendt af konsekvensen af en handlig der kan skade sig selv, må antages ikke at udføre denne handling. Det bringer mig til min undren over den, på dette punkt, dårlige brugervenlighed Google har, formodentlig helt bevidst, har indarbejdet. Det er knap 40 år siden, menneskeheden satte an mand på månen, så at programmere de nødvendige linjer til at løse Egen-klik-på-adsenslinks-problematikken, de må være til at overkomme. P.S. hvis der er en med den fornødne viden, der kan oplyse hvad der skal til at genoptage adsense-eventyret, så vil jeg blive glad. (de har jo trods alt ikke fået mit CPR.NR.) Glædelig jul Jacob Martin Thorborg sparker dig i røven - http://www.amino.dk/media/p/279201.aspx |
> så at programmere de nødvendige linjer til at løse Egen-klik-på-adsenslinks-problematikken, de må være til at overkomme.
Det er som sagt ikke så simpelt. At gentage denne påstand ændrer ikke på dette faktum. Og der er ingen grund til det - for det vil stride mod al fornuft, at lade folk klikke løs på egne reklamer. Det ville undergrave tilliden til ethvert klikbaseret annonceprogram.
Jeg tror iøvrigt aldrig Martin Thorborg har anbefalet nogle at de ikke skal læse de aftaler de indgår eller overholde dem :)