Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance sælger til hjemmesideløsninger/webshops søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Da vi har travlt, og ikke selv er de bedste sælgere, har vi brug for en dygtig freelance sælger der kan skaffe kunder til vores virksomhed.

Vi tilbyder CMS hjemmesideløsninger og webshops - herunder også design af hjemmesiden, hvis kunden ønsker det.

Vores målgruppe er primært mindre virksomheder.

Du kan læse mere om vores produkt på www.virkpaanettet.dk

Arbejdet vil bestå i at skaffe interesserede kunder, som vi efterfølgende tager ud og tager en nærmere snak med om deres konkrete ønsker og muligheder.

mvh,

Lisbeth

VirkPaNettet.dk

Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 14:42

Hej Lisbeth,

Jeg er selv i samme båd dog som revisor og jeg har henvendt mig til www.henttilbud.dk som jeg er tilknyttet. Det koster lidt at få tilsendt sager men jo flere man vælger at købe på engang jo billigere er det. Jeg har fået udviddet min kundekreds betragteligt siden jeg begyndte at anvende dem.

Mvh. Morten Kertész

Revisorfirmaet Lemo

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:06

Hej morten

Det lyder interessant

hvad betaler du får denne ydelse og er det pr tilsendte emne eller pr indgået aftale?

Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:13

Hej Lisbeth. Har en kammerat, der har  noget der gode kontakter. Han har hvertfald skaffet mig mange kunder? Giv mig mig en sms på 27508561. Så skal jeg sørger for han ringer til dig.

Martin Grove
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 10:29

Hej Martin

Tror du din kammerat vil kunne hjælpe os med salg større kundespecifikke webløsninger (du kan se lidt mere om problematikken her)

Hvis det skulle være tilfældet må du meget gerne få ham til at give et kald på 40685707

Mvh Peder

Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 16:20

Hej Dani,

Man køber et form for klippekort og jo flere klip og billigere pr. stk. Hver gang du får tilsendt en sag som du kan byde på hver gang mister du et klip. Dog er de gode til at fordele sagerne udfra viden og egenskaber samt at hvis du har fået fat i en useriøs så får du klippet tilbage.

Jeg har givet kr. 5.000 inkl. moms for 10 klip og kr. 8.750 inkl. moms for 20. Hvad prisen er for andre brancher ved jeg faktisk ikke men man kan tilmelde sig og så vil de kontakte en omkring din virksomhed og lign. så de kan spore sig ind på dig og sende dig de rigtige sager.

Mvh. Morten

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)