Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2flasker vin til den bedste feedback fra Amino

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt at se du tager vores råd til dig :-)
Jeg må dog undres; hvorfor har du skildt så meget info ud i PDF'er?

Ved ikke om det bare er mig, men PDF'er er tungere at hente og åbne, end et HTML dokument, irriterer med en ekstra popup (Vil du downloade, åbne, se som...) og du risikerer folk som ikke kan åbne PDF'er generelt...

Dertil så er der jo ingen opsætning i dine PDF'er som ikke kan laves med HTML. Jeg synes du burde tænke en sub-version af din side ind i designet, som kan indeholdet meget information... og således vise tingene i designet og ikke en PDF.

PDF'er indeholder også en SEO mæssig udfordring du ikke helt får løftet. Lige ligesom det gammelkendte frames problem, så kommer man ind på din side (hvis google indekserer din PDF og linker direkte til den) i en version hvor der ingen menu er.

No til PDF :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 14:31

Dan:

Busniess, du er meget velkommen til at sende kravspecifikationen til mig, så skal jeg nok give en god pris på den. Jeg arbejder ikke freelance fuldtid, men jeg har haft det som min primære beskæftigelse før. Umilbart arbejder jeg fra min egen lejlighed, på de projekter som jeg indgår.

Jeg har både kontakt til en grafisk designer, og kendskab til AJAX og Google Maps.

Kommer du til Amino fredagsbar næste fredag?

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 14:44

Ja er faktisk i fuld gang med at lægge indholdet ind som sider, og så have PDF som supplement. Tak for kritikken !

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:47

Dan:

Ja er faktisk i fuld gang med at lægge indholdet ind som sider, og så have PDF som supplement. Tak for kritikken !

Husk at blokkere for søgemaskinernes adgang til PDF'erne, hvis det er samme indhold som på html siderne. Ellers får du dublicate content og mister magten over, om html eller pdf-siderne indekseres...

Tilmeldt 24. Sep 08
Skrevet kl. 15:03

De får en no-follow til PDF mappen.

Nej jeg har desværre ikke mulighed for at komme til fredagsbaren.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:14

Dan:
De får en no-follow til PDF mappen.

Du skulle måske overveje en robots.txt som ekskluderer mappen med pdf'er i. En nofollov indikerer kun, at det aktuelle link ikke skal følges. En anden (samarbejdspartner, konkurrent, index, whatever) kan lave et link direkte til din fil og dermed kan den blive indekseret alligevel... nu vi er i flueknepperniveauet :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:28

Dan:

Busniess, du er meget velkommen til at sende kravspecifikationen til mig, så skal jeg nok give en god pris på den. Jeg arbejder ikke freelance fuldtid, men jeg har haft det som min primære beskæftigelse før. Umilbart arbejder jeg fra min egen lejlighed, på de projekter som jeg indgår.

Jeg har både kontakt til en grafisk designer, og kendskab til AJAX og Google Maps.

Ok, så vender jeg tilbage, når jeg er klar.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:06

Dan:

Jeg ønsker feedback på mit nye site

http://freelancephp.dk/site/index.php

Hvis der er nogle som har mulighed for at hjælpe med teksterne høre jeg gerne fra jer, da de trænger til en overgang.

Der gives 2flasker vin til den bedske feedback.

Dit design er nemt og stilrent, men jeg synes det ligner for meget et banner eller et software download. Det kan godt være at det er mig der er ved at blive gammel, men jeg ville ønske at se mere af hvad du kan ud fra selve forsiden. Har testet flere udgaver og kan man se dem et sted? Det kan jo være at du har været tæt på.

Tilmeldt 24. Sep 08
Skrevet kl. 01:23

Hej Jacob,

Nej jeg har ikke lige umildbart de andre kopier liggende. Hvilke ting ville du gerne have der konkret fremgår?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)