Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2flasker vin til den bedste feedback fra Amino

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Dan.

Jeg spottede en lille detalje, som ikke er blevet nævnt. Du skriver på forsiden: "Timepris: kr. 225,00 pr. time"

Det er dobbeltkonfekt at skrive"timepris" og derefter "pr. time" - så slet en af delene.

Ellers en fin side, som kunne blive endnu bedre, hvis du følger de andre råd, som er givet her i tråden.

Husk at annoncere, hvem der får vinen - ikke at jeg forventer, den går til mig! Smile

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 04:27
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

1. Flot design
2. Skriv mere info om dig selv
3. Er time prisen med Moms?
4. Et nyt menu punkt med "referencer" så vi kan se hvad du har lavet.

my 5 cents

/Per Jespersen

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 09:37

Så har jeg indtil videre fundet ud af hvordan det skal være. Nu skal det sidste bare finpudses. Mange tak for jeres nøje kritik :-). i løbet af i dag, vil jeg finde vinderen af de 2flasker.

Tilmeldt 24. Sep 08
Skrevet kl. 11:30

Der har været mange gode indlæg, men Martin Tygsen's var det som det jeg fik mest ud af. Du kan lige smide en mail med din adresse, så for jeg sendt et par flaske afsted.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:00

Dan:
Der har været mange gode indlæg, men Martin Tygsen's var det som det jeg fik mest ud af. Du kan lige smide en mail med din adresse, så for jeg sendt et par flaske afsted.

Hej Dan, er glad for du kunne bruge mit svar :) Jeg behøver dog ikke 2  flasker vin, jeg nyder at hjælpe folk på amino

Du kan jo istedet give mig et godt tilbud på den opgave vi allerede har snakket om, da den er vokset efter kunden har tænkt nærmere over det. Du får en beskrivelse over mail :) 

Tilmeldt 24. Sep 08
Skrevet kl. 12:26

Jamen nu er de udlovet, så skal jeg også af med dem. Nu har jeg trukket lod, og er kommet frem til busniess.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 12:37

;o)))

Jamen jeg vil også hellere have en super pris på et projekt, som jeg lige er ved at skrive krav til Wink Det kunne blive en ret cool reference, hvis vi når dertil...

Hvordan arbejder du egentlig? Jeg tænker på om du er booket x dage om ugen hos dine kunder/samarbejdspartnere eller om du kan lægge uld tid i et projekt i den periode det står på....

Har du erfaring med fx. google maps og ajax?

Har du kontakt til en god grafisk designer?

Nå ok...listen bliver vist lidt lang ;o)

Anyway....hvis du insisterer, så kan vi da nyde en flaske vin sammen, når projektet er lavet ;o))))

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:27

hold kæft hvor er folk besværlige:D ^_^ Men da kun godt folk kan bruge din ekspertise:)

Tilmeldt 24. Sep 08
Skrevet kl. 14:06

Busniess, du er meget velkommen til at sende kravspecifikationen til mig, så skal jeg nok give en god pris på den. Jeg arbejder ikke freelance fuldtid, men jeg har haft det som min primære beskæftigelse før. Umilbart arbejder jeg fra min egen lejlighed, på de projekter som jeg indgår.

Jeg har både kontakt til en grafisk designer, og kendskab til AJAX og Google Maps.

Tilmeldt 24. Sep 08
Skrevet kl. 14:08

Ja, aldrig ahr det været så svært at give et par gratis flasker vin ud. Hvis der er nogen som kan bruge et par flasker vin til weekenden, kan de jo smide en besked :-).

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)