Jeg ønsker feedback på mit nye site
Så lad gå :)
1. Jeg savner noget linieafstand, teksten står meget mast sammen, og der er masser af plads i højden til at give noget line-height.
2. Jeg savner noget mere info om dig, du slår dig på at være freelancer, så synes jeg også det skal afspejles hele vejen igennem. F.eks. med en mere udbynde profil samt cv.
3. Det er useriøst med en gmail adresse. Hvis du er glad for gmail, så opret en mail på dit firmadomæne og videresend til din gmail.
4. Dine priser og betingelser bør udybes. Få evt hjælp til at udarbejde dine betingelser, ellers ender du i nogle trælse situationer, som de fleste freelancere kommer ud for før eller siden. Med nogle gennemarbejdede betingelser vil du stå langt stærkere.
5. Sæt evt nogle priseksmpler op, fortæl om du vil arbejde efter fastpris tilbud og lign.
6. Jeg savner nogle referencer udover et par kodestykker du har lagt online.
7. Frontline? Den betegnelse har jeg ikke hørt for forside før. Kald det noget andet da frontline giver nogle helt andre tanker.
8. Jeg bliver altid nervøs når jeg ser en freelance programmør tilbyder hele pakken - seo, grafisk design og programmering. Det er virkelig et fåtal der mestrer alle ting, og finder alle ting lige spændende. Derfor fokuser på det du synes du er bedst til og synes mest spændende. Hvis du bruger freelancere til de andre ting så skriv det, så man ikke tror du favner for bredt.
9. Jeg ville flytte logoet op i det sorte felt, jeg synes det står meget mast der hvor det er placeret nu.
10. Du mangler telefonnummer, cvr og andre vigtige detaljer.
Men alt i alt ser det rigtig godt ud :)