Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2flasker vin til den bedste feedback fra Amino

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker feedback på mit nye site

http://freelancephp.dk/site/index.php

Hvis der er nogle som har mulighed for at hjælpe med teksterne høre jeg gerne fra jer, da de trænger til en overgang.

Der gives 2flasker vin til den bedske feedback.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 15:49
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej du....

Jeg forventer ikke vin, men vil da gerne give dig en kommentar med på vejen ;o)

Hvad skulle dog få mig (kunden) til at betale 60% forud af fx. 60K, hvis jeg skulle have dig til at lave noget for mig?

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 15:54

Wow 60% forud...

Design: Alt alt for meget tekst på forsiden. Keep it darn simpel. Dit design afspejler "simpelhed" men du stopper alt for meget irrelevant tekst ind på et ellers lækkert design. prøv at fokusere på nogle nøgleelementer ved dig selv, istedet for at vise ALT hvad du kan på forsiden. Fang mig på 1 sekund, hvis jeg stadig er der, så skal jeg nok finde dine faner...

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:54

Dan:

Så lad gå :) 

1. Jeg savner noget linieafstand, teksten står meget mast sammen, og der er masser af plads i højden til at give noget line-height.

2. Jeg savner noget mere info om dig, du slår dig på at være freelancer, så synes jeg også det skal afspejles hele vejen igennem. F.eks. med en mere udbynde profil samt cv. 

3. Det er useriøst med en gmail adresse. Hvis du er glad for gmail, så opret en mail på dit firmadomæne og videresend til din gmail.

4. Dine priser og betingelser bør udybes. Få evt hjælp til at udarbejde dine betingelser, ellers ender du i nogle trælse situationer, som de fleste freelancere kommer ud for før eller siden. Med nogle gennemarbejdede betingelser vil du stå langt stærkere. 

5. Sæt evt nogle priseksmpler op, fortæl om du vil arbejde efter fastpris tilbud og lign. 

6. Jeg savner nogle referencer udover et par kodestykker du har lagt online. 

7. Frontline? Den betegnelse har jeg ikke hørt for forside før. Kald det noget andet da frontline giver nogle helt andre tanker. 

8. Jeg bliver altid nervøs når jeg ser en freelance programmør tilbyder hele pakken - seo, grafisk design og programmering. Det er virkelig et fåtal der mestrer alle ting, og finder alle ting lige spændende. Derfor fokuser på det du synes du er bedst til og synes mest spændende. Hvis du bruger freelancere til de andre ting så skriv det, så man ikke tror du favner for bredt.

9. Jeg ville flytte logoet op i det sorte felt, jeg synes det står meget mast der hvor det er placeret nu.

10. Du mangler telefonnummer, cvr og andre vigtige detaljer. 

Men alt i alt ser det rigtig godt ud :)

Tilmeldt 24. Sep 08
Skrevet kl. 15:56

Hej igen,

Tak for din kommentar :-).

Jeg ville aldrig løse en opgave til 60.000 kr uden løbende betaling, eller at modtage et beløb forud.

Men jeg har valgt at fjerne det nu, da jeg sjældent (aldrig) gør brug af den.

Tilmeldt 24. Sep 08
Skrevet kl. 15:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jens lund, det er taget til efterretning.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:01

Dan:
Der gives 2flasker vin til den bedske feedback.

Hmm, det er en ny taktik her på Amino. :-)

Dan:

Lad os køre, som det kommer til mig:

1. Designet er flot, jeg kan godt lide det.
  2. Drop at have en Gmail stående som kontakt data. Holder ikke, og du har jo et domæne. Køb proff abbonement på gmail og får knyttet dit domæne dertil.
  3. HVEM ER DU? Jaja, du er selvlært freelance programmør, men hvad mere? Billede, hvor i landet, CV, billede... fortæl lidt om dig selv.
  4. Jeg kan ikke rigtigt finde ud af, om du er interesseret i fast arbejde, projekter eller små opgaver.
  5. Jeg kan heller ikke finde ud af, om du kender til nogle af de gængse open source systemer?
  6. Fino med kodestumper hvis din målgruppe er fagfolk der kan vurdere på den basis. Hvis du (også) går efter "almindelige" folk, så skal der nogle referencer på. Noget med smuk grafik folk kan forholde sig til.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 16:01

Dan:

Hej igen,

Tak for din kommentar :-).

Jeg ville aldrig løse en opgave til 60.000 kr uden løbende betaling, eller at modtage et beløb forud.

Men jeg har valgt at fjerne det nu, da jeg sjældent (aldrig) gør brug af den.

Jamen løbende betaling er jo også noget helt andet. Hvis du er i stand til at dele op i leverancer og så tager betaling for disse (løbende), så bliver man heller ikke nervøs som potentiel kunde ;o)

Med alle de små virksomheder, der kludrer rundt og ikke leverer som aftalt, går konkurs etc., så vil jeg aldrig betale decideret forud for noget som helst.

Jeg savner også info om dig og din baggrund. Når du skriver at du kan lave design af både web, logo etc., seo, programmering osv, så bliver man en smule mistænksom. Det er de færreste der mestrer så meget på et ordentligt niveau. Nogle referencer ville hjælpe og hvis du ikke har nogle, så må du skaffe dem i en fart. Sørg for adresse, ordentlig email, tlf. etc......det er altsammen med til at give et ordentligt indtryk.

Selvlært er ofte lig med ustruktureret og mangel på professionalisme, men ikke altid. Jeg ville ikke skrive den slags på en hjemmeside.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 16:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Dan.

Allerede da jeg læste indledningen på din side "Jeg er selvlært programmør" stod jeg af.

Skriv hellere at du har X erfaring.

Tilliden bliver heller ikke styrket af en emailadresse der hedder noget med "gmail", og et tlf.nr. der hedder xx xx xx xx.

Rigtige referencer i stedet for "5 forskellige udviklingshuse" ville også pynte.

Ellers kan jeg godt lide det enkle design på siden, men forstår ikke de link med "Sourcekode", men det er nok fordi jeg ikke har forstand på det :-(

Held og lykke med projektet.

Mvh.

ditbrugtmarked

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 19:55
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil da gerne lægge bilet in på et par flasker vin :-)

Jeg syntes at din timepris virker alt for lav. Du skriver godt nok at du er selvlært, men jeg går ud fra at du er en kvalificeret programmør.  Måske syntes nogle at du virker useriøs med så lav en timepris.

Tænk på.:

• Hvad koster en time hos din mekanikker ?
  • En 'arbejdsmåned' er ca. 166 timer.
  • Træk timer fra til administration, møder, efteruddannelse, ferie, sygdom.
  • Hvor mange timer kan du max fakturere pr måned? . Max 100-120?
  • Træk omkostninger fra til kontorhold, revisor, advokat, markedsføring mv.

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)