Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis internationalt SEO seminar

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går og overvejer en ide, som jeg lige ville høre hvad I synes om ...

For at tiltrække endnu flere abonnenter til SEO Supporten - og for at forkæle de eksisterende lidt, har vi overvejet, at lave et SEO seminar. Planen er, at alle abonnenter af SEO Supporten får gratis adgang - en billet pr. site der er tilmeldt (nogle har flere sites de tracker og får supprt på).

Jeg vil naturligvis holde nogle oplæg om markedsføring i søgemaskiner, og det kan også være jeg trækker et par andre danskere med ind. Men derudover vil jeg nok også få en eller flere Amerikanske talere med (det er så derfor jeg tillader mig at kalde det for et "internationalt" seminar :)). Det vil nok blive nogle af dem, som er med i den del af mit selskab der skal sælge SEOSupporten i USA (mere om det senere...). Det er top-folk i branchen - kendte fra bl.a. de store Amerikanske konferencer, magasiner, blogs osv.  Så, alt i alt et rimelig hot hold, vil jeg mene - en del over gennemsnittet for det meste af den slags i Danmark.

Vi overvejer lidt, om vi skal lade folk der ikke er abonnenter på SEO komme ind - mod betaling, naturligvis, og overvejer, hvis vi gør det, at de så kan få refunderet en del af beløbet, hvis de på selve dagen vælger at købe adgang. Ville det være en god ide?

Fokus skal være på at give eksisterende og kommende abonnenter af SEO Supporten en god lærerig oplevelse. Vi er ikke så interesseret i, at fylde salen op med folk der blot er der for seminarets skyld alene. Det er ikke fordi vi som sådan er på vej ind i "seminar branchen" - det er mere en service til vores kunder, og ja, så håber vi naturligvis det kunne være med til at "lokke" nogle nye folk til. Tror DU det vil virke?

Vi er ikke 100% sikre på, at vi laver dette seminar endnu - og hvis vi gør, hvornår det bliver. Så til eksisterende abonnenter på SEO Supporten, som måtte læse det, skal I ikke begynde at glæde jer alt for meget endnu. Jeg håber på vi kan gennemføre det - men jeg kan ikke love det helt endnu :)

Vi overvejer iøvrigt også at lave både en Københavnsk og en Jysk (sikker i Århus/Randers området) version af seminaret - inkl. de Amerikanske talere. Det går jeg ud fra Jyderne vil sætte pris på ...?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

I nogle situationer vil jeg ikke køre for at skulle opleve et seminar, men her mener jeg det er så konkret at jeg er ligeglad med hvor i landet det kommer til at ligge. Så som jyde mener jeg ikke det er alt afgørende....men selfølgelig fint at tilbyde det i Jylland.

Som bruger at din service lyder det rigtig godt og måske du kunne overveje at jeg som bruger kunne tage en gæst med....ikke gratis men med rabat. Det er jo en rigtig god chance for at "udnytte" mig som kunde til at lave mer slag og tale for dit produkt.
Har du leveret et produkt til mig jeg kan lide og jeg derigennem taler pænt for dette, så er chancen for at min gæst køber ...... en del størrer.

Jeg håber skisme det bliver til noget og har flere potentielle gæster/deltagere der helt sikkert ville finde det interessant.

Jeg tror at I skal ligge meget fokus på produktet i Jeres markedsføring så i netop for den "rigtige" deltager ind.

Anyway, en tilmelding hertil Stick out tongue

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jyde vil jeg klart sætte pris på et arrangement i den "jyske hovedstad" eller omegn...

Du spørger om et seminar kan lokke nye kunder til... Hvis du præsenterede det som en pakke a la: Bliv abonnent på SEO supporten og få gratis SEO seminar oven i hatten! så tror jeg det vil virke.

Selvom jeg har arbejdet med SEO, har jeg da overvejet om SEO supporten havde noget godt at byde på - det er jo ikke mange fifs der skal til før "pakken" har tjent sig selv hjem igen, og hvis jeg oven i købet kunne få et gratis seminar med i pakken, ja så var jeg nok ikke så svær at sælge til :)

Og jeg er ellers ikke nem :)

Og det vil jo nok også være en hjælp til selvhjælp for dig Mikkel, da de nu kunder der har været igennem seminaret måske ikke kræver så mange ressourcer af dig/dit team efterfølgende (nemmere kunder).

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

En gæst med til seminar (til nedsat pris) synes jeg lyder som en rigtig god ide til mersalg Kenneth :) - godt tænkt!

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det med gæste-muligheden kunne være en god ide. Tak :)

Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ideen er god. Jeg har ofte set ideen brugt af Seth Godin hvor han holder et arrangement med f.eks. 200 pladser og så giver de 100 væk til de bedste kunder og sælger de resterende 100. (hvilket IMO er et godt fingerprej om at konceptet holder)

En ide kunne være at optage det på video og så lægge det ud på seosupporten så alle dem der ikke kan på dagen eller dem der bliver kunder efter arrangementet har fundet sted stadig kan få noget ud af det.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, Seth Godin har altid haft gode ideer i den retning ... :)

Jeg husker engang han holdt nogle små lukede seminarer - hjemme hos ham selv. Man skulle ansøge om at komme med, og kun folk på hans mailinglister blev inviteret til det. De "heldige" der blev udvalgt til at deltage skulle så lægge $8.000 for en dag. Den har jeg tit overvejet at gentage her i Danmark. Et par af mine bekendte har gjort det i USA med nogle små elite shows, der dog "kun" kostede 5k

Og ja, vi har overvejet video også, men det er ikke sikkert vi gør det. Et af problemerne er, at jeg synes at det kan være svært at lave noget der både er godt for deltagerne og godt for dem der efterfølgende skal se det på video. De krav der stilles til de to formater er for forskellige. Det gælder alt fra indhold, præsentation, over lys- og lyd-forhold. Men vi overvejer det stadig :)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv overvejet det samme. Min plan var at tage 25 k for en lang aften, hvor f.eks. 5-10 CEO's kunne komme lidt op i niveau og bedre forstå hvad e-handel kunne gøre for deres forretningn. Men tid....

Dbh Martin

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)