Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp og tjen penge.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra None
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag.

Vi er to drenge på 14 og 15 år. Den ene af os har erfaring inde for markedsføring, idé tænkning og sans for salg. Men den anden er en ørn til programmering. Vi kunne begge godt tænke os at starte noget alá en virksomhed op, hvor vi tjener penge på brugerne benytter de sider vi laver.

Problemet er desværre at vi absolut ingen penge har. Derfor søger vi et samarbejde hvor du betaler de få domæner vi har brug for og finder vi ud af hvor procent af vores indtægt du så har krav på.

VI betaler selvf. det hele tilbage + mere til som tak :).

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 14:45

nu er et domæne jo ikke de dyreste ting i verdenen så med mindre i skal bruge en del så skulle i nemt kunne tjene de penge til domæne (erne) ved en eftermiddag med at slå græs eller noget i den stil

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 23:04

Ankerstjerne:

Goddag.

Vi er to drenge på 14 og 15 år. Den ene af os har erfaring inde for markedsføring, idé tænkning og sans for salg. Men den anden er en ørn til programmering. Vi kunne begge godt tænke os at starte noget alá en virksomhed op, hvor vi tjener penge på brugerne benytter de sider vi laver.

Problemet er desværre at vi absolut ingen penge har. Derfor søger vi et samarbejde hvor du betaler de få domæner vi har brug for og finder vi ud af hvor procent af vores indtægt du så har krav på.

VI betaler selvf. det hele tilbage + mere til som tak :).

Hej

Send mig en mail, jeg vil med glæde sponsere jeres domæner og hosting

Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 00:53

Weltström:

Hej

Send mig en mail, jeg vil med glæde sponsere jeres domæner og hosting

Mvh

Jesper

Det må jeg sige. Det er meget generøst af dem!

Gid man selv havde haft sådanne en hjælpsom sjæl for et par år siden.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)