Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ungesider.dk søger en ny PHP-programmør.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Nivå
Tilmeldt 4. Oct 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger en ung, frisk PHP-programmør, der brænder for faget og virkelig har lyst til at lave Danmarks bedste ungdomsmedie. Vi er en nyoprettet ungdomsportal, der dels giver unge muligheder for at samles og deres fælles interessere, men som også holder unge opdateret om alt, der foregår ude i den store verden. (Du kan læse meget mere om sitet på Ungesider.dk).

Vi forventer, at du er erfaren indenfor PHP, HTML og (XHTML) og samtidig besidder gode skriftlige evner.

Vi regner med at starte med disse systemer:
Nyhedssystem
Sidesystem
Community (tilhørende profil, chat, brugerlister, VIP)
Admin (tilhørende udvisningsmuligheder, rettefunktioner osv.)
Diverse

Du vil som programmør på siden tage del i sidens udvikling, hvilket er et større ansvar. Du vil samtidig få en masse imødekommende, glade og hjælpsomme kollager, der alle stræber efter det samme mål  - at skabe den bedste ungdomsportal. Du vil ikke modtage løn for dit arbejde, da vi ikke har økonomi til dette.

Hvis du skulle være interesseret, er du mere en velkommen til at skrive til Pierre@ungesider.dk eller lægge en kommentar i denne dabat.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Venlig hilsen
Pierre Nydal – Chefredaktør og ansvarshavende.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 13:17

Pierre Nydal:

Du vil ikke modtage løn for dit arbejde, da vi ikke har økonomi til dette.

Så skal du nok ikke spørge her..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:37

Fortæl hvad man får ud af at være med udover "gode kollegaer". Hvad vil man få ud af det, udover "glæden ved at knokle sin røv i laser"

Det er set MANGE GANGE før at ejeren hyper noget op, som folk knokler på, for et "fælles mål", som i sidste ende er den geniale bagmands pengepung.
Jubii, Google osv. Det er gode tricks. 

Så det med at han ikke skal spørge her. Hvorfor ikke ? i gjorde det alle til Iværksættermessen hvor i repræsenterede Amino :)

Fra Nivå
Tilmeldt 4. Oct 08
Skrevet kl. 13:49

Jeg er skam ikke interesseret i et tjene penge - bare at skabe noget, der kan gøre en forskel. Jeg vil selvfølgelig dele de indtægter, der evt. ville komme med mine højtstående kollegaer - herunder programmører og grafikere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:14

Pierre Nydal:

Jeg er skam ikke interesseret i et tjene penge - bare at skabe noget, der kan gøre en forskel. Jeg vil selvfølgelig dele de indtægter, der evt. ville komme med mine højtstående kollegaer - herunder programmører og grafikere.

Alle er interesseret i at tjene penge. Eller de muligheder som pengene nu gir.
Hvis du siger at det er et projekt hvor i prøver at få skabt noget stort, så sørg for at gøre det klart at alle deles om resultatet.
Det kan jo en dag blive en stor forretning.

Held og lykke med det. Make it fun. 

Fra Nivå
Tilmeldt 4. Oct 08
Skrevet kl. 14:21

Jeg synes faktisk, at jeg har gjort det meget klart for mine nuværende ansatte. :-)

- Nu er jeg kun 15 år, så jeg har ikke de store muligheder (endnu).

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:03

Pierre Nydal:

Jeg synes faktisk, at jeg har gjort det meget klart for mine nuværende ansatte. :-)

Du har ingen ansatte hvis du ikke giver dem løn.

Derudover så trænger min have forfærdeligt meget til at blive sat i stand, så jeg søger en dygtig gartner der virkelig forstår at give den en skalle, lægger sig til fællelsskabet og sætter en ære i at gøre tingene færdigt.

Jeg har desværre ikke råd til at betale dig, men tilgengæld kan du jo gå rundt ude i byen og sige du har lavet min have gratis :D

Ser frem til at høre fra dig, ring nu på tlf. 11 22 33 44

Dbh

Mikkel Christensen

Fra Nivå
Tilmeldt 4. Oct 08
Skrevet kl. 18:29

Hvad er det for noget sludder? - Jeg kan da sagtens har "ansatte" uden at give dem løn. De arbejder frivilligt, da de også tror på projektet.

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 18:34

Pierre Nydal:
Jeg kan da sagtens har "ansatte" uden at give dem løn

Jeg vil nok nærmere kalde dem samarbejdspartnere, investorer (tid eller penge) Har du en ansat er der også udfærdiget en ansættelseskontrakt + der er faktisk pænt mange forpligtigelser overfor disse personer. (forpligtigelser som feriepenge, løn, barsel osv osv)

Så jeg vil nu heller ikke sige du har ansatte Big Smile

Fra Nivå
Tilmeldt 4. Oct 08
Skrevet kl. 22:31

Det afhænger jo af, hvordan man vælger at definere ordet "ansat".

Jeg synes, at debatten er røget lidt ud fra emnet - hvis nogle er interesseret, så kontakt mig endelig.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)