Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pludseligt fald i omsætning

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu nævner du faldene adwords klik:

Google opdaterede deres Adwords system for et par uger side, specielt mht. 'quality score'. Nu ved jeg ikke hvor meget adwords konkurrence der er i din branche, men hos mig faldt adwords klikkene med ca. 30% pga. lavere quality score og derved en dårligere placering for min reklamer. hvis dette også er tilfældet for dig så kan du læse lidt her:

http://www.roirevolution.com/blog/2008/08/post.html

http://www.seroundtable.com/archives/018329.html

du vil typisk kunne se det ved at sammenligne din avrage position for de sidste 2 uger og så for 2 uger 1måned tilbage (forudsat at dine cpc bud har være permanente)

 

mvh

Kristian

Fra Ganløse
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Så må jeg lige afbalancere det med faldende omsætning. Vi oplevede August som rekord måned, september som normalt og denne måned ser foreløbig rigtig god ud, lidt over normal.

Vi har ikke mærket til den finansielle krise eller en afmatning, måske fordi det folk har brug for nu er ting der giver en god fornemmelse og ikke er for dyre. Vi tilbyder jo netop den slags ting, ting der kan gøre nogen gladere og føle sig bedre tilpas.

Der er sikkert stor forskel på, hvilken type webshop der mærker krisen.

En trøst må være at de kloge økonomer siger at forbruget er stigende igen, når først panikken har lagt sig vil tingene vende tilbage til mere normale tilstande.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi mærker ingen nedgang i salget, tværtimod. Og jeg krydser fingre for, at krisen snart er ovre, så vi ikke mister på julehandlen.
Men tilgengæld mærker vi nedgang i vores udlejningsfirma.

Der er ingen tvivl om, at det er afhængigt af hvad man sælger og hvem ens typiske kunder er.

Hvis man har tid i overskud pga. krisen, så er det bare med at bruge tiden kostruktivt. F.eks. på linkbuilding, planlægge markedsføring, forberede de næste par måneders nyhedsbreve, forbedre sine adwordskampgner osv.
Det giver måske ikke penge i kassen her og nu, men kan måske skabe meromsætning, når krisen er ved at være ovre.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en markant stigning i salg og forespørgsler i denne måned. Faktisk næsten en fordoppling i forhold til samme måned sidste år.

Men nu ligger vi også i den billige ende af server hosting så jeg formoder og kan høre på nogle kunder at de kan spare en del penge i forhold til deres nuværende leverandør, og har derfor valgt at flytte til en server hos os.

Så min konklusion må være at jeg har gavn af at pengene ikke sidder så løs mere.

Mvh
Markus

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er netop manglende købelyst, der er så farligt. For at holde gang i iværksætteriet og produktiviteten er det netop vigtigt at forbruge løs hos hinanden. At spare på el, telefon og kørsel er ganske fornuftigt, men når vi ikke handler hos hinanden går pengene i stå, og så bliver det for alvor farligt. Der skal sgu gang i handlen igen! :)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)