Jeg har nu: Processor: AMD Athlon(tm) 64 Processor 4000+, MMX, 3DNow, ~2.4GHz Mit gfx kort er vidst ved at dø, det laver mærkelige vifter af grafik i spil og "slukker" fra tid til anden så skærmen bliver sort i et par sekunder. Jeg vil derfor have et nyt. Det er jo nærliggende simpelthen at købe et nyt, men jeg vil faktisk gerne have et med 512 MB dedikeret ram - kan jeg det med den processor? Måske er det et dumt spørgsmål, men det er længe siden jeg lå og rodede i det indvendige af kabinetter :) PÅ forhånd tak Mette PS. Jeg har lige set at min bios ikke er opdateret siden 2005 - kan det være det der gør det? Jeg tør nok ikk opdatere den, men jeg kender da et par stykker som kan klare den sag :) |
Din processor afgør ikke hvilket grafikkort du kan sætte i din computer, så du kan godt købe et grafikkort med 512 MB RAM.
Ved køb af nyt grafikkort skal du være opmærksom på om dit bundkort understøtter PCI Expres eller AGP.
Og nej, manglende opdatering af din BIOS får ikke dit grafikkort til pludselig at holde op med at virke.