Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spend.dk - nyt website til fyre som kan lide gear og gadgets

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 28. Feb 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Nu har vores site www.spend.dk været oppe og køre i en måneds tid nu, og derfor kunne vi godt tænke os lidt feedback. Sitet kører wordpress og det theme vi anvender er freeware som vi fandt passede godt til vores behov.

Spend.dk's koncept er, at vi vil sætte fokus på en masse fede produkter som man kan finde på nettet - alt lige fra gadgets til biler til designerlamper. Det er ikke meningen at vi vil skrive dybdegående artikler om hvert produkt, det skal bare være sådan at den besøgende kan få en hurtig dosis af fede produkter når de besøger sitet. Det er en form for net-pendant til siderne i M!, FHM, Arena og Euroman hvor de skriver om gear, gadgets, tøj og lignende.

- Hvad synes I om selve konceptet?
- Hvad er det første indtryk af sitet - virker det som en interessant side man gider blive på, eller tænker man på at komme væk?
- Hvad med designet? Ved godt det ikke er helt optimalt, men synes det kan gå an...
- Andet?

Vi mangler også lidt inspiration til at promovere sitet, men det gemmer jeg til en anden tråd...

Glæder mig til at høre jeres kommentarer!

MVH

Lasse

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 19:12

Hej Lasse

Det ser ud som et spændende projekt Yes Skriver lige mine meninger.

Lassefm:

- Hvad synes I om selve konceptet?

- Synes det er godt alternativ til ovenstående, som du selv beskriver. Det som sådan ikke specielt nyskabende, men ideen holder.

Lassefm:

- Hvad er det første indtryk af sitet - virker det som en interessant side man gider blive på, eller tænker man på at komme væk?

- Synes det er godt indtryk. Fik lyst til at læse lidt nærmere. Rigtig gode billeder iøvrigt.

Lassefm:

- Hvad med designet? Ved godt det ikke er helt optimalt, men synes det kan gå an...

Det er overskueligt og det nemt at danne sig et overblik. Grafisk halter siden, men synes faktisk ikke det gør noget.

Held & Lykke

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 22:44

Jeg synes det er godt, lige på den måde jeg godt kan lide at få den slags nyheder serveret. Men jeg synes i skulle gøre det tydligere at tilføje jeres feeds...

/jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Odense C
Tilmeldt 28. Feb 07
Skrevet kl. 11:07

Til Rasmus og Weltström:

Tak for jeres kommentarer. Jeg synes selv det er meget underholdende at læse om nye fede produkter, og det er godt at høre jeg ikke er den eneste. Mht. feeds, så vil jeg smide et link til vores feed op på forsiden snarest...

Fra Odense C
Tilmeldt 28. Feb 07
Skrevet kl. 19:15

Der er nu smidt et link op til vores feed på forsiden.

Er der virkelig ikke flere som har kommentarer til sitet? Troede der var flere på Amino som havde en mening... Wink

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:23

Hej Lasse

Ville det ikke være oplagt at kunne kommentere på jeres indlæg? Så kunne folk dele meninger etc.

Hilsen Morten

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:27

Jeg synes det holder 100%. Flotte billeder.

I mangler da klart nogle fede ure at skrive om, Traser H3, Welder eller TW Steel Tech modellerne Cool

Fra Odense C
Tilmeldt 28. Feb 07
Skrevet kl. 19:37

Wideeyes: God idé med en mulighed for at kommentere på de forskellige produkter - det er hermed tilføjet sitet.

Ole: Vi er altid på udkig efter fede ure, og dem du nævner vil vi tage med i overvejelserne.. :)

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 20:58

I mangler et logo som man husker, og forbinder med jer. Held og lykke med siden.

Tilføj mig på Twitter

Fra Odense C
Tilmeldt 28. Feb 07
Skrevet kl. 14:04

Det kan du selvfølgelig have ret i. I øjeblikket har vi dog fokus på at få indhold på siden og udvikling af konceptet, og vi håber netop at det er vores koncept folk vil huske os på (og navnet spend.dk selvfølgelig). Men det grafiske indtryk skal vi helt sikkert også have arbejdet på i fremtiden...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)