Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med PAYPAL??

Side 1 ud af 10 (97 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har der i de sidste dage været et par spørgsmål omkring oprettelse af PBS-aftale for at kunne modtage Dankort. Er der nogle som har gjort sig overvejelser om at bruge paypal i stedet?

Hvad har jeres fordele/ulemper været i forbindelse med overvejelsen?

Mvh

Henrik

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 18:03

Fordele: Prisforskellen.

Ulemper: Ingen Dankort - absolut en deal-breaker. Desuden tvivler jeg på man lærer familien Danmark at bruge PayPal til betalinger indenfor de næste mange år.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 18:14

Tak David! Meget på linie med min egen forventning .....

Vi har en del "ældre" brugere i vores butik og det er ikke mit indtryk at paypal vil falde i deres smag.

Henrik

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 18:44

Dankort er et must - hvis ikke man vil have baghjul af sine konkurrenter!

Paypal er for kompliceret - det tager for lang tid og dræner lysten til at efterkomme et impulskøb.

Er din målgruppe af ældre dato - så er der ingen tvivl om, at dankort er vejen frem.

Held og lykke Smile

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 20:05

Tror for alvor PayPal er på vej til DK (hvis de får lov mht til micropayment) nu når Ebay har købt DBA

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 21:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Paypal er da ikke kompliceret, når du laver et køb indtaster du dit brugernavn og kodeord og så har du købt varen. Beder du Paypal om at huske dine brugeroplysninger består købet af at trykke på "Køb via. paypal" og at bekræfte.

Endvidere supportere Paypal også betaling for folk der ikke er medlem, de skal så indtaste deres kort-oplysninger som på enhver regulær webshop.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 22:09

Kasper Grubbe:

Paypal er da ikke kompliceret, når du laver et køb indtaster du dit brugernavn og kodeord og så har du købt varen. Beder du Paypal om at huske dine brugeroplysninger består købet af at trykke på "Køb via. paypal" og at bekræfte.

Endvidere supportere Paypal også betaling for folk der ikke er medlem, de skal så indtaste deres kort-oplysninger som på enhver regulær webshop.

Især nu hvor postopkrævning er muligt for privat-privat handler, så er Paypal netop et alternativ pga dens Chargeback mulighed

Vil dog give ret i det kan være lidt kringlet og svært at navigere, men sådan er en slags systemer ofte. Der er intet intuitivt i deres design.

Fra Ballerup
Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 02:29

Det var måske noget for dig at kigge på fribetaling.dk :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 03:31

Jeg har haft paypal konto i 3 uger nu. Jeg startede med at overfører 1500 kr. til designer......dette fik af en eller anden grund paypal system til at låse min konto da det mente det var mystisk. Jeg skulle derfor bevise min adresse, hvilket krævede 3 dokumenter og 5 dage......jeg fortsatte dog og rundede forleden 7500 kr., dette låser også mine konto helt automatisk og nu skal jeg bevise postadresse igen samt billed legimitation.

Så er paypal nemt at bruge? NEJ

Kunne det være godt i dk lige nu? NEJ

Samtidig tager de meget høje gebyr....også for ham der modtager pengene.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 06:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

PayPal er et godt system. Hvis man bare følger reglerne. Når du opretter dig sender du selvfølelig også dokumentation omkring din person ind til dem. Jeg tager det ihvertfald som en selvfølge hvis du er en seriøs virksomhed! Så viser du også over for folk som sender penge at du er den person som du udgiver dig for at være!

Angående gebyr er de acceptable. Hvis du skal sammenlige med PBS er de meget gode med mindre du har over 30.000 kr i indbetalig hver måned!

Jeg kan klart anbefale dem til små nystartede virksomheder som sælger noget over nettet. Men det kræver bare at du registere dig ordentlig inden du benytter dem! Du vil nu kunne modtage betaling for et meget lille beløb, samlignet med andre betalingsmåder.

Jeg har benyttet mig af dem i snart et år og efter registerings fasen har der intet været. Det er dejligt hurtigt at modtage penge, og for mig har der ikke været nogle problemer!

Side 1 ud af 10 (97 indlæg)