Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Google Pagerank 6

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Så fik Amino en pagerank 6 og det er sgu da meget godt af vores lille iværksætterhalløj :-)
Det har sikkert ikke den store betydning, men det er altid rart når noget målbart går fremad.
Aminos besøgstal er også gået op til 114.000 unikke besøgende, så det går godt fremad.
Og lad mig gentage min bøn fra før. Jo flere af jer der linker til Amino, jo højere kommer vi op i søgemaskinerne og jo flere spændende mennesker kan vi møde på Amino.
Så hvis du har et website, så gør mig den tjeneste at linke til www.amino.dk :-)

Ha' en super weekend.

Dbh Martin

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 22:19
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin

Det er dælme flot, og jeg tror næsten jeg snart må til at fortælle at Amino har overhalet Min-mave. Hm, det må jeg vist arbejde mere på fremover. Skal vi ikke lave lidt konkurence på sidevisninger, for så har jeg da et godt forspring Wink 

Ej, spøg til side, at besøgstallet stiger og stiger viser jo bare at folk har det godt på Amino for ellers ville de jo fortælle vidt og bredt om det modsatte, sådan er det jo.

Jeg synes det er fedt at det går fremad, jeg nyder at følge udviklingen og være en del af Amino, og jeg fortsætter med at fortælle andre om Amino og at "lokke" dem ind på dette fantastiske iværksættersite.

Tillykke med den nye pagerank Yes

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 22:45

Birgit - Min-mave.dk:

og jeg fortsætter med at fortælle andre om Amino og at "lokke" dem ind på dette fantastiske iværksættersite.

Det minder mig om at jeg var på besøg hos en god veninde i går, og da hun bliver ringet op af en ven der spørger om hende om noget som jeg naturligvis ikke kan høre, så hører jeg hende sige til ham "Ved du hvad, du går lige ind på Amino.dk og opretter en profil og stiller dit spørgsmål, så går der maks en time før du har en masse brugbare svar". Uha, hvor det varmede mit Amino-moderhjerte! [L]

Her ER bare fantastisk. Big Smile

~
Anja

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:48

Selvom Toolbar Pagerank ikke spiller den store praktiske rolle, er det alligevel meget rart at se den stige. Især når man hopper helt op på en 6'er.

Jeg tror vist, at jeg har lagt min andel af links til Amino allerede, men jeg skal nok tænke på links med passende ankertekst, når muligheden byder sig.

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 23:13

Anja Lysholm:
"Ved du hvad, du går lige ind på Amino.dk og opretter en profil og stiller dit spørgsmål, så går der maks en time før du har en masse brugbare svar". Uha, hvor det varmede mit Amino-moderhjerte! [L]

Eller når man fortæller om det fantastiske iværksætterforum Amino og får beskeden - Jamen, den kender jeg godt, faktisk bruger jeg den selv. Wink

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 12:32

hvis jeg linker til din side, linker du så også til min side?

Mvh

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 17:04

Hej Simon,

Hvis du enten indsætter et link i din profil under "hjemmeside" eller opretter en signatur med links i, linker Amino faktisk også tilbage til dig.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:42

Jep, du kan lave alle de link på Amino til din hjemmeside som du vil..

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:34

Martin Thorborg:

Jep, du kan lave alle de link på Amino til din hjemmeside som du vil..

Dbh Martin

Betyder det at ens spam beskeder ikke bliver slettet? spam spam spam.

Spøg til side.

Jo højere oppe Amino er, jo bedre kvalitetslink vil du få når du linker til din egen side herinde fra. Så link 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:07

Birgit - Min-mave.dk:

Hej Martin

Det er dælme flot, og jeg tror næsten jeg snart må til at fortælle at Amino har overhalet Min-mave. Hm, det må jeg vist arbejde mere på fremover. Skal vi ikke lave lidt konkurence på sidevisninger, for så har jeg da et godt forspring Wink 

Ej, spøg til side, at besøgstallet stiger og stiger viser jo bare at folk har det godt på Amino for ellers ville de jo fortælle vidt og bredt om det modsatte, sådan er det jo.

Jeg synes det er fedt at det går fremad, jeg nyder at følge udviklingen og være en del af Amino, og jeg fortsætter med at fortælle andre om Amino og at "lokke" dem ind på dette fantastiske iværksættersite.

Tillykke med den nye pagerank Yes

Ja, det er da sjovt med en lille battle :-)
Og ja, dine sidevisninger kommer vi aldrig i nærheden af.
Tak for din ros, den er jeg glad for.

Dbh Martin

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)