Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fremtids indexsering!!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 02:49
Hvor mange stjerner giver du? :

sidder lige som ny mand på siden, har dog fulgt med over skulderen i længere tid. jeg er igang med at læse indlæg vedr seo af et flash web site, og søger derfor links til aktuelle debater om seo af flash site´s, spørgsmål som: kan google indexere indholdet af flash sider? hvad er "trafik" erfaringen med henblik på en html indgang med en "dør" til en flash side? hvordan ser fremtiden ud med et flash site, set i lyset af googles indexerings metoder?

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 16:43

Selvom Google for nylig offentliggjorde, at de er blevet bedre til at læse Flash-sider, er der stadigvæk nogle problemer.

Det første og største er, at indholdet på en flashside ikke ligger på forskellige URL'er, men på den samme og derfor bliver opfattet som en enkelt side af Google. Det gør, at man ikke får den gevinst, som sædvanligvis vil være i at have mange sider med hver sin unikke titel og en passende mængde gode, interne links.

Google kan (i hvert fald i et vist omfang) læse indholdet af flash sider, men det er vældig svært at få dem placeret godt på en række forskellige søgninger bagefter.

I mine øjne er det derfor stadigvæk en rigtig dårlig SEO-idé at bygge et site helt i flash.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 23:23

Hej Omar

Hvis man får lavet et flash site hvor alle sider ligger på samme URL, så gå ud fra at SEO værdien af det er 0 (nul). Det trafik det evt. kan trække fordi Google kan læse noget af filen kan du så se som en ekstraordinær bonus. Hvis der er nogen der er i stand til at lave flash sites der tillader dybe links, så er der måske håb, men jeg har endnu ikke hørt om et flash site der kan det.

Mvh Jesper Jørgensen, søgemaskineekspert

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 17:13

vil det "skræmme" mange kunder væk fra mit web site hvis jeg har en html intro side som så henviser itl en html og en flash side?? hvad er jeres erfaringer med det??? og super tak for de berigende svar..

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Skrevet kl. 20:10

Hej Omar

Du kan lave et link til html versionen i et <noscript> tag, som kun søgemaskinerne vil se, og så lade de besøgende se flashversionen. Men du ender så med at skulle vedligeholde to sites, et i html og et i flash.

Mvh Jesper

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:31

jeg fulgte lige dit link, og du skriver det er forældet, bare så jeg forstår korrekt er det søgemaskine snydetricket der er forældet eller er det måden at få google til at indexere der er forældet, hvis det overhovedet er det der er tale om Big Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Skrevet kl. 00:09

Selve tag'et er ikke forældet, men det at misbruge tagget til at til at snyde søgemaskinerne er forældet, opdages nemt og giver ingen street credit i SEO sammenhænge.

Mvh Jesper

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 00:32

super og tak for tippet.. Wink

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 00:33

super og tak for tippet.. Wink

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 13:13

kom lige på et spørgsmål som hænger i tråd med no script taget, jeg ville bare høre om googlebot prioriterer i tagene eller linkene på min index side, så bliver mit html site mindre værd for google i no script taget end hvis htmlen var selve sitet?? håber jeg har forklaret mig fyldestgørende og at i forstår det på samme måde som jeg..

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)