Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj mærke.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 02:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Har godt set der kører en lign. Debat om at lave eget tøj mærke herinde. Meeen da vi ikke har andet end en idé vil jeg gerne høre mere præcist.

Hvis man f.eks skal have lavet eget tøjmærke. Med tryk og design, skal man så henvende sig direkte til fabrikken eller kan man kontakte trykkere der samtidigt har et kæmpe lager af t-shirts (vores idé er at få lavet t-shirts til at starte med)

Vi kunne nemlig godt tænke os brand navn i "nakke flappen" - Dér hvor der står hvad det må vaskes på osv.

Er lidt på bar bund. Så det ville være super skønt med erfaringer eller viden :)

Mvh. Mickel

Fra Randers
Tilmeldt 3. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 09:31

Hej Mickel

I skal nok overveje at få det produceret i østen. Der kan i få lavet eget design etc.

Tjek følgende tråd: http://www.amino.dk/forums/t/38046.aspx

I skal selvfølgelig nok være forbedret på mange styk.

Held & lykke

Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 119
Fra  Unicorn Screen Printing Skrevet kl. 10:30

Jeg har selv prøvet det. Og for mig lykkedes det.

Jeg vil også mene at det er Østen i skal til. Det var jeg.. Trykket kan i os få lavet derover, men der er ogå mange gode trykkerier i danmark. En ting er helt sikkert det tager MEGET tid og MANGE penge! Os fordi at de færreste butikker vil købe noget fra jer. De vil selvfølgelig ikke løbe en risiko med et helt ukendt brand. Så i skal nok indgå kommitins aftaler (Hvor i levere tøjet og får først betaling for det når det er solgt.) Nu skriver i at i gerne vil lave t-shirts, det var der jeg startede, og jeg må sige at det var sværer end jeg lige troede.. Der er MANGE t-shirt brands derude... og flere der vil igang...

Ejer af Unicorn Screen Printing... Its a lifestyle.....

www.unicornsp.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 14:06

Lige lidt info:

Salget af tøj er faldet næsten 9 % over de sidste 30 dage.

Venligst

René Buch

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Skrevet kl. 14:50

Hr. Buch:

Lige lidt info:

Salget af tøj er faldet næsten 9 % over de sidste 30 dage.

Ja selvfølgelig. Vi bevæger os jo hen mod efterår og vinter.

Tak for alle svar og links - Vi brænder for idéen, men vil starte realistisk og så senere hen udvide. Derfor ville vi høre om der var nogle der kendte til nogle firmaer i danmark der kunne opfylde vores ønsker ?

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 15:51

MickelP:
Ja selvfølgelig. Vi bevæger os jo hen mod efterår og vinter.

Nej det er ikke derfor, det er jo netop nu at folk køber vintertøj, det fald skyldes afmatning i folks økonomi på grund af de stigende fødevarepriser.

René

Venligst

René Buch

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Skrevet kl. 16:00

Ja det er også en faktor. Jeg har dog bare fået fortalt af forskellige folk i branchen, at kunderne "mætter" sig i overgangen sommer/vinter vinter/sommer Så der kommer et lille hul med faldende salg. Kan også være det bare er en gang løgn og latin :)

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 16:14

Tihi

Det skal jeg ikke gøre mig til dommer over om det er sandt eller falsk, men fakta er at købelysten ligger på niveau med 70´erne, kilde TV2 nyhederne den 1 oktober 2008

René

Venligst

René Buch

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:30

Hr. Buch:

Tihi

Det skal jeg ikke gøre mig til dommer over om det er sandt eller falsk, men fakta er at købelysten ligger på niveau med 70´erne, kilde TV2 nyhederne den 1 oktober 2008

René

Hvordan måler man købelysten?

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 12:20

Hej

Der må jeg være dig et svar skyldig, for jeg ved det ikke.

Mit formål var bare lige at gøre dig opmærksom på, at det lige nu er faldene markde og du derfor lige skal være lidt forsigtg, med eks. at bruge 500.000 kr på nyt varelager.

René

Venligst

René Buch

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)