Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Robotstøvsuger klarer arbejdet for dig!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv en Roomba 560, ganske udmærket støvsuger eneste kritik punkt er at den roterende sidebørste ikke er monteret på en hensigtmæssig måde skruen falder ud og børsten ryger af. Har nu klaret problemet med noget lim, men monteringen af børsten er for billig i forhold til resten af kvaliteten af støvsuger.

Men kan alligevel godt anbefale den, gør alt det kedelige arbejde mens man ikke er hjemme.

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 21:14

Overjer selv at købe en, men venter 1-2 år, da der sker ekstremt meget på markedet. Men at man nu kan få gulvvask er jo kanon :o)

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 21:41

Granholm IT og PC support:

Overjer selv at købe en, men venter 1-2 år, da der sker ekstremt meget på markedet. Men at man nu kan få gulvvask er jo kanon :o)

Ja og nu kan man også få elektrisk/automatisk græsslåmaskine Yes

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 06:58

WideEyes - Virtual Tours:

Utroligt

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:29

Ja, min er købt hos en anden Amino, nemlig Bjarne fra Plantetorvet. Jeg har brugt den hele sæsonen (siden drivremmen på min plænetraktor knækkede, og to knægte kom og hentede den for at lave den om til et øl-projekt), og den kører perfekt. Græsset er klippet tæt og perfekt, og alle de fæle pollen holder sig væk fra min sarte næse.

- dog undrer jeg mig over én ting ved overskriften for dette indlæg. Jeg har forsøgt at få min Roomba til at lave moms for mig, men den vil simpelt hen ikke. Big Smile

mvh Hans

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 09:33

Ja - så kan man jo vente resten af livet. Det er jo det sammen som indenfor alt andet, produktudviklingen stopper nok aldrig Smile 

// Jesper Skov

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 09:36

Ellers dejligt med jeres ros, altid dejligt når ens produkter letter folks hverdag !

Mht. problemet med sidebørsten, så er det ikke noget jeg har oplevet. Måske det kunne skyldes at du har skruet den forkert i fra start, hvorved den måske kan være revet løs. Men det er selvfølgelig svært at sige, alternativt er der jo også nye sidebørster et købe - men det er jo åbenbart ikke nødvendigt for en ægte handyman :-)

// Jesper Skov

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 09:54

Vil da ikke afvise at den på et tidspunkt er skruet skævt i, men en stålskrue i plastic har aldrig været en god samling til bevægelige dele. Ny børste hjælper jo ikke meget den skal monteres over samme sokkel med samme skrue, eller man kan måske få en ny "sokkel" som børsten sidder på?

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 12:58

Tjahh... den Roomba vi havde, var egentlig kun en sjov oplevelse for os. Sjov at se den fise og danse rundt, køre frem og tilbage osv. 

Vi var så 'uheldig' at støvsuge med en rigtig støvsuger efter at Roombaen havde været der, og her så man så beviset for, at Roombaen bestemt ikke gjorde sit arbejde tilfredsstillende.

At kalde det en støvsuger, synes jeg er en uheldig omgang med ord, for den suger ikke alverden, men det var en nogenlunde god fejemaskine.

Når jeg skriver om mine oplevelser i datid, så er det fordi den røg ud.

Så har vi prøvet sådan en, men jeg har svært ved at dele andres begejstring for vidunderet.

//KnudS

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 18:58

ShopNord.dk, Knud Søndergaard:

Tjahh... den Roomba vi havde, var egentlig kun en sjov oplevelse for os. Sjov at se den fise og danse rundt, køre frem og tilbage osv. 

Vi var så 'uheldig' at støvsuge med en rigtig støvsuger efter at Roombaen havde været der, og her så man så beviset for, at Roombaen bestemt ikke gjorde sit arbejde tilfredsstillende.

At kalde det en støvsuger, synes jeg er en uheldig omgang med ord, for den suger ikke alverden, men det var en nogenlunde god fejemaskine.

Når jeg skriver om mine oplevelser i datid, så er det fordi den røg ud.

Så har vi prøvet sådan en, men jeg har svært ved at dele andres begejstring for vidunderet.

//KnudS

Hej Kund.

Det lyder da ikke godt, hvis det er den oplevelse i har haft. Hvilken Roomba havde i?

// Jesper Skov

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)