Hej kære Aminoer. |
"finder selv guldtype" ... wauv ;-)
Hej kære Aminoer. |
// Jesper Skov
Ja, rigtig smart hvis man har et hus som både indeholder trægulve og tæpper! |
// Jesper Skov
Vi har en robotstøvsuger derhjemme. Den er ikke så god mere, batteriet holder ikke så længe mere. Den kan selv køre hen og genoplade, men det kræver at man har ladestationen stående tilgængelig. Ikke så smart med småbørn. Man skal ikke købe en robostøvsuger hvis man har mange ledninger eller gulvlamper eller tæpper med mere. Man skal huske at flytte spisebordsstole så robotten kan komme ordentligt til ellers bliver der ikke støvsuget der. Vi har været tilfredse med vores, men det kæver lige at bruge 5 min. forberedelse inden man smutter ud af døren. Det fede er så at komme hjem til et støvsuget gulv. Den kan ikke klare at en 1 årig danser på den... /Jesper
|
Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl
|
Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)
Hej Jesper. Det kan jeg ikke helt genkende, hvilken robotstøvsuger har du?? |
// Jesper Skov
Hehe, jeg fangede skam godt ironien - og fejlen er også sendt videre :-) |
// Jesper Skov
Vi har en roomba, men jeg kan ikke huske modelnummeret... men altså den kan godt køre rundt om stolen. Men står stolen skubbet ind under spisebordet, er der så mange ben og små mellemrum mellem bordben og stoleben at den ikke kan komme til. Derfor skal man rykke stolene godt ud fra bordet. Høje dørtrin strander den på desværre. Flæser eller hvad det hedder på tæpper kan den ikke klare, de sætter sig fast i rondellen på støvsugeren. Altså jeg er tilfreds, men man skal bare tage højde for ovenstående. /Jesper |
Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl
Okay - det kunne være sjovt at høre modelnummeret. Jeg har på fornemmelsen at det måske er Roomba SE/silver? |
// Jesper Skov
Jeg elsker bare min Roomba, som godt nok er en lidt ældre model. mvh Hans |