Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Robotstøvsuger klarer arbejdet for dig!

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer.

Så er www.roboteksperten.dk i luften, hvor du kan få en selvkørende støvsuger. En investering for livet som du nødig vil undværre, så snart du har prøvet den. 

Jeg kan selv anbefale topmodelle: Roomba 560, som blandt andet indeholder avanceret skemalægning, så den støvsuger af sig selv, når du ikke er hjemme. Prisen er presset helt i bund, så kan desværre ikke give Amino-rabat.

Se også Gear-tv anmeldelsen her: videoer (video nummer 4). Held og lykke med robotten :-)

// Jesper Skov

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 10:11

"finder selv guldtype" ... wauv ;-)

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 10:17

Blankensteiner:

"finder selv guldtype" ... wauv ;-)

Ja, rigtig smart hvis man har et hus som både indeholder trægulve og tæpper!

// Jesper Skov

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 10:24

Jesper Skov:

Hej kære Aminoer.

Så er www.roboteksperten.dk i luften, hvor du kan få en selvkørende støvsuger. En investering for livet som du nødig vil undværre, så snart du har prøvet den. 

Jeg kan selv anbefale topmodelle: Roomba 560, som blandt andet indeholder avanceret skemalægning, så den støvsuger af sig selv, når du ikke er hjemme. Prisen er presset helt i bund, så kan desværre ikke give Amino-rabat.

Se også Gear-tv anmeldelsen her: videoer (video nummer 4). Held og lykke med robotten :-)

Vi har en robotstøvsuger derhjemme. Den er ikke så god mere, batteriet holder ikke så længe mere. Den kan selv køre hen og genoplade, men det kræver at man har ladestationen stående tilgængelig. Ikke så smart med småbørn. Man skal ikke købe en robostøvsuger hvis man har mange ledninger eller gulvlamper eller tæpper med mere. Man skal huske at flytte spisebordsstole så robotten kan komme ordentligt til ellers bliver der ikke støvsuget der.

Vi har været tilfredse med vores, men det kæver lige at bruge 5 min. forberedelse inden man smutter ud af døren. Det fede er så at komme hjem til et støvsuget gulv.

Den kan ikke klare at en 1 årig danser på den...

/Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 10:25

Undskyld sidesporet, men prøvede at gøre opmærksom på en stavefejl !

For jeg går ikke ud fra, at man kan få en der selv kan finde SØLVtype !

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 10:46

Weltström:

Jesper Skov:

Hej kære Aminoer.

Vi har en robotstøvsuger derhjemme. Den er ikke så god mere, batteriet holder ikke så længe mere. Den kan selv køre hen og genoplade, men det kræver at man har ladestationen stående tilgængelig. Ikke så smart med småbørn. Man skal ikke købe en robostøvsuger hvis man har mange ledninger eller gulvlamper eller tæpper med mere. Man skal huske at flytte spisebordsstole så robotten kan komme ordentligt til ellers bliver der ikke støvsuget der.

Vi har været tilfredse med vores, men det kæver lige at bruge 5 min. forberedelse inden man smutter ud af døren. Det fede er så at komme hjem til et støvsuget gulv.

Den kan ikke klare at en 1 årig danser på den...

/Jesper

Hej Jesper. Det kan jeg ikke helt genkende, hvilken robotstøvsuger har du??

Selvfølgelig kan der være nogle enkelte punkter den ikke når ved bestemte typer stoler, men generelt syntes jeg at 560'eren kommer rigtig godt rundt! Skal ikke gøre mig klog på, om nogle støvsuger-eksperter kan gøre det bedre med en almindelige støvsuger, men jeg vasker heller ikke mit tøj i hånden mere, selvom det måske var bedre :-) 

// Jesper Skov

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 10:47

Blankensteiner:

Undskyld sidesporet, men prøvede at gøre opmærksom på en stavefejl !

For jeg går ikke ud fra, at man kan få en der selv kan finde SØLVtype !

Hehe, jeg fangede skam godt ironien - og fejlen er også sendt videre :-)

Bare mig som dansede let og elegant over den ... Tak for det anyways! 

// Jesper Skov

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 10:59

Jesper Skov:

Selvfølgelig kan der være nogle enkelte punkter den ikke når ved bestemte typer stoler, men generelt syntes jeg at 560'eren kommer rigtig godt rundt! Skal ikke gøre mig klog på, om nogle støvsuger-eksperter kan gøre det bedre med en almindelige støvsuger, men jeg vasker heller ikke mit tøj i hånden mere, selvom det måske var bedre :-) 

Vi har en roomba, men jeg kan ikke huske modelnummeret... men altså den kan godt køre rundt om stolen. Men står stolen skubbet ind under spisebordet, er der så mange ben og små mellemrum mellem bordben og stoleben at den ikke kan komme til. Derfor skal man rykke stolene godt ud fra bordet. Høje dørtrin strander den på desværre. Flæser eller hvad det hedder på tæpper kan den ikke klare, de sætter sig fast i rondellen på støvsugeren.

Altså jeg er tilfreds, men man skal bare tage højde for ovenstående.

/Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 11:23

Weltström:

Jesper Skov:

Vi har en roomba, men jeg kan ikke huske modelnummeret... men altså den kan godt køre rundt om stolen. Men står stolen skubbet ind under spisebordet, er der så mange ben og små mellemrum mellem bordben og stoleben at den ikke kan komme til. Derfor skal man rykke stolene godt ud fra bordet. Høje dørtrin strander den på desværre. Flæser eller hvad det hedder på tæpper kan den ikke klare, de sætter sig fast i rondellen på støvsugeren.

Altså jeg er tilfreds, men man skal bare tage højde for ovenstående.

/Jesper

Okay - det kunne være sjovt at høre modelnummeret. Jeg har på fornemmelsen at det måske er Roomba SE/silver?

// Jesper Skov

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:46

Jeg elsker bare min Roomba, som godt nok er en lidt ældre model.
Jeg er i gang med at slide nr. 2 op.

mvh Hans

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)