Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NEJ TAK - ingen Amino nyhedsbrev

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Vi har ganskr rigtigt ikke styr på en skid. Amino er en opstartsbiks med alt for få medarbejdere, halvdårlig økonimi og alt for meget at lave.
Så at et par brugere er kede af noget, i forhold til at hele sitet kører for langsomt, at vi omsætter for lidt, at vi er midt i at opgradere den platform vi kører på, at vi er ved at lancere to nye services, det betyder bare ikke så meget.
Så nej, vi har ikke styr på noget som helst og derfor bliver det ikke fixet foreløbig med mindre det tager under et par minutter.
Og mig bekender, så findes Explorer til Mac.

Dbh Martin

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:02
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan fuldt ud forstå Martins holdning, det er vist ikke rigtigt værd at bruge meget tid på det når det pt kun er 0,004% af brugerne der har et problem med det. (1 ud af ca. 25.000)

Jeg har udelukkede Macs her i firmaet og har ingen problemer med at bruge FireFox / Camino og Amino.dk, så hvis den IE der findes til mac er håbløst forældet (hvad jeg mindes) så findes der andre ganske gode alternativer der fungerer fint.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

Vi har ganskr rigtigt ikke styr på en skid. Amino er en opstartsbiks med alt for få medarbejdere, halvdårlig økonimi og alt for meget at lave.
Så at et par brugere er kede af noget, i forhold til at hele sitet kører for langsomt, at vi omsætter for lidt, at vi er midt i at opgradere den platform vi kører på, at vi er ved at lancere to nye services, det betyder bare ikke så meget.

Ingen kan sige det så præcist som dig Martin Cool

Yes til Amino. Alt i alt så kører det jo 98,7% hvilket er mere end så mange andre opstartsbikse!

Martin Wolsing:
Den nuværende metode holder i hvert fald ikke. Det er simpelthen for irriterende at skulle lukke boksen (som jo endda ikke står stille) hver gang man åbner en side. Måske kunne teknikken sælges til poker-sites eller andre der vil levere nærgående reklamer :-)

Med det alt for store repetoir af browsere må man sgu' leve med at skulle have mere end én installeret. Jeg kan fx ikke bruge Firefox til netbank - og jeg kan slet ikke logge ind på Amino i Explorer. Indtil vi enten får en monopol eller på anden vis ensartet verden, så må vi sgu' leve med et blandingsmisbrug af browsere :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 13:55
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Anders Christensen:
Jeg kan fuldt ud forstå Martins holdning, det er vist ikke rigtigt værd at bruge meget tid på det når det pt kun er 0,004% af brugerne der har et problem med det. (1 ud af ca. 25.000)

Selvom jeg også hedder Martin, går jeg ud fra at det er den anden Martin du henviser til. Hvor har du de tal fra? Det skulle undre mig meget hvis jeg var den eneste ud af Aminos 25.000 bruger det oplevede problemet. Og var det endelig sådan at kun 0,004% af brugerne oplevede problemer kunne det jo være, at dem der oplevede problemerne holdt sig væk og derfor ikke fremgår at statistikken... Jeg har været irriteret over det længe, men troede det var meningen, først da jeg tilfældigt faldt over denne tråd, så jeg at det ikke var meningen.

At der er begrænsede resourcer kender de fleste, men det er jo ikke det der er pointen. Min grundlæggende anke er, at hvis man første gang gør tingene ordentligt, så de virker for alle, så slipper man for meget bøvl senere hen - og det havde det ikke koster hverken flere eller færre resourcer. Den er i den forbindelse underordnet om man kan bruge Firefox istedet for Safari etc. Så opfat det som et fremadrettet råd i stedet, når der udvikles nye funktioner til Amino, så gør det så det virker for alle første gang. Det er vel det man har standarderne til.

/martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:01
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Martin Wolsing:

Anders Christensen:

Selvom jeg også hedder Martin, går jeg ud fra at det er den anden Martin du henviser til. Hvor har du de tal fra? Det skulle undre mig meget hvis jeg var den eneste ud af Aminos 25.000 bruger det oplevede problemet. Og var det endelig sådan at kun 0,004% af brugerne oplevede problemer kunne det jo være, at dem der oplevede problemerne holdt sig væk og derfor ikke fremgår at statistikken... Jeg har været irriteret over det længe, men troede det var meningen, først da jeg tilfældigt faldt over denne tråd, så jeg at det ikke var meningen.

Det var Hr. Thorborg jeg er ganske enig med. Det ser ud til at du er den eneste der er så træt af det at du brokker dig over det, så enten er problemet ikke så stort for andre, eller også har de fundet en løsning, f.eks. ved at anvende en anden browser.

Martin Wolsing:

At der er begrænsede resourcer kender de fleste, men det er jo ikke det der er pointen. Min grundlæggende anke er, at hvis man første gang gør tingene ordentligt, så de virker for alle, så slipper man for meget bøvl senere hen - og det havde det ikke koster hverken flere eller færre resourcer. Den er i den forbindelse underordnet om man kan bruge Firefox istedet for Safari etc. Så opfat det som et fremadrettet råd i stedet, når der udvikles nye funktioner til Amino, så gør det så det virker for alle første gang. Det er vel det man har standarderne til.

/martin

Det er ofte problemet med kommerciel software, at det udvikles til en bestemt platform i stedet for til mange, det havde været nemmere (og sikkert dyrere) at rette, hvis det var software, folkene bag Amino havde skrevet fra bunden.

Men det er et valg der er truffet, og jeg er ganske sikker på at vi mac-brugere her på Amino udgør et mindretal i forhold til antallet af IE og FireFox brugere på Microsoft platformen, så ligesom så mange andre steder må vi selv finde alternative løsningsmodeller på problemerne, i dette tilfælde med at din Safari ikke er gode venner med Amino.

Jeg kan berette at min egen Safari ikke giver mig nogen som helst popups på Amino.

Så jeg vil forledes til at tro at problemet ligger lokalt i din browser, og ikke nødvendigvis på Amino.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 22. Feb 07
Skrevet kl. 15:47

Anders Christensen:
Det ser ud til at du er den eneste der er så træt af det at du brokker dig over det

Nu synes jeg ikke jeg decideret brokker mig, og det er ikke engang mig der har startet tråden. Jeg gjorde blot opmærksom på, at det ikke alene var et cookie-problem, som trådstarter ellers fik som svar. Altså er vi mindst 2 der har problemet, trådstarter og undertegnede. Når det er mere end en taler det for at problemet ikke skyldes min egen computer eller opsætningen af denne. Jeg ved ikke hvad det så skyldes, men foreslog at det måske var browser eller platforms-specifikt. Men siden du ikke oplever problemet er der nok en helt tredie forklaring.

Jeg troede ærlig talt, at jeg hjalp Amino når jeg påpegede en fejl (uanset om den så bliver eller kan rettes eller ej), man har snarere det indtryk at jeg bare skulle have holdt munden lukket, når nu flertallet har det fint. Det øger ikke ligefrem lysten til at melde en fejl næste gang jeg støder på en.

Mht. at rette problemet, så er der kommet et udemærket forslag her i tråden, hvor det sker via et databasekald, der tjekker om en indlogget bruger allerede er tilmeldt nyhedsrevet eller har takket nej til det. Vil man alligevel gerne have folk tilmeldt, kunne man nulstille "Nej tak" hver måned, så man fik en ny påmindelse hver gang man passerede d. 1. eller lign.

/martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:55

Hej Martin

Det er super at i påpeger en fejl og i skal endelig sige til hvis i finder flere.
I skal bare vide at så lille en fejl bare har en meget lav prioritet hos os, da vi har 100 fejl der generer mange flere mennesker meget mere.
Så sig til en anden gang, men forvent ikke at det går stærkt.

Dbh Martin

Tilmeldt 22. Feb 07
Skrevet kl. 16:02

Hej igen

Jeg er helt med på, at fejl rettes efter en prioriteret liste og at denne fejl kommer langt nede på listen.

Jeg oplever dog ikke længere fejlen. Af en eller anden grund er boksen nu forsvundet. Fra det ene sekund til det andet. Jeg har været logget ind hele tiden og har ikke ændret noget på min egen computer eller været inde på en anden hjemmeside. Jeg har surfet rundt på Amino i et stykke tid og pludselig holdt boksen op med at dukke frem.

Om der er ændret noget, eller det bare er en af de underlige ting der nogengange sker aner jeg ikke, men mit problem er i hvert flad løst nu.

/martin

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 16:47

Jeg tror, at fejlen er for alle Safari-brugere... Den dukker også op hos mig hele tiden. Heldigvist er det KUN lige til toppen af indlægget, så jeg er begyndt at overse den helt efterhånden - men NØJ hvor jeg også irriterede mig over, at den blev der selvom jeg tilmeldte mig og hvis jeg lukkede osv. Det var til at få spat af, men værre er det heller ikke... Amino kommer hele tiden med nyt og virker også i Safari. Det er bare en simpel lille pop-up der ikke virker! Det kan jeg godt forstå har lavere prioritet, især når vi indtil videre "kun" er 3 der brokker sig. Men jeg er ret sikker på, det er alle Safari-brugere der har problemet. 

Så for at få det præcise tal (i stedet for at sige 1 ud af 25.000), så tjek hvor mange I får fra Safari ;)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:20

Det er 4.2 % af Aminos brugere, så det er da helt klart et problem.
Jeg mener bare at vi kører noget kommercielt reklamesoftware, så jeg tvivler på at vi kan rette det selv.
Men jeg hører ad.

Dbh Martin

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)