Jeg kan fuldt ud forstå Martins holdning, det er vist ikke rigtigt værd at bruge meget tid på det når det pt kun er 0,004% af brugerne der har et problem med det. (1 ud af ca. 25.000)
Selvom jeg også hedder Martin, går jeg ud fra at det er den anden Martin du henviser til. Hvor har du de tal fra? Det skulle undre mig meget hvis jeg var den eneste ud af Aminos 25.000 bruger det oplevede problemet. Og var det endelig sådan at kun 0,004% af brugerne oplevede problemer kunne det jo være, at dem der oplevede problemerne holdt sig væk og derfor ikke fremgår at statistikken... Jeg har været irriteret over det længe, men troede det var meningen, først da jeg tilfældigt faldt over denne tråd, så jeg at det ikke var meningen.
Det var Hr. Thorborg jeg er ganske enig med. Det ser ud til at du er den eneste der er så træt af det at du brokker dig over det, så enten er problemet ikke så stort for andre, eller også har de fundet en løsning, f.eks. ved at anvende en anden browser.
At der er begrænsede resourcer kender de fleste, men det er jo ikke det der er pointen. Min grundlæggende anke er, at hvis man første gang gør tingene ordentligt, så de virker for alle, så slipper man for meget bøvl senere hen - og det havde det ikke koster hverken flere eller færre resourcer. Den er i den forbindelse underordnet om man kan bruge Firefox istedet for Safari etc. Så opfat det som et fremadrettet råd i stedet, når der udvikles nye funktioner til Amino, så gør det så det virker for alle første gang. Det er vel det man har standarderne til.
/martin
Det er ofte problemet med kommerciel software, at det udvikles til en bestemt platform i stedet for til mange, det havde været nemmere (og sikkert dyrere) at rette, hvis det var software, folkene bag Amino havde skrevet fra bunden.
Men det er et valg der er truffet, og jeg er ganske sikker på at vi mac-brugere her på Amino udgør et mindretal i forhold til antallet af IE og FireFox brugere på Microsoft platformen, så ligesom så mange andre steder må vi selv finde alternative løsningsmodeller på problemerne, i dette tilfælde med at din Safari ikke er gode venner med Amino.
Jeg kan berette at min egen Safari ikke giver mig nogen som helst popups på Amino.
Så jeg vil forledes til at tro at problemet ligger lokalt i din browser, og ikke nødvendigvis på Amino.