Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Herbalife jeg er ny i branchen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære debatøre.

Jeg har netop bestilt pakken fra herbalife, som skal sætte mig igang med min nye virksomhed, men jeg vil høre om nogle af jer derude kan hjælpe mig med et par spørgsmål.

Det med at sælge produkter privat for herbalife er det ulovligt?

Jeg er ikke den store computernørd, men ønsker udelukkende at forhandle på internettet, er der nogle af jer som ved om man gratis kan oprette websider, hvorfra jeg kan sælge mine produkter, eller er der nogle af jer, som måske allerede sælger for herbalife, som kan fortælle mig lidt om hvordan de har båret sig ad?

Jeg håber I kan give mig nogle råd til at komme igang med salget.

Hilsen Amy

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 00:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Velkommen til Amino, håber du får meget brugbart ud af det :-)

Amy88:
Det med at sælge produkter privat for herbalife er det ulovligt?

Det burde der ikke være, som privat kan du omsætte for op til 50.000,- om året, uden at skulle momsregistreres.
Ikke at det er noget problem at starte et enkeltmandsfirma, det er bare en smule papir til Erhvervs- og selskabsstyrelsen og så kan du også trække dine køb (fx computer, printer, papir, kontorstol etc.) fra...
Regnskabet for et mindre enkeltmandsfirma er ikke noget særligt at snakke om, Anette fra Inloco tilbyder nogle eftersigende gode kurser for iværksættere.

Amy88:
Jeg er ikke den store computernørd, men ønsker udelukkende at forhandle på internettet, er der nogle af jer som ved om man gratis kan oprette websider, hvorfra jeg kan sælge mine produkter

Intet som er lavet ordentlig og sælger godt kommer gratis.
En god webshop som sælger (så du helt eller delvist kan leve af det) kommer til at koste dig, særligt når du siger du ikke ved meget om det dersens computer :-)
Prøv blot at google [herbalife] så vil du se, at konkurrencen allerede er etableret og hård.

Easyflow tilbød på Iværk08 en fornuftig gratis løsning som kun var betinget af at man skulle oprette Dankort indløsningsaftale med PBS. Prøv at skriv og spørg dem, om de har flere tilbage... det var en begrænset mængde og med nogle krav om, det ville komme til at koste når man får succes.

Du kan finde massere af info her på amino om, hvordan du opbygger en god og bæredygtig webshop, samt kommer foran på Google. Start med at trawle nogle af de gamle debatter igennem og spørg så endelig løs.

Herbalife som koncept, kan du debattere detaljeret inde i MLM kategorien...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 00:17

Kære Amy

Jeg kan ikke sige noget positivt om Herbalife. Jeg undersøgte det for nogen år tilbage, og der virkede det meget som pyramidespil, men det kan jo have ændret sig?

Hvis du skal have en webshop op at køre, skal du nok regne med at det kommer til at koste noget.

Jeg er computernørd, og stolt af det - så er der noget jeg kan hjælpe med, siger du bare til.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 00:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ComputerLab:
Jeg kan ikke sige noget positivt om Herbalife. Jeg undersøgte det for nogen år tilbage, og der virkede det meget som pyramidespil

Helt enig. Klassisk MLM. Der er helt sikkert en masse kældersælgere derude med en fordrejet opfattelse af entrepreneurship, der vil fortælle dig det modsatte, men koncepter som dette er spild af tid. Brug din energi på noget fornuftigt. Find et ordentligt forretningskoncept, der giver dine kunder en reel værdi... Herbalife er ikke et sådant

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:00

AdXpert:

ComputerLab:
Jeg kan ikke sige noget positivt om Herbalife. Jeg undersøgte det for nogen år tilbage, og der virkede det meget som pyramidespil

Helt enig. Klassisk MLM. Der er helt sikkert en masse kældersælgere derude med en fordrejet opfattelse af entrepreneurship, der vil fortælle dig det modsatte, men koncepter som dette er spild af tid. Brug din energi på noget fornuftigt. Find et ordentligt forretningskoncept, der giver dine kunder en reel værdi... Herbalife er ikke et sådant

Jeg er 100% enig. Jeg vil også anbefale dig at løfte ambitionsniveauet et par 1000% og slippe ud af det røde ocean

Mvh,

Christian

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)