Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Installation af wordpress

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har webhotel, samt domæne og søger nu en til at installere en wordpress blog for mig. Installationen skal inkl.

2 stk. Wordpress installationer (nyeste version) på samme server (dansk/eng)

Plugins 8-10 stykker

- SEO
- Analytic
- Evt. wiki evt. "basket" lille shop modul til E-bog.
- Feed burner mail ved nye indlæg som Anders her
- Google translate
- Sitemap generator
- evt. adsense
Andre små ting som du blandt andet skal rådgive mig til.

Oversættelse af template fra eng-dansk, samt de små rettelser der kommer. Samt flag frem og tilbage.

Lidt rådgivning omkring reklame, adsense, indtjening og "ekspertviden".

Eneste krav til dig er at du har erfaring på området altså enten skal du selv have en opdateret blog eller du skal have leveret nogle for nyligt.

Vil skyde på at overstående vil tage 2-5 timer, men har selv svært ved at vurdere det.

Mail mig på info@kennethboysen.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:39
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Nu linker du jo selv til Anders Saugstrup - har du indhentet tilbud hos ham?. Jeg ved han er hardcore wordpress gut.

Ellers er der også Brian Brandt. Jeg kan stå inde for at begge gutter har styr på deres wordpress. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:48

Jep, men vil lige have lidt ind og sammenligne med.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:58
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Martin Tygsen:

Nu linker du jo selv til Anders Saugstrup - har du indhentet tilbud hos ham?. Jeg ved han er hardcore wordpress gut.

Ellers er der også Brian Brandt. Jeg kan stå inde for at begge gutter har styr på deres wordpress. 

Jeg bakker op om Martins anbefalinger.
Skal du have det bedste, skal du have fat i en af dem!

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 09:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kenneth..

5 timer til ovenstående er måske lige i underkanten.. 

Hver Wordpress installation kan gøres på 15 minutter, men så er den også så skrabet, at du ikke får permalinks og andet SEO mæssige lækkerier... Hver installation sætter jeg som regel til ca. 2 timer, for at få alting til at spille 100%... Der ligger mange andre ting i det end blot den "berømte" 5 minutters installation som WP blærer sig med...

Analytics tager 2 sek at indsætte. 

Skal du have en Wiki, så skal du ud og installere en seperat wiki installation, da der ikke rigtigt eksisterer nogle fungerende Wiki-plugins (det kom jeg i hvert fald frem til sidste gang jeg ledte for dig ;-) )... Så det blev en kompromisløsning.. Men jeg vil meget gerne høre hvis I andre har set det.. ?

Feedburner mails tager 2 sek at oprette..

Google translate... det fungerer altså ikke optimalt.. men integrationen af det tager vist heller ikk så lang tid.. 30 - 60 minutter måske.. 

Sitemap generator.. det er bare et Wordpress plugin, så er den i vinkel.. 

Adsense.. det er jo helt op til designet (wordpress themet).. men det tager ikk lang tid at integrere (kan dog tage længere tid, hvis det skal implementeres på en lidt mere mærkelig måde).. 

Indkøbsvogn er nok lidt sværere, sådan rent plugin mæssigt at integrere.. Der skal du have fat i en programmør der kan fx indsætte PBS betalingsmodul.. Det har jeg fx. fået gjort til Webshop Hvordan.. Det tog programmøren to timer, og det har kørt lige siden.. Og så kan jeg indsætte et link på de sider jeg vil for at folk kan købe bogen.. 

Nu skriver du 8 - 10 plugins.. det kan jo være svært at sige hvor lang tid hver plugin tager.. derfor er det svært at give et bud når man ikke ved hvilke der er snak om... 

Hver theme oversættelse tager omkring 1 - 2 timer, alt afhængig af kompleksiteten af wordpress themet... (Vi skulle jo nødigt ødelægge noget ;-))

Du ved jo jeg har erfaring og "ekspertviden" ;-).. så du er selvfølgelig velkommen til at skrive eller ringe, hvis du skal have noget rådgivning.. 

Jeg kan også godt hjælpe dig med at sætte alle disse ting op, men jeg vil nok mene at vi snakker 7 - 8 timer for at få det hele til at spille optimalt (specielt hvis der skal integreres et Wiki).. Og her har vi ikke en gang snakket design endnu.. men mon ikke du allerede har et design, sådan lyder det i hvert fald, hvis du har brug for oversættelse.... 

Men giv lyd fra dig hvis du skal have hjælp... 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)