Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

win win i søgemaskinerne

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal til at blogge på 2 forskellige sprog (wordpress) spørgsmålet er derfor om der findes en måde hvorpå jeg kan skabe en form for "win/win" situation, hvor det linkbuilding arbejdet jeg står foran, kommer til gavn for begge sprog?

Overvejelserne går på at have den danske på www.dendanskeside.dk og den engelske på www.theenglishpage.com derved er jeg jo nød til at tilføje 2 sider og disse kommer jo ikke til at "hjælpe" hinanden.

Hvad om jeg i stedet opretterede www.theenglishpage.com/dk og når jeg tilføjer til danske kataloger eller bytter links, så opgiver jeg denne.

Og kan wordpress overhoved det?

En anden overvejelse:

Jeg vil gerne gøre et stort arbejde i at finde højt rangerende sider og bytte links med dem....eller spørge ihvertfald :), spørgsmålet er hvad i gør med deres link`? altså hvis jeg fx. gør dette 200 gange så bliver listen aaaallllltttt for lang.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 15:50

Hvis du vil have linkbuilding kommer bedst muligt til gode for begge sprog så skal du arbejde med et domæne og /dk/ subdomæne. Om Wordpress kan dette ved jeg faktisk ikke med sikkerhed, men du kan jo installere 2 wordpress på samme server. En i roden på webhotellet og én i /dk/ folderen :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 22:58

Hej Marcel

Håber du vil besvare et lille ekstra spørgsmål, (eller andre)

Jeg har nu siden færdig og har fået lavet en forside hvor man kan vælge sprog. Jeg vil gå igang med en del link arbejde men ved ikke hvilket URL jeg skal tilføje/bytte med andre for netop at opnå win/win.

Selve siden www.firesafetyblog.com

Dansk side /dk og engelsk side /en

Så skal jeg tilføje www.firesafetyblog.com til ALLE eller skal de danske kateloger fx. have www.firesafetyblog.com/dk ?

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 23:03

Hvis det er muligt vil jeg tilmelde /dk/ til danske kataloger :)

Ellers ER der altså også Win win (som tråden jo hedder). Din /dk/ nedarver jo også værdi fra forsiden - men det bedste for den danske (og den potentielle besøgende fra et katalog) ville være at få /dk/ tilmeldt. Håber det gav mening

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 23:06

Super, så er jeg rolig :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)