Hej Jeg skal til at blogge på 2 forskellige sprog (wordpress) spørgsmålet er derfor om der findes en måde hvorpå jeg kan skabe en form for "win/win" situation, hvor det linkbuilding arbejdet jeg står foran, kommer til gavn for begge sprog? Overvejelserne går på at have den danske på www.dendanskeside.dk og den engelske på www.theenglishpage.com derved er jeg jo nød til at tilføje 2 sider og disse kommer jo ikke til at "hjælpe" hinanden. Hvad om jeg i stedet opretterede www.theenglishpage.com/dk og når jeg tilføjer til danske kataloger eller bytter links, så opgiver jeg denne. Og kan wordpress overhoved det? En anden overvejelse: Jeg vil gerne gøre et stort arbejde i at finde højt rangerende sider og bytte links med dem....eller spørge ihvertfald :), spørgsmålet er hvad i gør med deres link`? altså hvis jeg fx. gør dette 200 gange så bliver listen aaaallllltttt for lang. |
Hvis du vil have linkbuilding kommer bedst muligt til gode for begge sprog så skal du arbejde med et domæne og /dk/ subdomæne. Om Wordpress kan dette ved jeg faktisk ikke med sikkerhed, men du kan jo installere 2 wordpress på samme server. En i roden på webhotellet og én i /dk/ folderen :)