Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drop shipping

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige blevet moms registreret for godt og vel 2 uger siden og er begyndt på Iværksætter kursus i Odense(som kan anbefales). Og vil meget gerne igang med min virksomhed uden at skulle ofre kr. 100.000 på et varelager. Så jeg fandt hurtigt frem til at drop shipping var en god start mulighed for mig uden den store risiko. 

Jeg begyndte så at lede på google etc i 2 timer efter nogen konkrete svar og seriøse sider som tilbyder dropshipping inden for Computer og Konsol spil og tilbehør, men med ingen held. Der er mange sider som siger de kan give dig en liste med masser af gode firmaer, men så snart man googler firmaet der yder ydelsen, kommer alt den negative kritik om snyd.

Hvis en skulle ligge inde med et eller flere firmaer som tilbyder det er jeg utroligt interesseret.

Mvh

Per B. Jespersen

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 23:52

Tag eventuelt et kig på http://www.dropshipforum.co.uk - kan være du allerede har været der når du har googlet løs, men ellers er det et forslag Big Smile

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Fra  FinFest.dk Skrevet kl. 18:23

Hej per.

Jeg kender et rigtig godt droipshipping firma med konkurrence dygtige priser.

Jeg kan tilbyde dig at købe, min ide, min leverandør, mit domæne www.gam3rs.dk med tilhørende webshop. hvis du kunne være interesseret kan du skrive til mig på mortengrip@hotmail.com.

Mvh Morten Grip-Hansen

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 18:34

Perbj:

Jeg er lige blevet moms registreret for godt og vel 2 uger siden og er begyndt på Iværksætter kursus i Odense(som kan anbefales). Og vil meget gerne igang med min virksomhed uden at skulle ofre kr. 100.000 på et varelager. Så jeg fandt hurtigt frem til at drop shipping var en god start mulighed for mig uden den store risiko. 

Jeg begyndte så at lede på google etc i 2 timer efter nogen konkrete svar og seriøse sider som tilbyder dropshipping inden for Computer og Konsol spil og tilbehør, men med ingen held. Der er mange sider som siger de kan give dig en liste med masser af gode firmaer, men så snart man googler firmaet der yder ydelsen, kommer alt den negative kritik om snyd.

Hvis en skulle ligge inde med et eller flere firmaer som tilbyder det er jeg utroligt interesseret.

Mvh

Per B. Jespersen

Hej Per.

Kontakt mig privat. Jeg har et link som jeg dog ikke vil poste her. Konceptet fungerer fint, dog er der enkelte leverandører der befinder sig i USA og har derfor en lidt længere leveringstid end leverandører lige syd for grænsen.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 16:12

Er der ingen i DK som praktisere drop shipping?

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Fra  FinFest.dk Skrevet kl. 12:22

jo det er der

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 12:26

Prøv at tjekke www.dcs.dk

Jeg mener de har noget der ligner men er dog ikke helt sikker.. prøv at tjekke dem ud ;)

- Benjamin

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 15:33

dcs har dropshipping og det virker udemærket :)

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 15:44

Perbj:

dcs har dropshipping og det virker udemærket :)

- men er deres priser ikke lidt for høje?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 16:54

jo det er det, men sådan er det når man er et lile firma :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)