Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode idéer udfra specifikationer.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften!

Jeg er en ung og ambitiøs knægt på 17 år, der går med iværksætter drømme. Jeg har allerede skabt www.upline.dk der er et "booking bureau" til hiphop kulturen og dets talentfulde upcommere. Så folk også kan få underholdning målrettet til den gruppe.

Men jeg og en ven har brainstormet i, jeg ved ikke hvor længe. For at komme på idéer om et firma. Vi har tidligere tænkt på et site for folk der gerne ville starte med selv at producerer musik (lave musikken/beatet) og til idéer om et tøj brand og gift shop og en side med accesories for unge der går i byen (Kondomer, voks, øreringe og bælter osv)

De virker bare ikke som holdbare idéer i mine og hans øjne. Er der nogle der kan se muligheder eller alternativer? Så ville jeg være en lykkelig knægt.

Mvh. Mickel Pedersen

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 21:49

Hej Mickel,

Hvis jeg var jer, ville jeg hellere koncentrere mig lidt om at få nogle flere kunstnere på Upline.dk! Det er jo en genial idé.
Især hvis I har kontakt til miljøet - så kunne I efterfølgende tage kontakt til diverse pladeselskaber og lign. for at gøre opmærksomme på jer selv.

Spørgsmålet er så, hvor indtjening ligger for jer(?)
I er meget velkomne til at kontakte mig, hvis vi skal brainstorme lidt i fællesskab (jeg er selv musiker i fritiden - dog ikke hiphop) 

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 00:45

Mange tak for dit svar!

Upline er i bund og grund en mere eller mindre frivillig baseret idé. Jeg har derfor valgt de bands der hver repræsenterer en stil indenfor hiphop/rap. Den grundlæggende idé var sådan set at oprette en slags community som " www.juuger.dk " ( Som sjovt nok kom efter idéen var blevet fremlagt for forskellige interreserede sponsorer og lign. ) Men da jeg har musikken tæt kan jeg ikke se det geniale ved at rippe folk for deres penge på den måde ved at love en masse uden at kunne holde det, og heller ikke kunne stå indefor mit valg af artister indenfor genre jeg ikke selv er kendt i. Derfor er det blevet til at jeg dækker hele genren og kan fokusere på promovering og arrangering. Jeg står som mellemledet og holder styr på aftaler osv. Mellem spillested og musiker og medregner min pris for administration osv i honoraret for spillejobet.

Men tanken om en udvidelse til andre genre er stadig i tankerne.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)