Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Korrekturlæser søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 14. May 08
Indlæg ialt: 69
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er.

Jeg er igang med at starte et lille projekt op. Det er et grafisk firma, der skal hjælpe folk med grafiske opgaver, og lige for tiden er jeg i gang med at bygge et godt og solidt netværk af freelancere op. Vi går stærkt ind for innovativt OG billigt design.

Derfor søger jeg en freelance korrekturlæser, der kan sit kram, men også er billig.

Først og fremmest drejer det sig om at læse korrektur på under en halv a4 side, hvilket jeg håber vil blive gjort gratis.

Senere hen, vil alle opgaver være lønnede.

Jeg kan kontaktes på Alexanderspliid@hotmail.com

Håber der er nogen som er friske på at samarbejde.

-Alexander

Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:00

Hej Alexander

Har sendt dig mail.

Jaykay

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 22:12

Hej Alexander

Jeg kan varmt anbefale dig mine to foretrukne korrekturlæsere: Anette fra Den Røde Pen eller Marcus Janby.

De er begge særdeles kompetente korrekturlæsere - og gør det til fornuftige priser.

Jeg bruger dem altid som en sikker sidste skanse, for selvom jeg er tekstforfatter og fint selv kunne læse korrektur på mine kunders tekster - ja, så er det altid en god sikkerhed, at der er et eksternt korrekturbureau på, før vi går i trykken med en stor opgave. Som udgangspunkt bør selv den mest fejlfrie skribent faktisk aldrig læse korrektur på sine egne tekster.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:23

Kjers Kommunikation tilbyder korrekturlæsning for Aminoer til 175 kr. pr. time i resten af 2008.
Jeg forventer at kunne holde samme pris i første halvår af 2009.
Der er nogle konkrete forudsætninger for den pris, men det kunne vi jo tage i telefonen.

- Hvis du garanterer mig senere opgaver i passende omgang, læser jeg gerne gratis korrektur på din første halve A4-side. Hvis du ikke kan garantere senere opgaver, mener jeg faktisk, du må betale. Det vil sikkert tage et kvarters tid og vil derfor koste under en halvtredser.

mvh Hans

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 08:22

Føj det er da billigt Hans :)

Hvis du skal igennem en bog, kan du så give mig en cirka side antal pr. time?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:35

Hej Kenneth

Send et kapitel i wordformat - så vil jeg kvittere med et fast tilbud på en sidepris.

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:25

Hej! Jeg er interesseret i at udføre opgaven som korrekturlæser! Jeg vil gøre det fejlfrit og hurtigt og håber på at resultatet kan føre til flere opgaver!

Mvh. Anne Dorte Kaltoft

Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:09

Hej! Jeg er meget interesseret i sprog og korrekturlæsning. Jeg har altid godt kunne lide sprog og grammatik, og jeg vil meget gerne bruge min tid på at rette tekster. Jeg er nemlig perfektionist! Min e-mail er: emil.karate@hansen.mail.dk

Mvh. Emil Tange Møller Hansen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)