Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Karma

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Amino Karma er en ny feature, som belønner hjælpsomme Amino'er, læs mere om det her:
http://www.amino.dk/content/AminoKarma.aspx

Jeg håber at i kan lide ideen og vi vil med tiden lave nogle Cool features der vil fremhæve de mest hjælpsomme Amino'er.

Dbh Martin

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 08:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hva' dælen... var slet ikke klar over at du havde sådan en "blød" side, Martin. Smile

oO(Vi skal til at være gode mennesker og alt muligt...)

Men det ser cool ud - glæder mig til at følge udviklingen.

Hep hep
/Pouline

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:00

Det kan du tro jeg har, at halv langt liv har lært mig at det kan betale sig :-)

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 14:16

Syntes nok da jeg faldt over det tidligere idag at jeg ikke havde set det før

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 14:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

syntes nok jeg ikke havde set den funktion før da jeg faldt over den tidligere idag

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 14:20

Tjo tjo - så kan man da se hvor hyppigt man har bidraget ;)  (Puha se lige DeMibs karma :P)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:47

Det interessant er at man ikke få særligt meget for blot at skrive et tilfældigt indlæg. Det der virkelig batter er at få en debat igang og få point af de andre brugere. Så det er mere kvalitet end kvantitet der tæller.

Dbh Martin

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 16:03
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er stødt på det der karma-halløj ;o) et par andre sider, men jeg har faktisk aldrig givet point til nogen. Af en eller anden grund, så har jeg bare aldrig overvejet at gøre det....

Anyway.....det bliver da sjovt at se, hvis det bliver brugt ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:24
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

Det interessant er at man ikke få særligt meget for blot at skrive et tilfældigt indlæg. Det der virkelig batter er at få en debat igang og få point af de andre brugere. Så det er mere kvalitet end kvantitet der tæller.

Dbh Martin

Eller komme med et crappy indlæg som "Iværksættere sutter røv", hvorefter man vil møde en storm af sure iværksættere som svarer på ens indlæg. Så får personen vel karma? oder was?

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Martin Thorborg:
Jeg håber at i kan lide ideen og vi vil med tiden lave nogle Cool features der vil fremhæve de mest hjælpsomme Amino'er.

Spændende feature - men som mangler noget finpudsning. 

Jeg savner i høj grad en form for målestok, var lige inde og se min egen og den er ca 22.000 - men 22.000 er i mine øjne bare et tal, det siger ikke noget om jeg er aktiv eller ikke aktiv, fordi jeg ikke har noget at sammenligne det med. 

Derudover synes jeg man skal passe på med at tilegne en funktion som at give stjerner karma point - det gør hurtigt at vi har nogle der bare klikker sig igennem og giver stjerner uden at have læst indlæg og dermed kommer stjernerne til at give et forkert billede - hvis det ikke allerede gør det i forvejen. 

Men held og lykke med funktionen i fremtiden, det bliver spændende at se hvad det udvikler sig til, ordet karma har jo været brugt på andre fora såsom exp.dk og blev den hidtil nok mest omdiskuterede feature, og endte til sidst med at blive fjernet igen.  - Det skal dog siges at den funktion fungerede anderledes end amino karma'en. 

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)