Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Karma

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan altid finde argumenter for at lade tingene være som de altid har været. Lige meget hvad man laver, vil man altid kunne misbruge funktioner og sådan er det. Systemet er som før nævnt sprit nyt og som også er nævnt, så skal der laves nogle toplister m.m. før det giver mening.
Så lige nu kan det ikke bruges til ret meget andet end, at man kan begynde at give point for indlæg og dermed forberede sig på at de gode ting kommer..

Dbh Martin

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:23
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Martin Thorborg:
Man kan altid finde argumenter for at lade tingene være som de altid har været.

Ja det er korrekt og det er jeg bestemt ikke tilhænger af :)

Martin Thorborg:
Systemet er som før nævnt sprit nyt og som også er nævnt, så skal der laves nogle toplister m.m. før det giver mening.

Det lyder godt, måske man endda kunne lave en udspecificering under den enkelte bruger hvor man kunne se hvordan kamapoints var blevet fordelt. 

Martin Thorborg:
at man kan begynde at give point for indlæg og dermed forberede sig på at de gode ting kommer.

Jeg glæder mig til at følge med i de nye features :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:26
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

Hej Martin

Jamen jeg har intet imod at vi lige for et øjeblik stiller os ved siden af hinanden og måler.

Din er 22 og min er 6, dermed er din altså næsten 4 gange størrer end min hvilket du kan være ret stolt af. Jeg vil skyde på at en håndfuld i amino verden har en der er størrer end dig så du er godt med. Jeg ville dog passe på Mikkel der har en meget stor en....tror den er omkring 34 RESPEKT, den er fandme stor.

Men tror som Martin skriver at det har noget at gøre med kvaliteten, for jeg tager egentlig hellere mange og stiller mig som sådan tilfreds med det meste, jeg er ganske enkelt ikke kræsen. Men det koster på størrelsen og med dine 22 er du tydeligvis en mand der går efter kvaliteten.

Nå men jeg håber det gav dig en ide om størrelsen, nu er det ikke bare et nummer mere, det er faktisk et udtryk af noget stort og godt. Jeg har skrevet dette indlæg i håber om at du vil rate det positivt i håbet om at jeg endag kan overhale dig. Indtil da kan jeg kun håbe på positive rates, flere venner i netværket også må jeg være lidt mere kvalitets bevist Stick out tongue

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:38

Karma er en meget spas idé i stil med Amino-rangen, som har kørt længe.

Selv når I indfører toplister og alt det der, vil det stadig mest være spas. Derfor tror jeg ikke, at man skal være bekymret for, om folk vil kaste sig ud i diverse tricks for at opnå højere karma.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 21:41

Kenneth Boysen:
Din er 22 og min er 6, dermed er din altså næsten 4 gange størrer end min hvilket du kan være ret stolt af. Jeg vil skyde på at en håndfuld i amino verden har en der er størrer end dig så du er godt med. Jeg ville dog passe på Mikkel der har en meget stor en....tror den er omkring 34 RESPEKT, den er fandme stor.

Tak Kenneth - nu kan jeg sove trygt i nat med en viden om at min er næsten 4 gange større end din ;)

PS. du har lige fået en 5 stjerner - men der er stadig lang vej op til en længde som min :D 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:45

Martin Tygsen:

Kenneth Boysen:

Tak Kenneth - nu kan jeg sove trygt i nat med en viden om at min er næsten 4 gange større end din ;)

PS. du har lige fået en 5 stjerner - men der er stadig lang vej op til en længde som min :D 

Nogen burde åbne et virtuelt vindue her inde - Jeg synes i er blevet lidt lumre at høre på Big Smile

Af hensyn til freden her på nettet, vælger jeg at undlade at blande min størrelse ind i debatten

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 22:25

... jeg bliver dog nødt til at bidrage med følgende kommentar: Det er ikke størrelsen det kommer an på...

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 20:59

steinway:

... jeg bliver dog nødt til at bidrage med følgende kommentar: Det er ikke størrelsen det kommer an på...

/Helt enig

oO(nåh ja, det kan godt være at det ikke er kvantiteten det kommer an på og at denne kommentar derfor er fuldstændig ligegyldig... men jeg synes den var sjov og det har vel også lidt ret - trods alt. Smile)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 21:24

steinway:

Hmm hvorfor får jeg så dagligt mails med titler i stil med:

Size DOES matter 

Nå nok plat humor i aften fra min side

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 21:48

Martin Tygsen:

Hmm hvorfor får jeg så dagligt mails med titler i stil med:

Size DOES matter 

Du kan da bare blokkere for dine eks-kærester Wink

(heller ikke mere plat humor herfra i aften)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)