Hej Alle venlige Folk. Jeg er en uddannet Byggekonduktør Samt Tømrer/Snedker. Jeg har længe gået med tanken om at ville hjælpe andre svage sjæle. Både Ældre folk, Svage personer, Handicap personer Samt personer der måske ikke står med så store økonomiske midler eller lign. Dette er bare et ex. Det kunne lige så godt være en enlig dame/Mand der har mistet sin kære, eller bare er blevet, eller er alene. Men har behov for hjælp. Derfor leder jeg efter nogle Økonomiske stærke personer der kan og vil hjælpe på deres måde, så ordner jeg resten. Jeg kan hjælpe de personer som har brug for hjælp. Alle former for BYG & ANLÆG.- HAVE VEDLIGEHOLDELSE.- MALER ARBEJDE. Samt mange andre gøremål. Ligeledes alle former for bygge teknik, teknisk tegning, alm. Vedligeholdelse planer. Bygge syn, Rådgivning ved køb af ny bolig. samt meget mere. Ligeledes ville jeg gerne hjælpe med andre gøre mål, såfremt dette er aktuelt. Ring for forespørgsel tlf. 4093 2724. evt. indtal besked. Jeg er freelance Bygge rådgiver- Byggekoduktør Samt Tømrer/Snedker. Og ønsker at hjælpe aller inderst inde i mit hjerte. At hjælpe andre gør bare noget helt specielt for mig, bare glæden, er nok for mig. men bare man kunne leve af denne, Så var penge ikke nødvendig hjælpemiddel. Derfor ønsker jeg dine økonomsike midler til hjælp. Støt et godt projekt. Jeg er ikke nogen ONKEL JOAKIM: elers havede jeg ikke brug for jeres hjælp, vi skal hjælpe vores med mennesker. STØT NU MED JERES BELØB STORE SAMT SMÅ BELØB ER MEGET VELKOMMEN. UANSET STØRRELSE. på flg. NORDEA BANK. NR: 6267 144131 TÆNK!!!!!!!!!! SÅLEDES DU KAN HAVNE I SAMME "BÅD" NEJ TÆNKER DE FLESTE DET SKER IKKE FOR MIG KUN NABOEN. MEN ALLEREDE DER BURDE DER RINGE EN KLOKKE. SÅFREMT MAN TÆNKER PÅ ANDRE MENNESKER. Med venlig hilsen. Byggerådgiver. K.Andersen Byggekonduktør.- Tømrer/Snedker. Tlf. 4093 2724. Evt. indtal en besked. Fax. 5444 2741. NB.: Såfremt i ville sende Check til min Personlige adr. Kan der Mail. kea.bygtek@jubii.dk For yderlige oplysninger. eller indsættes på Nordea Bank. flg. konto nr. 6267 144131.
|
Hej Kea.
Fin idé... men den skal måske præsenteres noget anderledes hvis du ønsker de hårdtarbejdende selvstændiges økonomiske støtte.
Hvilken sikkerhed har de f.eks. for at pengene ikke bare går til dig og ikke til dit gode formål?
Har du lavet pilotprojekter, altså forudgående arbejde? F.eks. ved at finde "værdigt trængende" i dit lokale område, hvorefter du kunne opsøge lokale sponsorer for på den måde at få de første projekter i vandet - til show for mulige fremtidige sponsorer?
Få et website op at køre med din idé og fremlægden for medierne - PR er nu engang altid en herlig størrelse.
Pouline