100 sæt kunne jeg nok godt springe på :) |
Hvad vil 2-5 sæt koste !?
Bare kom med den bedste pris du kan give.
100 sæt kunne jeg nok godt springe på :) |
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Hvad vil 2-5 sæt koste !? Bare kom med den bedste pris du kan give. |
Website: www.DavidMetzon.dk
Direkte mail: dme@dmegraphic.dk
Der dukkede en pris op i min indbakke som åbenbart ikke er her for de 5 stk... Det tilbud ville jeg ellers godt sige ja til med det samme. Bare så du ved det |
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Jep, jeg fik også en pris for 5 stk. Og hvad mon prisen på 1 sæt vil koste? 90 kr? |
Website: www.DavidMetzon.dk
Direkte mail: dme@dmegraphic.dk
Hejsa allesammen.... Jeg har nu brugt efterårsferien på at tænke over priser og mængder omkring spillekort med eget logo og har besluttet mig for følgende: Minimuskøb er 10 sæt og prisen er 85 kr. pr. sæt ved køb af 10-50 sæt. ved køb af 100-500 sæt er prisen 30 kr. pr. sæt. Ved køb af 1000 sæt er prisen 15 kr. pr. sæt. Med venlig hilsen MyLily |
Eller nogle eksempler vi kan se ? |
Hej Ole. Vi sælger desværre ikke prøvepakker, i det vi ved hver eneste produktion kun producere præcist det antal sæt vores kunder bestiller og sender det hele til kunden. Vi beholder ikke noget tilbage. Hvis du ønsker en prøve tilsendt skal det være med dit eget logo på. Send os dit logo og vi lave en layout som du først skal godkende. Med venlig hilsen MyLily |
Hvis vi snakker en prøvepakke på kun et sæt, så er det jo en perfekt løsning, men du mener vel 10 sæt? Er det ikke muligt at købe et enkelt sæt uden tryk på til vurdering af selve kortenes kvalitet - der er jo forskel. |