Er der nogen der kender et simpelt CMS system til et lille 10-15 siders website, der skal kunne oversættes til mange sprog? |
Jeg bruger det her : http://modxcms.com/
Det er utroligt nemt og brugervenligt
Er der nogen der kender et simpelt CMS system til et lille 10-15 siders website, der skal kunne oversættes til mange sprog? |
Hej Martin
Hvis ikke du finder et du kan bruge så kan vores laves klar til multi-sprog på ca. 14 dage, og vi plejer at tage 10.000kr for en opsætning af det (uden multi-sprog delen). Kan godt regne en pris ud på det hvis det har interesse :)
/ Mikkel |
I vores kan du og det tager kun 8 dage at sætte op :) |
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Jeg har endnu til gode, at se et system der er "søgemaskineoptimeret" out-of-the-box ... Men der findes et utal af mindre CMS, som rimelig let kan optimeres - hvis man kan finde ud af at sætte de rigtige plugins op, kode lidt osv. Men du er jo så fingernem, Martin, så mon ikke du hitter ud af det :) Både Drupal og Typo3 har jeg set glimrende implementeringer af, men jeg tror å også det har krævet lidt tekniske tilpasninger. Og så er det jo vigtigt at huske, at det eneste som dit CMS kan gøre i forhold til søgemaskineoptimeringen er A) At sikre at der ingen direkte forhindringer er, og B) At sikre, at der er adgang til lette måder at redigere alt det som har betydning for søgemaskineoptimeringen (template kode, tekster, TITLE's, META-data, ALT-tekster osv). Resten kræver en manuel indsats - altså det at fylde hele systemet ud med noget optimeret materiale - og så, naturlæigvis, de berømtye links. |
Hej Martin Jeg har gode kontakter og erfaringer med nemcms.dk Jan L. Olsen Diving2000
|
Jan Laurenborg Olsen
Diving 2000 A/S
Damn Mikkel ! Det banner der minder alt for meget om Remy's overdrevne signatur :( Morten_P: Det der Modxcms ser utroligt spændende ud, må jeg pm'e dig med et par spm? Martin: Bare glem mit tilbud, tror måske hellere du skulle satse på Marcels bud ... han har nok bedre styr på seo-delen end undertegnede :) |
SÅ tak der kom mange bud, tak for dem. |
Vores koster 4.800 kr. pr. år iøvrigt og der er mulighed for at oprette unikke sider med unikke call to actions som du kan placere frit omkring på siden, hvis du ønsker det. Genialt til folk der tracker meget på deres hjemmeside og eksperimenterer... Der hører også et nyhedsmail-modul med til samme pris. |
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Det kan du tro ..... om jeg kan svare ved jeg ikke men bare fyr løs |