Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS til mange sprog

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kender et simpelt CMS system til et lille 10-15 siders website, der skal kunne oversættes til mange sprog?
Altså et system hvor jeg jeg nemt kan smide noget tekst op i forskellige sprog og som samtidig er super søgemaskineoptimeret.
Det må hjertens gerne koste penge.

Dbh Martin

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 17:37
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:39

Hej Martin

Hvis ikke du finder et du kan bruge så kan vores laves klar til multi-sprog på ca. 14 dage, og vi plejer at tage 10.000kr for en opsætning af det (uden multi-sprog delen). Kan godt regne en pris ud på det hvis det har interesse :)

/ Mikkel

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 17:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I vores kan du og det tager kun 8 dage at sætte op :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:43

Jeg har endnu til gode, at se et system der er "søgemaskineoptimeret" out-of-the-box ...

Men der findes et utal af mindre CMS, som rimelig let kan optimeres - hvis man kan finde ud af at sætte de rigtige plugins op, kode lidt osv. Men du er jo så fingernem, Martin, så mon ikke du hitter ud af det :)

Både Drupal og Typo3 har jeg set glimrende implementeringer af, men jeg tror å også det har krævet lidt tekniske tilpasninger.

Og så er det jo vigtigt at huske, at det eneste som dit CMS kan gøre i forhold til søgemaskineoptimeringen er A) At sikre at der ingen direkte forhindringer er, og B) At sikre, at der er adgang til lette måder at redigere alt det som har betydning for søgemaskineoptimeringen (template kode, tekster, TITLE's, META-data, ALT-tekster osv). Resten kræver en manuel indsats - altså det at fylde hele systemet ud med noget optimeret materiale - og så, naturlæigvis, de berømtye links.

Fra Odense
Tilmeldt 31. Dec 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 17:43

Hej Martin

Jeg har gode kontakter og erfaringer med nemcms.dk

Jan L. Olsen

Diving2000

Jan Laurenborg Olsen

Diving 2000 A/S

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:47

Damn Mikkel ! Det banner der minder alt for meget om Remy's overdrevne signatur :(

Morten_P: Det der Modxcms ser utroligt spændende ud, må jeg pm'e dig med et par spm?

Martin: Bare glem mit tilbud, tror måske hellere du skulle satse på Marcels bud ... han har nok bedre styr på seo-delen end undertegnede :)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:51

SÅ tak der kom mange bud, tak for dem.
Jeg er helt klar på at et godt SEO optimeret website ikke kommer højt i Google, men som du skriver Demib, så skal der bare ikke være direkte forhindringer. Da jeg skal sætte det op i mange sprog, så skal det være nemt med den rette URL struktur og dertil være nemt at finde rundt i de forskellige sprog.
Jeg må lige kigge på jeres forskellige forslag, indtil videre tak for dem :-)

Dbh Martin

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 17:52

Vores koster 4.800 kr. pr. år iøvrigt og der er mulighed for at oprette unikke sider med unikke call to actions som du kan placere frit omkring på siden, hvis du ønsker det. Genialt til folk der tracker meget på deres hjemmeside og eksperimenterer... Der hører også et nyhedsmail-modul med til samme pris. 

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 18:12

Mikkel Mikjær Christensen:

Morten_P: Det der Modxcms ser utroligt spændende ud, må jeg pm'e dig med et par spm?

Det kan du tro ..... om jeg kan svare ved jeg ikke men bare fyr løs

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)