Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skal jeg købe .com ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lige fået en mail om at mit domæne: www.houseofkids.dk er til salg i .com versionen (som ejes af en person i USA).

De vil have 3500 Euro for det.

Jeg har pt også www.houseofkids.net og det varer ikke længe før vi lancerer en engelsksproget udgave af shoppen til de udenlandske kunder.

Denne udgave havde jeg tænkt skulle køre på .net, men nu hvor .com er sat til salg, bliver jeg pludselig i tvivl om det er mest fornuftigt at købe det. Eller om jeg skal spare den udgift fordi den er irrelevant....?

Nogen meninger og gode råd om dette modtages meget gerne :·)

Mange hilsener Helle

OBS: Naturligvis skal jeg først tjekke om det er en fusk mail eller om det reelt er den retsmæssige ejer som vil sælge....

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 09:44

Hej, Helle

Mit råd er at klø på med .net-versionen og så bruge de 3500 Euro på AdWords/SEO... .com domænet har ikke engang en værdi i forhold til Google, da det ikke er blevet brugt til noget ordentligt - men bare står med "tomt" indhold :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 10:27

Jeg synes du skal forsøge at købe det.

Hvis deres første uopfordrede udspil er 3.500 euro, vil jeg tro, at du kan forhandle prisen ned til 1.000-1.500 euro.

Hvis dine internationale planer bliver en success vil du ærge dig over ikke at have brugt 10.000 kr på .com, og når først din .net side er gået i luften vil de sikkert kræve mere for deres domænenavn.

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 10:46

Danskere som ikke er net-vante (som min far f.eks.) taster næsten automatisk .dk efter domænet fordi det er det de kan relatere til.

Jeg vil helt klart anbefale at købe .com fremfor .net.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:53

Dream:

Jeg synes du skal forsøge at købe det.

Hvis deres første uopfordrede udspil er 3.500 euro, vil jeg tro, at du kan forhandle prisen ned til 1.000-1.500 euro.

Hvis dine internationale planer bliver en success vil du ærge dig over ikke at have brugt 10.000 kr på .com, og når først din .net side er gået i luften vil de sikkert kræve mere for deres domænenavn.

Jeg er helt på linje med Dream. Prøv at handle prisen ned til noget rimeligt.

Mvh,
Christian

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 14:56

Hej

Hvis det er domænet houseofkids.com så tror jeg at ejer håber at du ønsker at give overpris for domænet. Dette domæne er oprettet den 23-sep-2008 dvs for 3 dage siden.

Tror ejeren bare søger på domæner og har set du har haft andre. Herefter har han registeret det og kontakter dig. Derved er der lidt at tjene for personen.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:04

Klap hesten en gang, før du tager kontakt til dem. Jeg blev kontaktet på samme måde af et firma, som jeg ignorerede.

Efterfølgende fik jeg flere mails fra dem, hvor prisen faldt for hver eneste mail. Da jeg slettede den sidste mail fra dem, var prisen en brøkdel af deres første bud.

Jeg har desværre slettet alle deres mails, så jeg kan nok ikke hjælpe dig med at finde ud af, om det er det samme firma.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)