Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mand, jeg er vild med Anders Mattesen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg besluttede mig til at se comedy kuren på nutv - fordi jeg har en kæmpe modstand på hovedpersonen. Men uanset ham, så må jeg sige, at hvis jeg før kunne lide AM for hans standup, sjovs, serier, film osv så er jeg heeeeelt vild med ham nu, hvor jeg også har set at han er anstændig, optaget af at behandle andre ordentligt og ærlig, også når han ikke er på scenen. Vi får hans holdninger og vurderinger råt for usødet - og det er begavet, dybt, stort og kaster det klareste lys over hele problematikken i programmet.

Se det, hvis i vil nyde at blive provokeret af hovedpersonen og nyde at se AM folde sig ud på smukkeste vis :)

Mette

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:22

Ser det også lidt pga. det er Henrik som det handler om. Jeg ved at tv2's program (etellerandet)+x, afslørede ham mens de optog comedy kuren. Glæder mig som et lille barn til det afsnit. :)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 00:25

Jeg må indrømme at jeg slet ikke kan se Anders Mathesen.

Jeg kan se nogle facader som han udstiller - men mennesket og personen Anders Mathesen har jeg svært ved at se i programmet.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 00:34

Klaus Fejer:

Ser det også lidt pga. det er Henrik som det handler om. Jeg ved at tv2's program (etellerandet)+x, afslørede ham mens de optog comedy kuren. Glæder mig som et lille barn til det afsnit. :)

I morgen kl. 21!!!

Mette

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 00:37

Ronnikc:

Jeg må indrømme at jeg slet ikke kan se Anders Mathesen.

Jeg kan se nogle facader som han udstiller - men mennesket og personen Anders Mathesen har jeg svært ved at se i programmet.

Ret beset har vi vel begge svært ved med sikkerhed at udtale os om hvad der er ægte - men vi kan jo så sige hvad vi oplever som ægte. Og jeg tror at AM er ægte. Faktisk har jeg ham mistænkt for at være sådan en person der slet ikke gider spilde tid på at være uægte.
Men jeg er også så naiv...

Mette

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 23:35

MetteSkagen:

Faktisk har jeg ham mistænkt for at være sådan en person der slet ikke gider spilde tid på at være uægte.
Men jeg er også så naiv...

I så fald er vi lige naive (hvilket ikke er utænkeligt), for jeg har præcis samme opfattelse som dig. Hold kæft, hvor jeg synes han fremstår som et godt menneske. Og ikke på så'n en klassisk sympatisk måde, men der er satme intelligens og indsigt bag hans holdninger og handlinger. Respekt for det.

Hvad Henrik Bruhn angår, så synes jeg ærlig talt også det er ret interessant at følge ham, for det er dælme heller ikke intelligens der mangler der - han bruger bare sin helt anderledes. Og at udstille sit dårlige forhold til kvinder, sit rådne selvværd og sine øvrige problemer, det får han sgu alligevel et point for hos mig - uanset sine tidligere gerninger.

Men apropos naivitet, så er jeg også sådan en der gerne vil se noget godt i alle mennesker. Wink Og jeg er spændt på hvor god en udvikling vi får lov at se i udsendelserne her.

~
Anja

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:09

Anja og Mette - naive - det er nok derfor vi aldrig bliver millionærer og er så nemme at elske =P

Jeg må sige at hvor jeg de andre gange hyggede mig, så følte jeg mig i går som en bondekone der var mødt op ved skafottet for overvære søndagens halshugning. Manden har virkelig brug for hjælp - han er benægtelsesfasen, kan ikke selv se at og hvad han gør galt og det er frygteligt for ham.

Jeg ved godt at de klipper som de passer dem (især TV2) og man skal huske at alt er taget ud af sammenhæng, men alligevel.

Tine Bryld er dejlig, men en eller anden burde have forlangt at han skulle i terapi - han går jo cirkler og får slet ikke den hjælp der skal til. Selvfølgelig kan han ændre sig og blive det dejlige menneske han er underneden alt fedtet og snyderiet, men han kan ikke gøre det med gode råd og salat.

Det er uprofessionelt af TV2, hvis ingen af dem har råbt vagt i gevær og sagt "denne mand skal have noget hjælp" - lige nu er han jo bare vores allesammens syndebuk og vi har noget at have det i, hvilket kun gør det mere skræmmende.

Jeg håber han får et liv i løbet af denne serie.

Mette

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 15:44

Jeg må indrømme at man oplever både Mathesen og Bruhn på en hel anden måde når du følger dem i sådan et program.

Men spændende er programmet da, specielt når man godt kan lide stand-up Smile

Det bedste ved hele udsendelsen var dog første afsnit, med alle Bruhns colaer og "Ej, man kan da ikke skåle i vand"Stick out tongue
Dertil kommer der også hans reaktion på alting - men jeg glæder mig bestemt også til at se om det lykkedes ham at tabe sig ned til sit mål - man kan have sin tvivl efter de første afsnit.

Men bestemt en spændende serie.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)