Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sælger www.palmeriet.dk flere palmer?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Palmeriet er en 2½ år gammel webshop, der helt sikkert sagtens kan blive bedre.
Vi sælger primært vores planter direkte fra drivhuset i Ledøje ved Ballerup men vil gerne forbedre webshoppen/hjemmesiden www.palmeriet.dk.

Er den overskuelig nok mht. vareudbud og priser?
Er det nemt at købe en palme?
Er rådgivningen på hjemmesiden tilstrækkelig?
Hvad med designet - passer det til produktet?

Giv bare dit bud - alle indlæg er meget velkomne og giver hver 200 kr i rabat ved besøg+køb i drivhuset :-) på Nybøllevej 16 i Ledøje.

Jens

Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 01:33

Hej Jens

Jeg ville få produceret noget salgsmateriale og sende det ud til virksomheder. Mange virksomheder lejer i dag planter, men hvis krisen begynder at kradse, vil det sikekrt være nemmere at sælge og smide en lille vejledning med omkring pasning af palmerne..

Mvh. Chris

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:00

Hej Jens.

Hvor mange almindelige mennesker ved noget om palmer??

Et forslag kunne være at tilbyde at en "palmekonsulent" kommer forbi kontoret og viser hvad der er af muligheder. Og så reklamere med dette tilbud på forsiden......

Hilsen Morten

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 13:06

Hej Jens

Lidt kommentarer 'lige fra hoften':

I har valgt fine farver, siden signalerer 'frodighed', og det er vel det, I gerne vil opnå. Der også masser af infomation, som er rigtig godt.

Jeg synes, at er svært at finde rundt på siden. Det gik først op for mig efter et godt stykke tid, at jeg skulle 'klikke' på højre/venstre pilene under oversigterne for at se flere billeder. Det var lidt en 'hovsa'-oplevelse at de pludselig flyttede sig.

Når jeg klikker på en vare, kommer der fine store billeder op med 'pasningsvejledning' i midten (rigtig godt!), men jeg kan ikke finde tilbage? Hvordan kommer jeg videre uden at være nødt til at gå via menuen?

Vælger man 'køb andre planter' er der tomme punkter i topmenuen - inde og ude/inde.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 23:38
Jeg ville nok lave en hoved menu med det design som i har kørende på siden evt. i toppen og så have undersider i højer side. Selv bryder jeg ikke om denne blok template. du begrænser dig i indhold på siderne. Jeg ville have en variabel bund alt efter teksten på siden. Du prøver og integrere webshop som en del af siden. Jeg ville heller have det som et hoved menu punkt og så undersiderne som punkter under denne menu men det er svært når din menu er højer lige magen jeg ville nok have den venstre centreret.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 09:04

Hej Jens

Design kan være det, der gør forskellen – på et standard og et konkurrencedygtigt produkt!

Godt design betyder, at produkter og ydelser kan bære en højere pris og være mere efterspurgt. Det viser undersøgelser herhjemme og i udlandet. Virksomheder, der anvender design, klarer sig bedre end andre virksomheder.

Derfor er design vigtig for din virksomhed - har sendt dig en mail.

MVH
Ann

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 12:41

Hej Jens

Jeg synes jeres site er alt for mørkt. Menuen er næsten væk i farven og baggrunden kedelig. Få sitet til at fylde mere på skærmen - på FDIM.dk kan du se hvad skærmstørrelser der er de mest brugte. Derudover ville jeg gå væk fra at lave noget i frames, det er vildt irriterende at skulle scrolle i en frame.

Få noget tracking på sitet, fx Google Analytics, så kan i se hvilke sider der er mest populære og hvad brugerne ikke kan finde. Så har i meget bedre viden til at optimere sitet ud fra. Endeligt kan i sætte e-business op så i kan se præcis hvilke trafikkilder der genererer hvor stor omsætning (og hvilke varer).

På forsiden bør billederne være klikbare - hvis jeg lige ser en palme der er total fed (hvis man udtrykker sig sådan om palmer) så er en dræber at skulle rode rundt på hele sitet for at finde den bagefter. Før brugeren direkte til palmen så købet kan foretages hurtigt.

Pilene i bunden i punktet "køb palme" fungerer ikke, her kan mindre billeder eller kategorier være en bedre løsning.

Og så mener jeg der er alt for mange menupunkter. Det er uoverskueligt hvad de forskellige indeholder. Jeg tænker umiddelbart at indholdet i "palmehaver" og "inspiration" er ens, der er "køb palmer", "køb andre" og så "køb fra drivhuset". Hvad dælen er det sidste? Brugere med mindre grønne fingre har ingen anelse om hvad det sidste punkt indeholder. Så del det hellere op i sorter på en måde brugerne kan forstå. Mit forslag vil være at lave en hovedmenu med varer mm. og derudover lave en sub-menu med betingelser, "om palmeriet" og de lidt mere baggrunds-agtige punkter.

Hilsen Jacob

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:49

Hej allesammen!

I har fået mails hver især. Men herfra et kæmpe stort tak for jeres kommentarer. Allesammen har jeg taget til mig - og alle vil blive ført ud i livet.

For hjemmesiden er for kompliceret, og der er for meget information til det forholdsvis lille frame, så den skal brede sig mere ud i højden og bredden.
Der skal også være færre menupunkter.
Og endelig skal virksomhederne have et brev fra os med tilbud om besøg,

Hilsen Jens Paradise

Fra Hørsholm
Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:09

Hej Jens

Jeg var ude og hente 3 viftepalmer sidste lørdag og lovede jo at komme med noget mere feedback på dit site. Fik travlt i dagene efter med alle mine egne projekter og ville gerne bruge mere end 5 min på at gennemgå din side, så der gik altså lige en uge. Jeg sender dig en mail lidt senere (ingen grund til at dine konkurrenter læser med hvis nu du ønsker at bruge nogle af mine idéer - ikke at jeg er noget orakel. Det blev også til lidt mere end et par linier, så det vil også fylde alt for meget her... så er du advaret).

Og til alle jer Aminoer - palmer er altså geniale! De er ikke blot nemme at holde, men de gør også efteråret og vinteren lidt mere hyggelig og knap så kold.

Mine tre viftepalmer er blevet plantet i høje krukker og står ude på min terrasse hvor jeg igennem vinduerne kan se deres flotte vifteblade stå og vinke - også når alle bladende er faldet af træerne i haven. God sydlandsk stemning og da jeg har vinduer til gulvet forlænger det ligesom min stue og giver en fin baggrund bag sofaen. Kombineret med et opstammet kirsebærlaurbærtræ og oliventræ er det noget der liver op, året rundt. Jeg fik en venlig og kompetent betjening af Jens, selvom jeg kom tæt på lukketid, så stedet er allerede anbefalet til flere. Jeg vil vove at påstå at man ikke finder dem billigere på den lokale planteskole (jeg bor i Hørsholm og det er hovedsagligt kun krøllede hørpalmer man kan få).

Alt i alt en god oplevelse - så fuld anbefaling herfra!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)