Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Styr på din bank!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ønsker du at få bedre styr på din bankforbindelse. Vil du have viden om, hvordan du forhandler en større kassekredit hjem eller kunne du bare godt tænke dig at vide, hvordan du opnår et godt forhold til din erhvervsrådgiver.

Kan du sige ja til ovenstående, så tilmeld dig Startup Morning den 9. oktober, hvor banken og al dens væsen bliver taget under grundig behandling af David Madié fra Startup Company.

Emnerne er:

• Hvordan får du den kassekredit, som du behøver
  • Hvordan plejer du relationen til din bank
  • Hvordan fastlægger du dit behov for finansiering
  • Hvilke andre muligheder har du for finansiering

Styr din bank…

Dato:                                    9. oktober 2008

Tid:                                      Kl. 9.00 – 12.00

Sted:                                    Incuba Science Park,

Åbogade 15, 8200 Århus N.

Tilmelding:                            www.vhmidtjylland.dk/madie

Pris:                                     Kr. 360,00 ekskl. moms.

Workshops om salg, marketing og unikke virksomheder

”Styr din bank…” er det første af fire Startup Morning-arrangementer.

De næste arrangementer i rækken er:

·         Marketing og markedsføring på 100 måder – 20. november 2008

·         Salg for ikke-sælgere – 27. november 2008

·         Bedre og anderledes end konkurrenterne – 19. december 2008

Tilmelding på: www.vhmidtjylland.dk/madie

Pris: Kr. 360,00 pr. workshop

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 10:39
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kan varmt anbefale Væksthus-arrangementer! Max. brugbar info for minimum investering af tid & penge YesYes

Jeg deltager naturligvis - og vil naturligvis gerne hilse på andre Amino'er, der har lyst til at troppe op. Og måske endda tage en samlet frokost og udveksle visitkort?

De bedste hilsner - LotteA

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 11:18

Æv, har desværre aftalt møde i den anden ende af landet - KBH - så kan ikke deltage

Lyder ellers som et super arrangement, og noget jeg godt kunne bruge, da bankerne absolut ikke fatter hvad jeg har gang i Sad

Kommer der et referat, Lotte? Wink

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 11:59

Hej Lotte

Tak for de pæne ord!
Har du tilmeldt dig arrangementet den 9. oktober.

Venlig hilsen

Bertil Sall

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 20:03

Mon ikke jeg får lov til at repræsentere firmaet :-)

Og nej, Birgit, der kommer ikke referat? Jeg har for længst bestemt, at hvis jeg deltager i foredrag eller møde, så må andre tage notater. Skulle jo nødigt gå glip af de kloge ord bare fordi jeg skal skrible noget ned Cool

Havde forresten en pudsig oplevelse med "perceptionsforvrængning" på et 3-dages-kursus for nyligt Embarrassed Jeg var eneste kvinde i flokken af alfahanner -og den sidste til at sætte visitkortet på en kopi-planche (så alle kunne få de andres kontaktinformationer på ét sted). Og én af d'herrer siger "så kan du jo lige ta' kopier, Lotte" - hvorefter jeg vælger at overhøre kommentarer og afleverer det hele på kursuslederens bord og siger "Klarer du ikke lige den".

Mændendes opfattelse:

"Sikke en strigle! Hun er den sidste, der klisterer visitkort på listen. Hvad er problemet med at ta' de kopier??!?"

Min opfattelse:

"Jeg skal hverken ta' notater, hente kaffe eller tage kopier for nogen i dette forum. Jeg er her på lige vilkår med alle andre - og det må da være kursuslederen, der tager sig af lav-praktikken..."

Heldigvis havde kurset en del kommunikativt indhold, så vi kunne få sagen belyst fra begge sider Wink

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 20:13

Det har jeg da fuld respekt for Wink og det sidste ord jeg ville bruge om dig er da "strigle" - Det er slet ikke sådan jeg opfatter dig

Måske får jeg alligevel referatet på et andet tidspunkt når vi snakker sammen senere, for jeg er sikker på at alle guldkornene lagrer sig i din underbevidsthed og er jeg heldig vil du nok automatisk slippe et par af dem fri hvis vi kommer ind på emnet Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)